Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
zelf wrappen
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenzowat overal online, ik kan het ook wel voor je bestellen als je wil , ik moet binnenkort toch een hele bestelling uit amerika laten komen want we gaan nog enkele wagens compleet doen waaronder een E92 M3 ( oranje denk ik, eigenaar twijfelt nog ) , Mitsubishi outlander (mat zwart), Mercedes CLK ( deze wordt in het groen gedaan, zal wel flashy zijn )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenik heb hier 4 velgen staan, waren blauw ( verkeerde levering) , zijn nu mat zwart en al veel circuit mee gedaan, lijkt toch perfect te houden, je kan altijd eens komen kijken als je wilBMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIs goed, ik moet de 8ste toch bij u zijn voor mijn leon
super, dan kan je meteen eens zien wat dat geeft :-)
Comment
-
Hmm, moest je dit zelf kunnen doen op een wagen
Vinden jullie het 'johnny-tuning-achtig' (wel willen maar niet kunnen) moest je een BMW E91 standaard zonder M-pakket wrappen in het licht grijs?
beetje zoals de RS6
Persoonlijk vind ik dat een matte wrap echt super vet staat op een wagen zoals de RS6 en c63amg en dergelijke.
Maar ik vrees een beetje dat het mislukt gaat ogen op een 'gewone' bmw 3 touring van 2007...2016 Skoda Superb Combi 1.6TDI - 120pk - DSG
2015 Skoda Octavia Combi 1.6TDI - 105pk
2014 Volkswagen GOLF 7 1.6TDI - 105pk
2007 BMW E91 318d - 122pk
Bekijk dit eens als je wil : (Opmerkingen, tips, ... zijn steeds welkom!!)
http://www.flickr.com/photos/106296179@N03/
Comment
Comment