Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf gechipped bij Heinz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door fa820373@SKYNET
    Ik ben momenteel ook aan het wachten op het programma om ruim 30pk meer onder mijne voet te hebben, maar is niet per definitie om er constant als een gek mee rond te gaan rijden.
    Is waar, in het begin is dat weer fun, maar na een tijdje is het nieuwe er vanaf en rij je inderdaad minder hard / wild

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
      Maar wat ik niet begrijp is dat Heinz er voor geen meter tussen wilt komen. Is dit SLECHTE service of is het normaal dat die manne hun handen er ineens vanaf houden?
      Ik vind ook dat Heinz iets meer moeite mag doen ... ze beloven dat toch ...
      Toen ik mijne vorige wagen had laten chippen bij Kempower zei hij indien er problemen zijn moet je altijd eerst via ons passeren ... maar gelukkig nooit problemen gehad ... maw. die mannen kunnen zeggen wat ze willen.

Ik denk dat ik via VW garage een chipke (ABT) ga halen ... is missxchien iets duurder maar je behoudt je garantie ....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur
        Toen ik mijne vorige wagen had laten chippen bij Kempower zei hij indien er problemen zijn moet je altijd eerst via ons passeren ... maar gelukkig nooit problemen gehad ... maw. die mannen kunnen zeggen wat ze willen.

Ik denk dat ik via VW garage een chipke (ABT) ga halen ... is missxchien iets duurder maar je behoudt je garantie ....
        Ja, en daar is het hem net om te doen. Om die garantie. Anders kan de garage alle defecten op de chip steken enzo geen gartantie meer bieden. En daar zou ik bang voor zijn...

Comment

Of twee jaar wachten tot je garantie om is ...

Al nieuws benjiman?

Comment

Of twee jaar wachten tot je garantie om is ...

Al nieuws benjiman?
            Ze gingen het toch maandag bekijken ???
            Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
            VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
            VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
            Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
            Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
            Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

Auto Tune Heinz

Begin juni 2006, heeft onze New Beetle Cabrio dezelfde kuur ondergaan.
              We rijden nog probleemloos.
              Mijn VW-dealer is hiervan op de hoogte en zal dus geen garantie verliezen.
              Zoals reeds eerder beschreven worden de limieten niet overschreden bij Heinz.
              Audi A6 Avant - S-Line 2.0 TDI (Jan 2008 - Sep 2010)
              VW New Beetle Cabrio 1.9 TDI (Mei 2006 - Aug 2011)
              VW Golf VI Cabrio 1.6 TDI (Sep 2011)
              Suzuki Burgmann 650 Executive (Feb 2008 )
              Vespa GTS 300 SuperSport (Juni 2010)
              Vespa GTV 125 (Mei 2009)

Comment

T'ja,aangezien het niet zeker is dat het door de tuning komt is het voor hen
                ook makkelijker om je eerst naar de dealer te laten gaan tenslotte zijn het ook
                geen gewoon garagisten.
                Maar indien ze bij uw dealer niets vinden dan zullen ze dat bij heinz dat wel in orde brengen.

Comment

Dat is waar, maar ik ben mij aan het voorbereiden op het slechtste geval en dat is: Dat ze het bij de dealer gaan merken dat hij gechipt is en dat de turbo kapot is ( Turbo= 2000euro + depannage=500euro) dan ben ik 2500 euro armer en garantie vervalt. En dan ben ik wel degelijk de neger !! Maar ik wacht met een bang hart af

Comment

... de dealer kan niet zien dat die gechipt is zegt heinz.
                    Geloof je dat zelf ook ?

Comment

ZIEN geloof ik wel ja, waarom zeg je dat zo?

