Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf gechipped bij Heinz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• vandaag mailtje aangekregen van heinz

Mijn wagen is Hyundai i30 met 90 pk/215 nm
    maar mijn motor wordt in de i30 ook gebruikt met 115 pk en 235 nm

nu kunne ze bij heinz daar 140 pk en 320 nm van maken

veilig?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fille Bekijk Berichten
      vandaag mailtje aangekregen van heinz

Mijn wagen is Hyundai i30 met 90 pk/215 nm
      maar mijn motor wordt in de i30 ook gebruikt met 115 pk en 235 nm

nu kunne ze bij heinz daar 140 pk en 320 nm van maken

veilig?
      als de 90 en 115pk effectief identiek zijn, dan zijn dat 'normale' tjoeningcijfers.

Comment

• wat een topic zeg. Ik was volop aan het surfen naar de meest betrouwbare tuner in België. op een nederlands tdiforum zijn ze vol van VAGtechniek,JD en VVT maar das me wel ietsje te ver.

mijn vriendin heeft een golf5 leasewagen: een TDI 90 pk. toffe wagen maar niet echt pittig. In juli krijgt ze haar nieuwe leasewagen, de golf6. De kans is groot dat ik de golf 5 overneem. Ik dacht er aan om deze te laten tunen. Als je wat zoekt , vind je heel wat tuners. de meesten bieden 30pk winst op en 70Nm. Na alle positieve reacties ging ik bij Heinz eenz kijken die toch zowat de grootste naam heeft.
        die maken ook van een 90 pk maar liefst een 140pk(+50pk) en 320Nm(+110Nm). Call me crazy maar dit lijkt me zonder andere aanpassingen toch een serieus risico? 120 a 130 is al goed hoor Heinz . alst maar betrouwbaar en professioneel wordt gedaan met een vermogenmeting voor en na.

hoelang blijft dat heel?

Comment

• een 90pk is intern gelijk aan een 105

Comment

• Kameraad van mij rijdt met een V 90 pk gechipt naar 150 bij Heinz. Hij doet redelijk wat korte afstanden, wat nie zo super is voor een diesel, maar de auto rijdt naar 3 jaar nog heel vlot. Maar net hetzelfde als bij de mijne, je mag geen schrik heb van beetje rooksignalen :-)

Comment

• Heb ook een Golf V 90 Pk bij Heinz gedaan, heeft nu 147 pk, toch al een jaar, geen enkel probleem ermee ondervonden.
              Ook van rook heb ik nog niet veel gemerkt, enkel als ik een tijdje tegen topsnelheid rij, dan is er wel wat rook te zien....maarja das mssn wel te verwachten dan
              2012 Renault Megane RS

Comment

• Ik rij met een 1.6TDCi 90pk
                en heb hem bij heinz laten chippen tot 125pk + K&N luchtfilter.

Is ook mooie voorruit gang op papier maar alles went eh...
                BMW 118D E87 M-pack

Comment

• Den deze hier is ook bij Heinz gedaan
                  Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                  Audi S3 '02 sold => topic
                  Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                  Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• En ik ga binnenkort We gaan voor 235pk

Comment

• Gij hebt toch ne naft?? Zoveel hoger ineens ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door GunSmoke007 Bekijk Berichten
                        Gij hebt toch ne naft?? Zoveel hoger ineens ??
                        Wat heeft dat nu met naft te maken?

Comment

• 'T is den turbo, zeg ik U! Den turbo!
                          1991 BMW E30 318is

Comment

• Ja idd, de meeste naften hebben toch genen turbo?? :p

Comment

• Er beginnen er meer en meer met turbo motoren te komen.
                              Dit heeft veel te maken met de milieunormen....kleinere cylinderinhoud met een turbo.
                              Zo geeft het toch voldoende vermogen maar een lager verbruik en minder uitstoot.
                              Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                              Audi S3 '02 sold => topic
                              Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                              Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• VVT van chippen is ofwel 'gechipt' ofwel 'chipped'. Niet 'gechipped'.
                                1963 Land Rover Series IIa
                                1994 Mercedes SL320
                                2015 Land Rover Discovery SDV6
                                2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                  En ik ga binnenkort We gaan voor 235pk
                                  Hoeveel koppel stijgt dat dan? Blijft dat met originele koppeling?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                    Hoeveel koppel stijgt dat dan? Blijft dat met originele koppeling?
                                    Iets van een 345Nm als ik mij niet vergis. Dus 100Nm bij. Originele koppeling ja.

Comment

• moet er maar tegen kunnen!

ik zit zo'n 180Nm boven standaard, en dat houdt prima!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk Berichten
                                        Iets van een 345Nm als ik mij niet vergis. Dus 100Nm bij. Originele koppeling ja.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                        moet er maar tegen kunnen!

ik zit zo'n 180Nm boven standaard, en dat houdt prima!
                                        Toch oppassen De ene kar heeft al een standaard sterkere koppeling als de andere...
                                        Bij de Audi lijkt me dat een stevige te zijn

Comment

Working...
                                        X