Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning ? wagen in beslag genomen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zo zie je maar bmw320 , hoe het merendeel van de symphakieke forumleden je in de kou laten staan , eerst geloofden ze jouw verhaal niet , en nu word je als loser bestempeld.
    Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt . Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,
    Je mag met veel modder smijten , ik verwacht ook niet anders , maar het raakt mij niet , ech , lekker ,ech ....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
      Zo zie je maar bmw320 , hoe het merendeel van de symphakieke forumleden je in de kou laten staan , eerst geloofden ze jouw verhaal niet , en nu word je als loser bestempeld.
      Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt .
      MEEN JIJ DAT

Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,
      Je mag met veel modder smijten , ik verwacht ook niet anders , maar het raakt mij niet , ech , lekker ,ech ....
      Misschien eens tijd om ergens anders vrienden te zoeken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door pizzaturki Bekijk Berichten
        Zo zie je maar bmw320 , hoe het merendeel van de symphakieke forumleden je in de kou laten staan , eerst geloofden ze jouw verhaal niet , en nu word je als loser bestempeld.
        Je heb er toch iets mee bereikt : , 1. Ik ga mijn 318d nu NIET meer laten chippen 2. Wat een kut-reacties hier zeg, eerst prijzen je de hemel in als je maar een grafiekje kan tonen hoeveel pk je gewonnen hebt (of toch de illusie hebt dat je zou hebben ...) , maar ho - maar als je eens echt je forum vrienden nodig hebt . Het lijkt wel zoals met geld , veel vrienden als je big spender bent , maar als je plots wat minder hebt ..... je weet wel . Ik doe al meer dan 25 jaar informatica, en weet genoeg over het flashen van de ecu's ..... Veel opgeklopte lucht voor veel € . Dank u ,
        in welke (programmeer)taal is jouw reactie geschreven??
        ik begrijp niet goed de bedoeling...

Comment

• Is dat hier nu nog niet gedaan

Comment

• En, hoe zit het er nu mee?

Comment

• Volgens mij kan hij niet meer posten wegens geen internet in de gevangenis.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                Volgens mij kan hij niet meer posten wegens geen internet in de gevangenis.

Comment

• Toch straf hoe de meeste leden hier vol ongeloof reageren. Chiptuning is en blijft illegaal.

Comment

• Helaas heel moeilijk aan te tonen bij een ongeluk dus voor de verzekering maakt het weinig uit. Ik hoop dat er iets komt om het op te kunnen sporen tegen dat ik expertises mag doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                      Helaas heel moeilijk aan te tonen bij een ongeluk dus voor de verzekering maakt het weinig uit. Ik hoop dat er iets komt om het op te kunnen sporen tegen dat ik expertises mag doen
                      Stoer !!!

Comment

Helaas heel moeilijk aan te tonen bij een ongeluk dus voor de verzekering maakt het weinig uit. Ik hoop dat er iets komt om het op te kunnen sporen tegen dat ik expertises mag doen
                        Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                        Na een paar bladzijden gelezen te hebben dacht ik ook een coyote v2 te gaan aanschaffen maar na een ganse voormiddag en stuk namiddag half België doorkruist te hebben kunnen ze nergens een v2 aanbieden. Overal hetzelfde. backorder mijnheer. Ge kunt één reserveren maar dan vragen we de helft voorschot

Als je zo'n correct heerschap bent heb je ook geen coyote nodig, want dan hou je je keurig aan de snelheid

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                          Stoer !!!
                          Nazi!
                          Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                          Motoren & Tjeurisme

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door marliesje Bekijk Berichten
                            Haha , grappig topic

Meneer koopt een BMW en omdat hij te traag is wil hij die tunen en heeft nu een boete
                            koop u volgende keer nen GTI ofzo he
                            Een GTI, is da snel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jokke_vlo Bekijk Berichten
                              Een GTI, is da snel?
                              Er stond onlangs een op uw oprit en je kreeg de sleutel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wax-it.be Bekijk Berichten
                                Er stond onlangs een op uw oprit en je kreeg de sleutel ...
                                Ik had beloofd alleen in uiterste nood die sleutel te gebruiken dedju
                                Trouwens stel u voor dat ze me tegenhouden en ik zeg dattem gechiptuned is.

"joa menier den Agent, da spel marcheert zenne, tis van ne kameraad, hij heeft daar nog 100 peeka extra laten bijsteken"
                                Last edited by Jokke_vlo; 21/02/2011, 17:34.

Comment

• Nu staat er hier op de site (bovenaan) ook al reclame voor chiptuning
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
                                    Als je zo'n correct heerschap bent heb je ook geen coyote nodig, want dan hou je je keurig aan de snelheid
                                    Tjakaaa, die zit!
                                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

• Klein Intermezzo...

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• @ leftlane en hothatch : ik zeg toch niet dat ik een correct heerschap ben Is een politieker een correct heerschap die alleen aan het welzijn van het land denkt? Heel de wereld draait om de centen en de macht. Noem me een egoïst, een stuk krapuul, een gangster of eender wat. Maar ik kijk enkel naar mijn eigen welzijn en de rest kan de boom in. Ik steun geen organisaties, ik ga niet in een witte mars of zo mee, ik ga geen dieren uit een asiel halen, ik rem niet voor een hond of kat, wat intresseert mij het dat ze walvissen of zeehonden afmaken, dat een auto 100 of 300 gram CO2 uitstoot, ik lig niet wakker over het milieu, ik sorteer niet ... enzovoort. Ik zeg wel wat ik denk en dat botst heel regelmatig. Maar wat heb je het liefste : dat ze het vlakaf in je gezicht zeggen of dat ze achter je rug je uitlachen. Als ik er beter mee wordt zal ik densoods een mes in de rug van mijn beste vriend plaatsen. Iedereen die mij kent weet hoe ik denk en aanvaard me of niet. En omdat we hier op een autoforum zitten een mooi voorbeeld : gisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om

Comment

@ leftlane en hothatch : ik zeg toch niet dat ik een correct heerschap ben Is een politieker een correct heerschap die alleen aan het welzijn van het land denkt? Heel de wereld draait om de centen en de macht. Noem me een egoïst, een stuk krapuul, een gangster of eender wat. Maar ik kijk enkel naar mijn eigen welzijn en de rest kan de boom in. Ik steun geen organisaties, ik ga niet in een witte mars of zo mee, ik ga geen dieren uit een asiel halen, ik rem niet voor een hond of kat, wat intresseert mij het dat ze walvissen of zeehonden afmaken, dat een auto 100 of 300 gram CO2 uitstoot, ik lig niet wakker over het milieu, ik sorteer niet ... enzovoort. Ik zeg wel wat ik denk en dat botst heel regelmatig. Maar wat heb je het liefste : dat ze het vlakaf in je gezicht zeggen of dat ze achter je rug je uitlachen. Als ik er beter mee wordt zal ik densoods een mes in de rug van mijn beste vriend plaatsen. Iedereen die mij kent weet hoe ik denk en aanvaard me of niet. En omdat we hier op een autoforum zitten een mooi voorbeeld : gisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om
                                          Je bent vooral een sukkelaar, prospeed.

Ik vind het jammer voor je.

Comment

Working...
                                          X