Oorspronkelijk geplaatst door bossche_mpc478
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Golf gechipped bij Heinz
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21Ge hebt 100 procent gelijk, maar dan vind ik niet dat iedereen zo moet stoefen over Heinz, want blijkbaar weten ze toch niet zo heel goed waar ze mee bezig zijn. Ze zeggen wel zoveel jaar ervaring en we hebben al ferarris gechipt enz. Maar als ze nog geen golfke probleemloos kunnen chippen begin ik mij toch vragen te stellen.
Nu alleen nog hopen dat ze geen testrit maken met nieuwe turbo. Ik hou jullie op de hoogte
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2My point exactly. Het zou nogal naief zijn om te denken dat de eigen constructeur niet zou kunnen merken dat er gefoefeld is met zijn eigen produkt.
Of ze het kunnen en zullen en willen checken bij uw lokale dealer, dat is iets anders. Maar als er plots iemand met een kapotte turbo afkomt, met verdacht weinig kilometers op de teller, dan beginnen er bij die mannen radertjes te werken.
En euhm, als ze een testrit maken, wat is dan de kans dat ze dat niet merken (als hij dan terug hersteld is) ? Hoe dicht bij 0 procent denk je dat die kans is ?
Denk je dat ze bij VW Belgie nog nooit van Heinz gehoord hebben ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2Wat bedoel je precies, rana ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21Morgen bellen met Heinz voor een afspraak en terug origineel laten zetten, dan zal ik maar content moeten zijn met 110 pk en 285 koppel.
edit : Abt is ook te overwegen, die werken samen met VAG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door rana
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21Morgen bellen met Heinz voor een afspraak en terug origineel laten zetten, dan zal ik maar content moeten zijn met 110 pk en 285 koppel.
Comment
Comment