Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptuning ? wagen in beslag genomen !
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenHoeveel CC bedoel je ?
Dat is geheim
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten't Staat waarschijnlijk wel ergens IN de CC.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Weytie Bekijk Berichten
Ben ik blij dat ik het maximum van BIV betaald heb, kunnen ze mij nooit verwijten dat ik fraude gepleegd heb.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW320 Bekijk BerichtenIk kan niet wachten om te zien welke onnozele reacties hier nu weer worden gepost.
2. De onnozele reacties heb je zelf gecreëerd door jezelf eerst niet te informeren, een domme stunt uit te halen en dan achteraf als een bleiter nu de betweter te komen uithangen...
Ik stem voor auto in de pres te steken... Who's with me?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
Ik stem voor auto in de pres te steken... Who's with me?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vfr50 Bekijk BerichtenMythbusters Jamie Hyneman en z'n gasten weten er wel raad mee
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten1. Niemand heeft je gevraagd hier te registreren en een topic te openen.
2. De onnozele reacties heb je zelf gecreëerd door jezelf eerst niet te informeren, een domme stunt uit te halen en dan achteraf als een bleiter nu de betweter te komen uithangen...
Ik stem voor auto in de pres te steken... Who's with me?
Comment
-
BMW 320, je bent een vette loser! Heel het wetboek ken je uit je hoofd en maar argumenteren dat dit en dat niet mag maar je gaat wel zelf eerst je wagen laten tunen. Lomp!
Je lult uit je nek man, aandachtzoekende nepper .
Moesten ze mij tegenhouden met een wagen die andere software heeft zou ik gewoon zeggen, ik weet van niks, heb 'm zo gekocht.... Kan niemand bewijzen dat het niet zo is. Niet dat dat zelfs ooit gaat gebeuren maar kom!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk BerichtenJa maar je kan zeggen wat je wil.
Als ik zeg: ik heb hem gechipt en het is niet waar, wordt ie dan geconfisceerd?
heeft de politie het recht om uw wagen zomaar te testen?
aan de kant ja, maar "uit het verkeer"? Nog voor iets bewezen is?
Comment
-
-
Ik heb zelf een aanhangwagen/bbq die ik officieel met faktuur kocht in okkazie kocht, die stond verkeerd geparkeerd voor mijn deur en mijnheer de zwaan liet hem in beslag nemen omdat hij vermoedde dat die meer dan 750 kg woog en geen u-plaat had en dus geen keuring behoefde.
Ik kon aan de hand van het faktuur adt die minder woog.
Toch werd hij in beslag genomen en weg gesleept.
Om hem terug te krijgen moest ik hem laten takelen van hun opslagruimte (Leuven) naar Derijck in Heist op den berg om hem daar te laten wegen en dit terwijl de politie zelf kan wegen.Echt absurd was dat die daarvoor moest verzekerd worden voor -1250kg om getakeld te worden, wat dus niet kon, want de verzekering heeft hiervoor een roos formulier nodig wat ik niet kon hebben( -750kg).
Om het doen vooruit te gaan heeft mijn verzekering dan een soort verzekering gemaakt met als chassisnr de reklame die er op stond.
Strafste is, dat mijnheer de zwaan gelijk/geluk had en dat die 820kg woog.Ik kon dit dus echt niet weten.Nieuw chassis en nieuwe papieren laten maken....
Ik heb hem dus terug gekregen, 1 maand rijverbod wegens onverzekerd rijden (was maar verzekerd tot 750kg), 1250€ boete en een nieuw chassis van 5200€....
Pittig detail, ik heb 3 wagens, 1 moto en 2 bestelwagens, allen samen omnium verzekerd (samen betaal ik 11900€ aan autoverzekeringen, en voor alle duidelijkheid die aanhangwagen was verzekerd bij een bestelwagen maar dus niet voldoende.
Dus in België kan alles.
Dus een wagen in beslag nemen op vermoeden kan, zeker als je zoals bmw320 het nog toe geeft ook... weet niet dat zijn verhaal waar is, maar het kan.Maar hem terug krijgen zal normaal ook lukken.
Mijn auto's zijn allen ook gechipt bij aankoop, maar mooi aangegeven zoals het hoort.
Comment
-
Hebt u eigenlijk een foto van je auto hoe hij eruit ziet want de politie zal wel niet een gewoon standaard 320 tegen houden omdat hij pas gechipt zou zijn? Is het toevallig een rode met glinsters (flakes waarschijnlijk van house of koler) in de vernis laag want zo staat er ne bmw bij mij op het werk in beslag genomen. wat ik terecht vind als je die "knap" gebouwde tuning bolide nog maar ziet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DaSolid Bekijk Berichtenjongens,
het valt hier stil ...
En ik heb net een verse lading popcorn gehaald!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CabrioCruizer Bekijk BerichtenHebt u eigenlijk een foto van je auto hoe hij eruit ziet want de politie zal wel niet een gewoon standaard 320 tegen houden omdat hij pas gechipt zou zijn? Is het toevallig een rode met glinsters (flakes waarschijnlijk van house of koler) in de vernis laag want zo staat er ne bmw bij mij op het werk in beslag genomen. wat ik terecht vind als je die "knap" gebouwde tuning bolide nog maar ziet staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brjefs Bekijk BerichtenIn Arendonk?
Comment
Comment