ik vraag me af wat ze met sommige amerikanen doen waarbij ze van fabriek af al liegen over de PK's
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
hebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?
was met een groep lancers naar een testbank-meeting gegaan, daarmee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Teus Bekijk Berichtenhebben diesels met pompverstuivers op de testbank geregeld niet meer vermogen dan op de roze kaart staat?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NVA Bekijk Berichtenwel raar, Ik reed met een auto totaal niet in orde buitenlandse nummerplaat geen verzekering geen keuring hij wordt in beslag genomen 4 dagen later heb ik hem al terug en dan zijt gij hier ne heel zever te geven ipv gewoon te zorgen da ge u wagen probeerd terug te krijgen.
trouwens in belgie mag een auto enkel in beslag genomen worden bij geen geldig verzekering bewijs te kunnen voor te leggen(heb deze informatie van de douanne)
Comment
-
Hoe zit dat hier nu met deze soapserie?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
quote uit ander topic
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhet ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren , iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalenDatabase error.
The database has encountered a problem.
Comment
-
Hoe lomp kunde zijnOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
Straffe pee gij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenehhhh....
Straffe pee gij
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraagje, als een auto op papier 163 pk heeft, mag de motor dan 163 pk leveren, en dus aan de wielen +180 ?
Comment
-
amerikanen hebben die omschakeling al lang gemaakt sinds 1974.
als je zojuist vanuit je winterslaap komt welkom in de 21ste eeuw.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenzijn aandrijfverliezen verplicht ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichtenzeker van dat BMW dat niet apart aanrekend ?
Comment
-
Aan de reacties te zien wordt hier alsmaar meer verzonnen.
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL
het ging erom dat de verzekeringspapieren al een half jaar verlopen waren, iemand is gewoon vergeten zijn verzekering te betalen.
Zo te zien is die BrunoL ook ne tuner die er alle belang in heeft om de inhoud dit onderwerp in het belachelijke te trekken....typisch tuner-talking
Mijn wagen was wel degelijk verzekerd, dat heeft hier in de verste verte niets mee te maken
Of dat verboden is laat ik in het midden, maar ik kan me amper voorstellen dat een rechter
enige vorm van eco tuning zou veroordelen, niet in deze tijd.
Mmm, ik vermoed toch sterk dat de wet voorrang krijgt op ne rechter zijn gevoel.
Als de rechter gelooft dat de klant hierover meer diende geinformeerd te worden dan kan volgens mij die tuner ook gestraft worden.
Idd, ik heb bij Heinz nog een Audi TDI zien gechipt worden die standaard 176 pk had en er op papier maar 150 had.
Om maar aan te tonen hoe klanten worden bedrogen in die wereld hier van tuningen..... ongelofelijk.
In elk geval kom ik mijn belofte na om de lezers verder te informeren !!
Zoals reeds vermeld heeft de advocaat beroep aangetekend tegen het afgewezen verzoekschrift.
Dit "beroep" werd verleden week behandeld op een zitting van de Kamer van Inbeschuldigingstelling te Brussel.
Ik (en mijn advocaat) hebben dan het recht gehad (dat wordt je dan schriftelijk medegedeeld) om 48 uren voor de zitting het "dossier" in te gaan zien.
Uit pure nieuwsgierigheid ben ik dan naar de griffie gegaan om dat hele gedoe eens
op mijn gemak in te gaan zien. Blijkt dat je dus enkel het GEDEELTE van het dossier
mag komen inzien (dus NIET het echte dossier). Kortom naar Brussel gereden om daar
dezelfde papieren in te zien die ik reeds had (verzoekschrift, de afwijzing door het parket, ons beroep en nog wat copies van aangetekende brieven etc....), dus niet veel wijzer geworden
MAAR........
Ik heb dus wel degelijk het echte dossier gezien (+/- 40 cm dik) met een hoop papieren en fardes in. Na wat info te hebben gewonnen blijkt dat dus wel degelijk over die firma te gaan inzake chiptuningen en iets over valsheid en informaticabedrog. De échte inhoud mag ik pas inzien als het onderzoek tegen die firma is afgelopen. In elk geval zal mijn advocaat contact opnemen met de advocaat van die firma om eens te horen wat daar allemaal aan de hand is. Vanaf ik dan meer weet zal dit gepost worden
Ik kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
Comment
Comment