Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoradio Kenwood

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoradio Kenwood

afgelopen week haal ik een cd uit mn radio om er een ander in te steken.

plots komt er op het display "meca error" te staan en sindsdien neemt ie geen cd's meer aan. normaal slikt hij die automatisch in als je er eentje aangeeft.

nu dus noppes, nougabolle.

heeft er iemand een idee van eventuele herstelkosten voor zoiets?

beter af met een nieuwe?

Over welk type kenwood radio gaat het ?

Je kan het gaan openvijzen en het proberen te repareren maar dat is het in mijn ogen niet echt waard, want meestal kan je er toch weinig aan fixen...

Comment

laat me da nu ff ni weten. ben opt werk, zal er straks ns naar zien.

is een modelleke ouder dan deze (ook zonder USB) :

bwa, kan ik altijd doen. openvijzen die handel!

Comment

Probeer hem eens open te vijzen en te kijken of er niets geblokkeerd zit ofzo.

En anders een (nieuwe) andere kopen.

Ik heb ook nog zo'n kenwood radio liggen (ook nog eentje zonder USB) moest je intresse hebben...

Of een Alpine radio heb ik ook nog liggen, met USB, Ipod kabel zodat ipod ook oplaad en via de radio te besturen is. Kabels zitten achter de radio dus je kan ze mooi wegwerken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
          laat me da nu ff ni weten. ben opt werk, zal er straks ns naar zien.

is een modelleke ouder dan deze (ook zonder USB) :

bwa, kan ik altijd doen. openvijzen die handel!
          Brikkabrak !!

Zegt het meca error of meGa error ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
            Probeer hem eens open te vijzen en te kijken of er niets geblokkeerd zit ofzo.

En anders een (nieuwe) andere kopen.

Ik heb ook nog zo'n kenwood radio liggen (ook nog eentje zonder USB) moest je intresse hebben...

Of een Alpine radio heb ik ook nog liggen, met USB, Ipod kabel zodat ipod ook oplaad en via de radio te besturen is. Kabels zitten achter de radio dus je kan ze mooi wegwerken.
            welke modellekes zijn da? eventuele vraagprijs?

mag via PM!

Comment

Denk er net aan, die Kenwood heb ik terug in de plaats van mijn Alpine gestoken in mijn Golf toen ik die verkocht... dus ik heb enkel de Alpine nog.

Alpine CDE-9882RI (ik heb wel een zwart kadertje rondom de radio aangezien mijn interieur zwart was pastte dat beter )

Prachtige radio, echt zeer tevreden van. In mijn nieuwe zit een geintegreerde radio met stuurbediening, ipod, ... in, anders had ik deze zeker terug gebruikt.

Is 2 jaar oud ofzo, nieuwprijs was 339€, zou er nog graag een 150€ voor hebben. Of doe een redelijk bod, ligt hier anders toch maar in de weg. Als je intresse hebt he! Alles zit nog in de originele verpakking.
              • Cd
              • Ipod highspeed aansluiting (blauw stekkertje op de afbeelding, verlengdraad met de aansluiting voor je ipod zit erbij)
              • USB aansluiting (kan je ook een verlengstuk opsteken en doortrekken naar je middenconsole ofzo, ik gebruikte dat nooit dus deed het niet )
              Last edited by ; 02/10/2010, 14:59.

Comment

Kopen, Manu.

Had die ook in mijn TT. Sublieme radio.

Comment

Da's inderdaad een toptoestelletje.
                  'k Heb zelf de cde-9880r.
                  Life's too short. Not to. Live it.
                  1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
                  2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
                  2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
                  2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

PM!

(5 tekens)

Comment

De manu altijd met zijne kenwood....kom....tijd voor iets goe

Verpatst uwe radio aan nen toef, zegt dat er meca op staat. Die gasten gaan daar plaat voor geven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                        De manu altijd met zijne kenwood....kom....tijd voor iets goe

Verpatst uwe radio aan nen toef, zegt dat er meca op staat. Die gasten gaan daar plaat voor geven

Comment

Working...
                        X