Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto Tune Heinz tuned S5 en S3 ( lovend :-) )

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

't wordt tijd dat de forumsmurfen dit topic hier dichtgooien.

't stinkt hier naar reclame.
    Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stijn ath Bekijk Berichten
      het merendeel van de anti-heinz mensen is bij ons nog nooit over de vloer geweest
      Op de meeste andere forums zijn het merendeel van de leden anders wel pro heinz.

Vandaar dat ik het jammer vind dat ook dit POSITIEVE topic, toch weer naar beneden gehaalt wordt. vrij zielig eigenlijk.
      Op die andere fora zijn jullie dan ook meestal sponsor/moderator. Kritiek wordt daar dan meestal ook snel gewist en members die kritiek geven krijgen een ban. Zo is het niet moeilijk.

Comment

vreemd hoe iemand die zelf bij Heinz werkt negatieve info overbrengt terwijl hij zelf denkt dat het positief is.
        als ik dit lees als potentiële klant heb ik meteen geen goesting meer om nog langs te komen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk Berichten
          Op die andere fora zijn jullie dan ook meestal sponsor/moderator. Kritiek wordt daar dan meestal ook snel gewist en members die kritiek geven krijgen een ban. Zo is het niet moeilijk.
          Als eerste wil ik wel even melden dat we hier ZWAAR off-topic aant gaan zijn.

Ik betreur het dan ook ten zeerste dat hier zo'n negatieve kijk over Auto Tune Heinz is gekomen. Misschien hebben niet alle personeelsleden die bij Heinz hebben gewerkt een even goede indruk nagelaten. Ik weet uit persoonlijke ervaringen dat Heinz weldelijk aan de top zit in België op het gebied van chiptuning.

Daar gaat echter deze discussie niet over.

Puur toevallig bezit ik ook een forum waarop Heinz sponsor is. Die praktijken die je aanhaald van posts verwijderen ed zijn echter niet van toepassing. Members die een ban krijgen voor zo'n post al helemaal niet... Ik snap niet dat je zo kort door de bocht kan gaan.

Wat wel kan voorvallen zijn mensen die DENKEN dat ze in de zak gezet worden door firma's als Heinz, garages, carrosiers, enz... enz.. Dat dan snel in het lang en breed komen neerposten op één of ander forum is makkelijk... De lezer heeft er het raden naar of die info correct is, of niet... En believe me... Er lopen wel wat freaks rond op onze planeet... Ben jij ook zo iemand?

Heinz werkt met man en macht om een prachtige zaak te verwezelijken. Niet simpel... Uiteraard kan het zijn dat er eens een mindere ervaring is geweest met Heinz. Het kan niet overal en altijd op wieltjes lopen en zelfs een zware crimineel komt na verloop van tijd vrij...

Ik geloof nooit dat dit topic een wending gaat krijgen. Het is beter van dit topic te sluiten.

Comment

Working...
          X