Mededeling

Collapse
No announcement yet.

TAM replica's

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• TAM replica's

Hallo,

Ik ben van plan nieuw aluminium aan te schaffen van het merk TAM. Zullen de replica's worden van de nieuwe Audi TT RS velg.
    Mijn vraag was of er hier personen zijn die ervaring hebben met TAM replica's. Zijn deze beetje degelijk want je hoort vanalles van de goedkope China kwaliteiten. TAM zou in Duitsland gemaakt worden, maar dan lees ik ergens weer dat ze van Thailand komen. Op den duur raak je er niet meer aan uit.
    Ik heb de vraag ook gesteld via mail aan Yves van Crauwels banden omdat ik ze daar gaa aanschaffen, maar had graag ook eens wat persoonlijke bevinden gehoord.

Mvg

Geert

TAM is een prima merk , Yves kan je deze info toch ook geven ?
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

TAM staat voor Thai Alloy Manufactory. Deze worden dus wel degelijk ergens in Azië gemaakt. Er staat Germany in de velg maar dat wil enkel zeggen dat ze in Duitsland ontworpen zijn.

De kwaliteit van deze velgen is prima. Het spuitwerk is quasi perfect. Ik heb ze ook nog op mijn vorige wagen gehad en echt geen enkel probleem.

Comment

Ok bedankt voor de info, dat wou ik horen. Gewoon iemand zen persoonlijke ervaring ermee. Yves kan me die info zeker geven,dat zei ik ook in men eerste post, en Yves gaat daar ook niet over liegen ofzo. Maar persoonlijke ervaringen zeggen soms meer.

Grtjs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          TAM staat voor Thai Alloy Manufactory. Deze worden dus wel degelijk ergens in Azië gemaakt. Er staat Germany in de velg maar dat wil enkel zeggen dat ze in Duitsland ontworpen zijn.

De kwaliteit van deze velgen is prima. Het spuitwerk is quasi perfect. Ik heb ze ook nog op mijn vorige wagen gehad en echt geen enkel probleem.
          Ik vind dit

TAM Wheels GmbH
          Titan - Aluminium - Magnesium Technologie

TAM Wheels GmbH
          Falkenbergerstr. 17
          84326 Rimbach-Dietring

Fon: +49 (0) 8727 - 96 87 0
          Fax: +49 (0) 8727 - 73 79
          Mail: info@tam-wheels.de

Of er zijn er 2 die die naam gebruiken.

Comment

Als Crauwels ze verkoopt zal de kwaliteit wel ok zijn hoor, hij kent zijn vak en materiaal goed genoeg om geen brol in huis te nemen.

grtzz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Statix Bekijk Berichten
              Als Crauwels ze verkoopt zal de kwaliteit wel ok zijn hoor, hij kent zijn vak en materiaal goed genoeg om geen brol in huis te nemen.

grtzz
              voila , Yves is super
              TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Rij nu rond met zo'n gevallen en geen problemen. Wegen zelfs minder dan de originele bmw velgen.

Comment

Er staat zelfs een TUV nummer, enkel als je het opzoekt blijkt dit nummer niet te bestaan.

Comment

Bedankt mannen voor alle reacties. Deze week nog ga ik bij Yves men nieuw setje nog bestellen.

Comment

Comment

Ze zijn besteld...

Comment

Comment

Working...
                          X