Mededeling

Collapse
No announcement yet.

smd ledjes interieur verlichting veranderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• smd ledjes interieur verlichting veranderen

hallo,

ik weet niet of dit in het juiste forumdeel staat, maar zal toch mijn kans wagen.

ik zou van mijn corsa d graag mijn interieur verlichting veranderen.
    ik weet dat het smd ledjes zijn die ik moet solderen, maar waar kan je die smd ledjes halen??
    heb al bij conrad gekeken, maar kan ze niet echt vinden.
    liefst een winkel in belgie

Zoek eens in je autoboekje op welk type van lampje het nu origineel is.
    Waarschijnlijk moet je zelfs niet solderen. Gewoon het originele eruit trekken en een ledlampje erin..

Mvg

Comment

Idd, kans is groot dat je het op www.pilotxenon.com al vindt bij ledverlichting. Mocht je prijzen willen van iets dat je zoekt, stuur gerust pm'ke...
      sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

thx
        heb eens gekeken en zag niet direct het juiste er tussen staan en ik heb ook eens de kilometerteller enz eruit gehaald en het zijn er die moeten gesoldeerd worden.
        het zijn smd ledjes 3825.
        volgens de zoekacties via google ( na lang zoeken ) is het inderdaad ook zo en die van de verwarming en het lampje aan het plafond zijn de enige met losse lampjes.
        ik heb inmiddels na lang zoeken een webshop gevonden die niet al te duur is nadeel is wel dat ik ze per 25 moet bestellen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door crosser2007 Bekijk Berichten
          hallo,

ik weet niet of dit in het juiste forumdeel staat, maar zal toch mijn kans wagen.

ik zou van mijn corsa d graag mijn interieur verlichting veranderen.
          ik weet dat het smd ledjes zijn die ik moet solderen, maar waar kan je die smd ledjes
          Ah ok jij bedoelt het kleur van je tellers en schermpjes en zo? Ik dacht dat het de binnenverlichting was...
          sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Ik heb nu een astra G en dat amberkleurige heb ik eigenlijk nooit mooi gevonden,ik heb onlangs wel een orgineel lampje moeten vervangen van de tellers en het waren zo van die stekerkes,bestaan er eigenlijk leds in een gewenste kleur die ik gewoon ter vervanging kan steken,ik heb ooit eens een Audi gezien en daar was alles mooi rood vanbinnen en dat was toch wel heel knap.
            En kan ik de lampjes van de radio en airco ook doen of moet ik die amberkleurig laen?

Comment

ALLES valt te veranderen, het gaat er alleen vanaf hangen hoe moeilijk het is naargelang of het universele lampjes zijn of speciaal spul gemaakt voor u auto.

Comment

in het beste geval kun je gewoon de lampjes er uit klikken en nieuwe in steken

als ik hier hoor dat het SMD LED's zijn, dan moet je ofwel nieuwe SMD ledjes solderen, of de hele printplaat vervangen door een andere.
                1994 Honda VFR750 1998 Mercedes-Benz C220 CDI

Comment

Working...
                X