Golf is gerepareerd onder garantie. Moet morgen terug naar Heinz voor controle en eventuele downtuning
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Golf gechipped bij Heinz
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21Ze hadden de druk verhoogd met 80 gram -10 dus zit hem nu op +70 gram. Ze hebben hem niet meer op de vermogensbank gezet.
Kijk vooral naar het laatste zinnetje van dit stukje tekst op hun site.
A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboHet betere "natte-vinger"-werk ofwat.
Kijk vooral naar het laatste zinnetje van dit stukje tekst op hun site.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avanthet doet me toch denken aan het artikel in autobild dat ze vorige week onder mijn neus schoven, ik zal het nog eens opvragen en proberen hier te posten
Er wordt hier altijd gezegd: 'het moet wel waar zijn, want het staat in een Duits boekje' ...
Of zou het nu opeens niet meer zo zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door willIk denk wel dat ze, gezien de jaren die ze reeds in business zijn, zullen weten wat 10 gr. meer of minder turbodruk bij een bepaalde wagen/motor zullen doen qua vermogen. Dat ze dus voor ieder 'draaitje' aan 'n regelvijs niet opnieuw naar de vermogensbank moeten teruggrijpen?
Want eigenlijk geven ze (door de tuning nu te verminderen) nu halvelings toe dat de oorzaak toch bij hun zou liggen. Als de oorzaak bij een slecht onderdeel lag dan is het zinloos om nu gas terug te nemen.A Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
Want eigenlijk geven ze (door de tuning nu te verminderen) nu halvelings toe dat de oorzaak toch bij hun zou liggen. Als de oorzaak bij een slecht onderdeel lag dan is het zinloos om nu gas terug te nemen.
Of het is louter en alleen teruggebracht op vraag van de klant?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door 911turboEn die jarenlange ervaring heeft hun niet tegengehouden om van de eerste keer slechts 70 gram extra te geven i.p.v. 80?
Want eigenlijk geven ze (door de tuning nu te verminderen) nu halvelings toe dat de oorzaak toch bij hun zou liggen. Als de oorzaak bij een slecht onderdeel lag dan is het zinloos om nu gas terug te nemen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lord TomNaar mijn gevoel hebben ze gewoon een beetje teruggeschroefd op vraag van Benjiman21. En/of om hem gerust te stellen.
Comment
Comment