Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Radio/GPS + luidsprekers voor Compi

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Zo'n 1-Din radio (bolleke-pijl navigatie) is voldoende als je dat maar af en toe nodig hebt.
    Ik heb een Philips Carin522 zitten en die staat zo goed als altijd op volgende weergave:

Kaartweergave zoals op de link gebruik ik zelden.
    Idem op de Comand in de E, daar kijken we ook meestal enkel naar de pijltjes op de BC, de kaart wordt nagenoeg enkel gebruikt om te zien of er TMC meldingen zijn op ons traject.
    CD-ROM is een van 2003 en dat werkt nog steeds goed genoeg.

Punt waar ik op zou letten is dat het systeem dat je koopt voldoende snel is, want daar schiet de mijne soms te kort. Als ik verkeerd rij, dan duurt het te lang eer de herberekening heeft plaatsgevonden. De leeftijd van de CD is niet zo'n groot issue, gewoon zorgen dat je je gezond verstand meehebt.

Comment

Mijn Blaupunkt Travelpilot E Exact, die hier te koop staat is op dat vlak een super apparaat:

- 1 DIN formaat
      - geen extra tachosignaal nodig (en toch heel correcte positiebepaling, behalve in tunnels )
      - betrekkelijk recente kaartinfo (Europa 2006 )
      - Duidelijk Bolleke-pijl systeem, met inderdaad de ronde punten afzonderlijk in detail

En daarenboven ook nog eens heel redelijk qua prijs.

Normaal is hij verkocht aan BoBo, maar als je met hem overeenkomt, is dit misschien net wat je zoekt

Comment

Had er al ook op gedacht, maar ie past niet qua kleuren in 't interieur.

Jammer, anders ging ik 'm waarschijnlijk nemen!

Dé site voor alle Audi Sport/S/RS/R liefhebbers, eigenaars en fanaten!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Corneel Bekijk Berichten
          Punt waar ik op zou letten is dat het systeem dat je koopt voldoende snel is, want daar schiet de mijne soms te kort. Als ik verkeerd rij, dan duurt het te lang eer de herberekening heeft plaatsgevonden. De leeftijd van de CD is niet zo'n groot issue, gewoon zorgen dat je je gezond verstand meehebt.
          Daarom dat ik eerder al voor de Indianapolisreeks zou gaan en wat meer te betalen...

Comment

Iemand die een goede audiowinkel weet zijn rond Leuven voor uitleg en een setje luidsprekers?

En een goed adres om die te plaatsen?
            H. Van Rompaey op de Tiensesteenweg in Bierbeek, any good?

Comment

caraudio.be zat/zit op 't einde van de Tiense in Leuven, en die verkopen u geen rommel.
              Life's too short. Not to. Live it.
              1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
              2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
              2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
              2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                Iemand die een goede audiowinkel weet zijn rond Leuven voor uitleg en een setje luidsprekers?

En een goed adres om die te plaatsen?
                H. Van Rompaey op de Tiensesteenweg in Bierbeek, any good?
                Caraudio. Erg degelijke winkel en super vriendelijk + eigen herstelatelier.

Comment

Ah, die zaten op 20m van mijn vorig kot.
                  Ik ben daar nog een paar keer binnengewandeld, is wel niet zo groot.
                  Maar ze hebben nog vestigingen zo te zien...

Thanks!

Comment

Ondertussen een Becker Indianapolis 7922 (rood) gekocht;

En de luidsprekers ook al gevonden, moet die wel nog gaan kopen;
                    Pioneer TS-G1012i (2x) + TS-G1712i (2x)

Comment

Ik twijfel wel nog voor de TS-G1312i (13cm diameter) of de TS-G1712i (17cm diameter) in de hoedenplank achteraan te steken.

Nu zit er een gat in voor 13cm, maar aangezien de meerprijs voor de 17cm luidsprekers bijna niets is, wel wat meer "geluid" kan geven en het gat wat groter te maken niet veel werk is, ben ik van plan om toch voor die 17cm luidsprekers te gaan.

Goed idee of zie ik iets over het hoofd?

Comment

Ik heb de 7920 in de Audi zitten ondertussen. Werkt gewoon zeer goed, ik kom van een tomtom, maar vind die bolleke pijl eigelijk best gemakkelijk werken. Je hebt idd tacho signaal nodig, maar zelfs bij de 100 lag dat al klaar, dus geen issue.

De geel-oranje kleur past bijna bij het interieur, maar is iets te flets. De rode is eerder BMW rood, dus die gaat ook niet 100% passen.

Al bij al wreed content van dus, alleen zou ik graag een pro met bluetooth hebben.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Rosse Bekijk Berichten
                          Ik heb de 7920 in de Audi zitten ondertussen. Werkt gewoon zeer goed, ik kom van een tomtom, maar vind die bolleke pijl eigelijk best gemakkelijk werken. Je hebt idd tacho signaal nodig, maar zelfs bij de 100 lag dat al klaar, dus geen issue.

De geel-oranje kleur past bijna bij het interieur, maar is iets te flets. De rode is eerder BMW rood, dus die gaat ook niet 100% passen.

Al bij al wreed content van dus, alleen zou ik graag een pro met bluetooth hebben.
                          Mja, maar heb toch gezien dat dat rood toch niet teveel afsteekt.
                          Een perfecte match is moeilijk te vinden.

En idd, had ook nog zitten kijken naar een Pro, maar is nog te duur...

Comment

Working...
                          X