Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenHij zegt dat het op een ANDER forum staat, dan kan het hier niet staan he!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk BerichtenDat blijft natuurlijk de hamvraag, indien er een ernstig ongeval is met evt. zware gevolgen en dus een enorme som die de verzekering er eventueel zou moeten gaan leggen, gaan ze dan nog hun woord houden.
't zal wel zijn dat dat in de verzekeringsvoorwaarden staat, maar welkom in België waar er nix dan gefoefeld wordt. Wake up
Trouwens, als de verzekeringsmakelaar een goed bevriend persoon is en die is op de hoogte van (bvb.) een vermogensstijging, dan zal die wel niet zo dom zijn om dat ergens officieel te gaan neerpennen, dan zorgt die persoon er voor dat de verzekerde gewoon verzekerd wordt bij een eventueel ongeval en dan zal de makelaar er ook wel voor zorgen dat de auto niet op chiptuning wordt gecontroleerd.
Ik heb trouwens nog NOOIT gehoord van een auto die na een ongeval gecontroleerd wordt op iets dergelijks. Dit ook omdat 't eigenlijk massas hypocriet zou zijn. Hebben we geijkte testbanken om vermogens te meten ? En what about al die wagens die (en nee dit zijn geen fairytales) fabriek-af al meer vermogen hebben dan opgegeven ?
Wie moet je dan eerst gaan aanklagen in 't laatste geval, de autofabrikanten ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenHij zegt zoveel. Ik lees wat op dit forum staat. En op dit forum zegt BMW320 dat zijn verzekering 'in orde' was. Waarom zou hij dan op een ander mysterieus forum, wat natuurlijk niet vermeld of geciteerd wordt, lopen zeggen dat hij al een half jaar niet verzekerd was?
Trouwens, het verhaal van BMW320 houd totaal geen steek.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenWie zegt dat dat daar door BMW320 gezegd is?
Trouwens, het verhaal van BMW320 houd totaal geen steek.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenJa het zal waarschijnlijk gezegd zijn op het geheime forum van de flikken en rechters. Sorry.
d'r zijn meer forums dat hier alleen zunne.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk BerichtenGij geeft wel heel veel uitleg maar zeg nu nekeer wat het verschil is tussen helemaal niets doen, en 'de verzekering in orde brengen'. Als gij zelf zegt dat er niets op papier staat? Want dat is juist wat hier beweert wordt, dat ge uw verzekering 'wel in orde kunt brengen'. Ja hoe dan? Met een mondeling akkoord met Pierreke van de verzekering? Ja hallo.
En yep, zo is het, althans, zo zal het er in de praktijk wel af en toe aan toegaan, al zullen ze wel niet allemaal Pierreken heten.
jij leest trouwens ook wel enkel wat je wilt lezen hé Pierreken , negeer vooral 't stukje over dat hypocriete gedoe ivm vermogens.
Good night ik laat de gefrustreerden (zo komt ge toch een beetje over imo) hier nog wat verdervitten!
Comment
-
Topicstarter is op een resem fora zijn verhaal aan't doen, onder bijna even veel nicknames.
Even 'chiptunen' en 'beslag' ingeven in google en wie zoekt die vind.
Wil ik nog graag even uit een ander forum quoten (tenzij hier iets op tegen is door beheerders, dan mag dit verwijderd worden)
Flik : Wat is meneer daar gaan doen, beetje gaan opvoeren daar ?
Ik : Euh, ja ? Waarom ?
En dan een ander een gebrekkig IQ verwijten,
------------------------------------------------------------------------------------
...man komt uit een huis...
Flik: Wat is meneer daar gaan doen, beetje gaan stelen?
Man: Euh, ja ? Waarom ?
------------------------------------------------------------------------------------
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
Ben ik blij dat ik het maximum van BIV betaald heb, kunnen ze mij nooit verwijten dat ik fraude gepleegd heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenWat ik wel eens wil zien is hoeveel er hier zoal hun wagen zijn kwijtgespeeld vanwege de heterdaad politie. Of verhalen over.
Is dit eigenlijk al eens gebeurd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenWat ik wel eens wil zien is hoeveel er hier zoal hun wagen zijn kwijtgespeeld vanwege de heterdaad politie. Of verhalen over.
Is dit eigenlijk al eens gebeurd?
Comment
-
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichtenhoeveel koppel heb je er nu bij?
Maar da's een gesprek voor ergens anders.
Comment
Comment