Comment

Als de auto aan de computer vasthangt en ze bekijken alles, een goed getrainde vw mechanieker ziet wel dat er iets mis is met de motormanagement als hij daar toevallig in terecht komt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smurf
                          Wij hebben onze 118d ook laten tunen. Ik heb op voorhand contact genomen met de verdeler. Zij hebben mij zelf een adres gegeven... Ze weten dus dat mijn auto getuned is. Wel hebben ze gezegd dat de garantie zal vervallen bij een probleem waarbij tuning de oorzaak is. De experts die bij BMW werken zijn ook geen ezels hé.
                          Onze verdeler beweerde zelfs dat bijna de helft van bepaalde dieselmotoren getuned is...
                          OO 00 OO

Ik ben BMWMB, alias NDDVDB.
                          Mijn levensmotto: je kan beter lenen voor een huis dan voor een boot.

Comment

Juist gebeld met dealer, ze zijn de turbo aan het vervangen en hebben chip NOG niet opgemerkt. Turbo is opgeblazen en het is nu wel overduidelijk dat dat door het te groot vermogen komt, dus HEINZ is in mijn ogen ene dikke klommelaar. (er zijn dus niet alleen positieve feedbacks over Heinz)

PS: Moet ene nieuwe turbo ingereden worden ?

Comment

straf dat ze de tuning niet hebben gezien...wel goed voor jou

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smurf
                                Kans is toch groot dat de VW-boer bij mankementen zijn handjes mooi terugtrekt.

Comment

Wat ga je nu doen? Tuning laten of ga je hem weer origineel laten zetten? Denk wel dat die turbo moet ingereden worden. Dus eerste 1000 km toch zeker opt gemak rijden

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TTN
                                    Als de auto aan de computer vasthangt en ze bekijken alles, een goed getrainde vw mechanieker ziet wel dat er iets mis is met de motormanagement als hij daar toevallig in terecht komt.
                                    My point exactly. Het zou nogal naief zijn om te denken dat de eigen constructeur niet zou kunnen merken dat er gefoefeld is met zijn eigen produkt.

Of ze het kunnen en zullen en willen checken bij uw lokale dealer, dat is iets anders. Maar als er plots iemand met een kapotte turbo afkomt, met verdacht weinig kilometers op de teller, dan beginnen er bij die mannen radertjes te werken.

En euhm, als ze een testrit maken, wat is dan de kans dat ze dat niet merken (als hij dan terug hersteld is) ? Hoe dicht bij 0 procent denk je dat die kans is ?

Denk je dat ze bij VW Belgie nog nooit van Heinz gehoord hebben ?

Comment

ZIEN geloof ik wel ja, waarom zeg je dat zo?
                                      Dat was de vraag, of je dat zelf ook gelooft of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                                        My point exactly. Het zou nogal naief zijn om te denken dat de eigen constructeur niet zou kunnen merken dat er gefoefeld is met zijn eigen produkt.

Of ze het kunnen en zullen en willen checken bij uw lokale dealer, dat is iets anders. Maar als er plots iemand met een kapotte turbo afkomt, met verdacht weinig kilometers op de teller, dan beginnen er bij die mannen radertjes te werken.

En euhm, als ze een testrit maken, wat is dan de kans dat ze dat niet merken (als hij dan terug hersteld is) ? Hoe dicht bij 0 procent denk je dat die kans is ?

Denk je dat ze bij VW Belgie nog nooit van Heinz gehoord hebben ?
                                        Ge hebt 100 procent gelijk, maar dan vind ik niet dat iedereen zo moet stoefen over Heinz, want blijkbaar weten ze toch niet zo heel goed waar ze mee bezig zijn. Ze zeggen wel zoveel jaar ervaring en we hebben al ferarris gechipt enz. Maar als ze nog geen golfke probleemloos kunnen chippen begin ik mij toch vragen te stellen.
                                        Nu alleen nog hopen dat ze geen testrit maken met nieuwe turbo. Ik hou jullie op de hoogte

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo
                                          straf dat ze de tuning niet hebben gezien...wel goed voor jou
                                          Dat is misschien wat ze zeggen ja, voor hetzelfde geld hebben ze een kopie van de motorsturing doorgestuurd naar Wolfsburg, en dan zeg ik nog niets over het feit dat ze al perfect weten dat het daaraan ligt.

Is interessante informatie voor de constructeur hoor, turbo gaat dus kapot bij die motorsturing, hmmm ..

Comment

Working...
                                          X