Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptuning ? wagen in beslag genomen !

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• @ ICM : voila dat is jouw mening over mij en ik aanvaard die mening ook. Ik voel me alleszins geen sukkelaar maar dat is dan weer mijn mening

Comment

• ik wil je tuin en huis vanbinnen eens zien.
      want als je niet sorteert moet jij toch al veel vuilzakken met grote rode sticker erop, staan hebben.
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
        gisterenavond rond 18 uur kwam ik op de ring van Mechelen een heel exclusieve sportwagen tegen. Duidelijk nog nooit van de verkeerswet gehoord. Denkt ge dat die dat eerlijk en braaf verdient heeft? Garantie dat daarvoor een paar mensen serieus afgeript zijn. Maar daar draait toch alles om

Comment

• mechelen en exclusieve sportwagen. ik zou eerder over afgetrokken spreken ipv afgeript.
          wimoptiek.be op

Comment

• Pfieuuw,efkes topic doorlopen ,zou ie de wagen ondertussen al terug hebben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
              Pfieuuw,efkes topic doorlopen ,zou ie de wagen ondertussen al terug hebben
              Dacht ik ook toen ik het las....

Comment

• Best is aan tuningkind vragen.
                2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stekki Bekijk Berichten
                  Best is aan tuningkind vragen.

Ze zullen gedacht hebben ,die gaan we in beslag nemen,weeral een foorhok minder op de weg..

Comment

• Ja BMW320 waar is je wagen?
                    Als je hem terughebt kan je er een andere motor inleggen? Dat kunnen ze niet zo makkelijke opsnuffelen als een chippie...
                    haha

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fred-RS Bekijk Berichten
                      Ja BMW320 waar is je wagen?
                      Als je hem terughebt kan je er een andere motor inleggen? Dat kunnen ze niet zo makkelijke opsnuffelen als een chippie...
                      haha
                      Denk dat die BMW ondertussen al ergens weggeroest is
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Terug verkocht door de politie, in Leuven is dat om de zoveel tijd, altijd specialekes te koop, heb al een saab 9000 te koop weten staan met kogelgaten
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

Working...
                        X