Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Weet iemand waar in de buurt van Lier je nummerplaten kan laten bijmaken met van die plastic letters erop? Ben daar helemaal gek van, zou mooi staan op mijn oldtimer
Weet iemand waar in de buurt van Lier je nummerplaten kan laten bijmaken met van die plastic letters erop? Ben daar helemaal gek van, zou mooi staan op mijn oldtimer
Bij voorbaat dank
Auto 5, daar kun je zo een lege stickernummerplaat kopen.
De cijfers en letters hangen ernaast.
Bedankt, maar zijn dat niet van die stickerletters? Kzou echt van die plastieke oplegletters willen. Kweet dat ik ne moeilijke mens ben
Mijne pa had vroeger zo een plaat, maar twijfel er aan of die nu nog wel gemaakt worden
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Bedankt, maar zijn dat niet van die stickerletters? Kzou echt van die plastieke oplegletters willen. Kweet dat ik ne moeilijke mens ben
^^^^^^^^
ik weet wat je bedoelt en ben er ook naar op zoek zijn van die letters die er op gesmolten zijn langs de achterkant ze worden sowieso nog gemaakt, heb ze al gezien op xxx-A platen dus het moet zeker te vinden zijn. de personen die ik heb aangesproken hadden allemaal een leasingbak
Hadden ze dat nu niet bij Carrosserie Bijloke? Of had jij dat daar al nagevraagd?
Iemand die zijn auto had stukgereden vorig jaar YWG-xxx kreeg die terug met zo'n plaat van daar.
Kom ook geregeld iemand tegen met een Jag XF die nooit gewassen wordt met een xxx-Axx plaat maar die durf ik daar niet voor aanspreken omdat ik weet dat het hem niet interesseert.
Comment