Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Golf gechipped bij Heinz

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Golf is gerepareerd onder garantie. Moet morgen terug naar Heinz voor controle en eventuele downtuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door shauni
      Wat weet ik nu af van de specificaties van die chip in je auto en waarom je geen 95 meer mag tanken?????

Mijn reply was een reactie op onderstaande quote...
      Gelijk, mijn fout.

Laat het nu maar rusten

Comment

• dat verdient groen

Comment

• Vandaag bij Heinz langs geweest, ze hebben de turbo druk met 10 gram verminderd. Ik schat dat ik nu rond de 140 pk zit. Ik ben content

Comment

• met hoeveel hadden ze'm vermeerdert ?
            en op hoeveel druk draait normaal een tdi ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door benjiman21
              Vandaag bij Heinz langs geweest, ze hebben de turbo druk met 10 gram verminderd. Ik schat dat ik nu rond de 140 pk zit. Ik ben content
              Eind goed al goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yveslateur
                Eind goed al goed
                ...voorlopig toch.

Comment

• Hopen voor benjiman dat het zo blijft

Comment

• Hoop ik ook voor hem...

Comment

Vandaag bij Heinz langs geweest, ze hebben de turbo druk met 10 gram verminderd. Ik schat dat ik nu rond de 140 pk zit. Ik ben content
                      schatten?
                      hebben ze dan geen vermogenstest meer gedaan??

Comment

• Ze hadden de druk verhoogd met 80 gram -10 dus zit hem nu op +70 gram. Ze hebben hem niet meer op de vermogensbank gezet.

Comment

Ze hadden de druk verhoogd met 80 gram -10 dus zit hem nu op +70 gram. Ze hebben hem niet meer op de vermogensbank gezet.
                          Het betere "natte-vinger"-werk ofwat.

Kijk vooral naar het laatste zinnetje van dit stukje tekst op hun site.

A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 911turbo
                            Het betere "natte-vinger"-werk ofwat.

Kijk vooral naar het laatste zinnetje van dit stukje tekst op hun site.
                            Ik denk wel dat ze, gezien de jaren die ze reeds in business zijn, zullen weten wat 10 gr. meer of minder turbodruk bij een bepaalde wagen/motor zullen doen qua vermogen. Dat ze dus voor ieder 'draaitje' aan 'n regelvijs niet opnieuw naar de vermogensbank moeten teruggrijpen?

Comment

• het doet me toch denken aan het artikel in autobild dat ze vorige week onder mijn neus schoven, ik zal het nog eens opvragen en proberen hier te posten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                                het doet me toch denken aan het artikel in autobild dat ze vorige week onder mijn neus schoven, ik zal het nog eens opvragen en proberen hier te posten
                                Ja, doen

Er wordt hier altijd gezegd: 'het moet wel waar zijn, want het staat in een Duits boekje' ...

Of zou het nu opeens niet meer zo zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will
                                  Ik denk wel dat ze, gezien de jaren die ze reeds in business zijn, zullen weten wat 10 gr. meer of minder turbodruk bij een bepaalde wagen/motor zullen doen qua vermogen. Dat ze dus voor ieder 'draaitje' aan 'n regelvijs niet opnieuw naar de vermogensbank moeten teruggrijpen?
                                  En die jarenlange ervaring heeft hun niet tegengehouden om van de eerste keer slechts 70 gram extra te geven i.p.v. 80?

Want eigenlijk geven ze (door de tuning nu te verminderen) nu halvelings toe dat de oorzaak toch bij hun zou liggen. Als de oorzaak bij een slecht onderdeel lag dan is het zinloos om nu gas terug te nemen.
                                  A Twist of the Wrist

Comment

Want eigenlijk geven ze (door de tuning nu te verminderen) nu halvelings toe dat de oorzaak toch bij hun zou liggen. Als de oorzaak bij een slecht onderdeel lag dan is het zinloos om nu gas terug te nemen.

Of het is louter en alleen teruggebracht op vraag van de klant?

Comment

Ze hadden de druk verhoogd met 80 gram -10 dus zit hem nu op +70 gram. Ze hebben hem niet meer op de vermogensbank gezet.
                                      das niet veel, maar wel doeltreffend

Comment

En die jarenlange ervaring heeft hun niet tegengehouden om van de eerste keer slechts 70 gram extra te geven i.p.v. 80?

Naar mijn gevoel hebben ze gewoon een beetje teruggeschroefd op vraag van Benjiman21. En/of om hem gerust te stellen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Lord Tom
                                          Naar mijn gevoel hebben ze gewoon een beetje teruggeschroefd op vraag van Benjiman21. En/of om hem gerust te stellen.
                                          Ja en nee, ik had het gevraagd maar ze gingen het sowieso al doen. Maar het zal ook voor een groot stuk geweest zijn voor mij gerust te stellen.

Comment

Working...
                                          X