Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Tune Heinz tuned S5 en S3 ( lovend :-) )

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Auto Tune Heinz tuned S5 en S3 ( lovend :-) )

    Leuke clips met de Iphone 4 in "HD" van een maat zijne S5 V8 met Auto Tune Heinz kuur: ECU tune, luchtfilter en volledige titanium Akrapovic uitlaatlijn met controleerbare valves = 385pk's en a sound to die for

    Is nu ook onbegrensd, maar dat heeft hij nog niet getest wat hij nu haalt... Binnenkort trekken we met z'n allen naar de Ring

    Valves open in beide clips (kleppen waren verkeerd geleverd, dus nu is't effe altijd feest )

    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.


    + YouTube Video
    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.








    De andere wagens die je in de clips ziet staan:
    2007 Audi S3 2.0T met standaard 265pk = Auto Tune Heinz ECU tuning, Milltek volledige uitlaatlijn, andere brandstofpomp en verstuivers = 330pk's / +120NM erbij that's the fun in it...
    Haalt nu +-277km/u op de kilometerteller.... 0 - 250 gaat in één vlotte trek...

    Renault Megane RS Cup 250 met Supersprint uitlaatlijn en andere luchtfilters (binnenkort meer gefoefel daar)

    Beiden zijn zeer tevreden over de service en professionaliteit bij Heinz! Prijzen waren ook correct als je ziet wat ervoor in de plaats geleverd wordt. Het is namelijk niet alleen effe simpel chiptunen en buiten die handel...

    __________________
    2007 Volvo C70 D5 geartronic ( 225pk/455nm BSR PPC )
    2010 LR Discovery 4 3.0 TDV6 HSE

  • #2
    sjinkers

    Comment


    • #3
      Dit is weer typisch zo'n "kijk eens welke dikke karren wij tunen" topic...

      Comment


      • #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
        Dit is weer typisch zo'n "kijk eens welke dikke karren wij tunen" topic...
        gefrustreerde
        2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

        Comment


        • #5
          Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Dit is weer typisch zo'n "kijk eens welke dikke karren wij tunen" topic...

          ik denk dan ook dat niemand zit te wachten op een dacia logan tuning topic

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
            ik denk dan ook dat niemand zit te wachten op een dacia logan tuning topic
            eerlijk? k'zou dat wel'ns willen zien

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
              ik denk dan ook dat niemand zit te wachten op een dacia logan tuning topic

              Daar gaat het niet over. Ik krijg gewoon de indruk dat je bij Heinz niet moet aankomen met een 2l diesel of dat je vanuit de hoogte wordt aangekeken. Ik zou trouwens nooit mijn auto laten chippen bij Heinz na alle negatieve zaken die ik gelezen en gehoord heb over dat bedrijf. Ik heb ook positieve zaken gelezen en gehoord maar de overvloed aan slechte kritieken houden mij daar weg.

              Comment


              • #8
                Chippen is niet alleen bij Heinz niet goed, da's nergens goed!

                Comment


                • #9
                  ik heb heinz ook eens gesproken op het tuningsalon. en hij wou mijn auto niet chippen omdat die geen software had voor mijn auto ui te lezen.
                  nogtans is de chip van mijn wagen uit te lezen met gratis software van het internet, en moet je enkel ff het programma uit de chip lezen, aanpassen en in neen nieuwe chip lezen.
                  de chips zelf kosten nog geen 10 euro/stuk.

                  in mijn ogen is er een verschil tussen niet kunnen en niet willen.

                  Comment


                  • #10
                    ipv gewoon te zeggen dat de tuning een knap resultaat geeft, draait dit topic weer uit op een typisch: bash-AutotuneHeinz-topic
                    2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
                      Daar gaat het niet over. Ik krijg gewoon de indruk dat je bij Heinz niet moet aankomen met een 2l diesel of dat je vanuit de hoogte wordt aangekeken. Ik zou trouwens nooit mijn auto laten chippen bij Heinz na alle negatieve zaken die ik gelezen en gehoord heb over dat bedrijf. Ik heb ook positieve zaken gelezen en gehoord maar de overvloed aan slechte kritieken houden mij daar weg.
                      Vandaag nochtans 3 vag 2.0tdi's gedaan, telkens met een mooi resultaat en tevreden klanten. Helaas zit niet iedereen op autoforum en hangt niet iedereen dat aan de grote klok.
                      Overal kan al eens iets misgaan, en hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind.

                      Dat er op dit forum veel anti-heinz mensen zitten weten we ondertussen al lang.
                      Dus als je niets constructiefs aan dit topic kan toevoegen, doe je dat misschien beter ook niet.

