Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf gechipped bij Heinz

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #61
    Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
    Wat ga je nu doen? Tuning laten of ga je hem weer origineel laten zetten? Denk wel dat die turbo moet ingereden worden. Dus eerste 1000 km toch zeker opt gemak rijden
    Morgen bellen met Heinz voor een afspraak en terug origineel laten zetten, dan zal ik maar content moeten zijn met 110 pk en 285 koppel.

    Comment


    • #62
      Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
      Ge hebt 100 procent gelijk, maar dan vind ik niet dat iedereen zo moet stoefen over Heinz, want blijkbaar weten ze toch niet zo heel goed waar ze mee bezig zijn. Ze zeggen wel zoveel jaar ervaring en we hebben al ferarris gechipt enz. Maar als ze nog geen golfke probleemloos kunnen chippen begin ik mij toch vragen te stellen.
      Nu alleen nog hopen dat ze geen testrit maken met nieuwe turbo. Ik hou jullie op de hoogte
      Ik wil niets zeggen, maar bij onze (kleine) garage is het blijkbaar niet zo vreemd dat ze zelfs met een gewoon onderhoud een klein toertje met die wagen maken. Ik heb zo eens per ongeluk mijn eigen wagen achter mij rijden gehad, toen ik daar zeer toevallig rondreed met mijn andere wagen. Ik denk niet dat ze een turbo vervangen zonder daarmee een toertje te doen, nuja, dat zou ik toch normaal vinden.

      Comment


      • #63
        Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
        My point exactly. Het zou nogal naief zijn om te denken dat de eigen constructeur niet zou kunnen merken dat er gefoefeld is met zijn eigen produkt.

        Of ze het kunnen en zullen en willen checken bij uw lokale dealer, dat is iets anders. Maar als er plots iemand met een kapotte turbo afkomt, met verdacht weinig kilometers op de teller, dan beginnen er bij die mannen radertjes te werken.

        En euhm, als ze een testrit maken, wat is dan de kans dat ze dat niet merken (als hij dan terug hersteld is) ? Hoe dicht bij 0 procent denk je dat die kans is ?

        Denk je dat ze bij VW Belgie nog nooit van Heinz gehoord hebben ?
        Wie weet. Vlug, bel snel naar 1-800 EAT- SHIT.

        Comment


        • #64
          Oorspronkelijk geplaatst door rana
          Wie weet. Vlug, bel snel naar 1-800 EAT- SHIT.
          Wat bedoel je precies, rana ?

          Comment


          • #65
            Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
            Wat bedoel je precies, rana ?
            http://www.vtm.be/auto/forum/showpos...2&postcount=23


            Comment


            • #66
              Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
              Morgen bellen met Heinz voor een afspraak en terug origineel laten zetten, dan zal ik maar content moeten zijn met 110 pk en 285 koppel.
              Heb ik ook gehad, en ik vond dat toen deftig snel ... Als je een snellere motor wilt, koop een snellere motor. Bij TDI heb je het voordeel dat het verbuik bijna niet stijgt.

              edit : Abt is ook te overwegen, die werken samen met VAG
              Last edited by ; 28/08/2006, 16:32.

              Comment


              • #67
                Oorspronkelijk geplaatst door rana
                Zeer grappig.

                Comment


                • #68
                  Oorspronkelijk geplaatst door Zero2
                  Zeer grappig.
                  Vind ik ook.

                  Comment


                  • #69
                    1 dag getuned en turbo om zeep Hopelijk valt het onder garantie van VW. Anders is het Heinz die ervoor mag opdraaien vind ik. Maar of dat zal gebeuren...

                    Bonne chance
                    nls2000

                    Comment


                    • #70
                      Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                      Ligt niet aan het chippen hoor.
                      Men blijft met het chippen binnen de ruime veiligheidsmarges van de motor ... aldus Heinz wel te verstaan.
                      best dat die mannen alle veiligheidsmarges van de wagen kennen

                      Comment


                      • #71
                        151 pk lijkt me net teveel van het goede.. maar als de klant dit vraagt veronderstel ik wel dat ze dat doen..

                        Normale grens is iets van een 140 pk's..

                        Comment


                        • #72
                          Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
                          Morgen bellen met Heinz voor een afspraak en terug origineel laten zetten, dan zal ik maar content moeten zijn met 110 pk en 285 koppel.
                          K'zou opteren om hem beetje down te laten tunen, programma beetje laten aanpassen met de nadruk op veligheid voor de slijtende onderdelen.. (en dus niet hoger dan 130 à 140 pk's gaan..) tevens de nadruk leggen op roetuitstoot ed..

                          Comment


                          • #73
                            ik ben van 105 naar 151pk gegaan, en ik heb nog geen problemen gehad. Maar turbo opblazen ben je dan niet tot in het rood getrokken? Want dan kan nu wel éél slecht aflopen als je wagen getuned is.

                            Fre

                            Comment


                            • #74
                              wij hebben hier ook een 320d met 180 pk heinz power en er staan al 105 000km erop waarvan 80 000km met 180pk,ook geen probs gehad.Alleen een keer kapotte turbo maar dat was voor die naar Heinz was geweest en is in garantie vervangen

                              Comment


                              • #75
                                Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                                151 pk lijkt me net teveel van het goede.. maar als de klant dit vraagt veronderstel ik wel dat ze dat doen..

                                Normale grens is iets van een 140 pk's..
                                Ik heb dit niet gevraagd, zij waren er 100% zeker van dat het niet kwaad kon

                                Comment


                                • #76
                                  Zou ik hem terug op standaard zetten of downtunen ? (naar een 130 pk met 300 koppel)

                                  Graag jullie mening

                                  Comment


                                  • #77
                                    Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
                                    Ik heb dit niet gevraagd, zij waren er 100% zeker van dat het niet kwaad kon

                                    ik denk dat er eerder een probleem is met je rijstijl.

                                    Comment


                                    • #78
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Panterken
                                      tevens de nadruk leggen op roetuitstoot ed..
                                      Wat bedoel je hiermee ?

                                      Comment


                                      • #79
                                        Oorspronkelijk geplaatst door bassface
                                        ik denk dat er eerder een probleem is met je rijstijl.
                                        haha de leukste of de domste thuis ?

                                        Comment


                                        • #80
                                          Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
                                          Graag jullie mening
                                          als je een snelle auto wil, moet je een snelle auto kopen.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X