                      Comment


                      • #12
                        Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
                        ik heb heinz ook eens gesproken op het tuningsalon. en hij wou mijn auto niet chippen omdat die geen software had voor mijn auto ui te lezen.
                        nogtans is de chip van mijn wagen uit te lezen met gratis software van het internet, en moet je enkel ff het programma uit de chip lezen, aanpassen en in neen nieuwe chip lezen.
                        de chips zelf kosten nog geen 10 euro/stuk.

                        in mijn ogen is er een verschil tussen niet kunnen en niet willen.
                        ik begrijp je standpunt, maar als wij ons profileren als specialist in het tunen van Duitse wagens, is dat een bewuste keuze omdat we daarover door de jaren heen de meeste kennis en ervaring hebben opgedaan .
                        We hebben helemaal niets tegen Amerikaanse wagens, ik persoonlijk ben er zelf een grote fan van (de oude generatie toch althans), maar liever goed zijn in één ding en daarin uitblinken.

                        Comment


                        • #13

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
                            ik begrijp je standpunt, maar als wij ons profileren als specialist in het tunen van Duitse wagens, is dat een bewuste keuze omdat we daarover door de jaren heen de meeste kennis en ervaring hebben opgedaan .
                            We hebben helemaal niets tegen Amerikaanse wagens, ik persoonlijk ben er zelf een grote fan van (de oude generatie toch althans), maar liever goed zijn in één ding en daarin uitblinken.
                            bij mij kwam het over op die moment als "we hebbe geen goesting in ff iets nieuws te doen"

                            over het algemeen zou het afstellen simpeler moeten gaan want buiten een paar flags enz zoals speedlimit, fan temperature enz moet je enkelijk nog de inspuiting en spark advance regelen.
                            enige nadeel is dat als een eprom slecht geschreven is, je de chip kan wegwerpen en een nieuwe chip moet programeren. ( maarjah, die chips kosten niks )

                            en ik vond het toen een zeer spijtig antwoord.



                            ma swat, buiten de limiter verwijderen en fan temperatuur omlaag brengen heb ik op dit moment toch niks aan chiptuning.
                            ga ik toch eerst mijn motor moeten herbouwen voor er pks kunnen bijkomen.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
                              Vandaag nochtans 3 vag 2.0tdi's gedaan, telkens met een mooi resultaat en tevreden klanten. Helaas zit niet iedereen op autoforum en hangt niet iedereen dat aan de grote klok.
                              Overal kan al eens iets misgaan, en hoge bomen vangen nu éénmaal veel wind.

                              Dat er op dit forum veel anti-heinz mensen zitten weten we ondertussen al lang.
                              Dus als je niets constructiefs aan dit topic kan toevoegen, doe je dat misschien beter ook niet.
                              Op een openbaar forum mag iedereen z'n zegje doen. En dat er hier veel 'anti-heinz' mensen zitten zal ook wel ergens een oorzaak hebben hé.

                              Comment


                              • #16
                                Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
                                ik denk dan ook dat niemand zit te wachten op een dacia logan tuning topic

                                Comment


                                • #17




                                  Comment


                                  • #18
                                    ik vind dat nog wel vet

                                    Comment


                                    • #19
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                      Op een openbaar forum mag iedereen z'n zegje doen. En dat er hier veel 'anti-heinz' mensen zitten zal ook wel ergens een oorzaak hebben hé.
                                      het merendeel van de anti-heinz mensen is bij ons nog nooit over de vloer geweest
                                      Op de meeste andere forums zijn het merendeel van de leden anders wel pro heinz.

                                      Vandaar dat ik het jammer vind dat ook dit POSITIEVE topic, toch weer naar beneden gehaalt wordt. vrij zielig eigenlijk.

                                      Comment


                                      • #20
                                        Niets mis met eens wat positieve reclame komend van een klant ofzo, als 't maar niet te pushy overkomt

                                        Persoonlijk vind ik dat 't voor de tuning-firma's ook gewoon beter is als de tuners zelf enz. zich zo veel mogelijk op de achtergrond houden. Laat de mensen maar slecht (of goed) spreken over bepaalde tuners, daar kan toch niets aan veranderd worden, en als tuner wordt je er volgens mij alleen maar geïrriteerd van.

                                        Als klant met beide voeten op de grond moet je sceptisch blijven imho (dus niet alles geloven wat een bepaalde tuner eventueel komt declareren, of niet elke roddel geloven die je op fora leest), en als tuner moet je gewoon professioneel blijven en je niets aantrekken van al dat gekakel op fora.

                                        Als een firma over 't algemeen kwaliteit en service levert, dan komen of blijven de klanten wel vanzelf komen, niet ?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X