BMW heeft met de 1 serie (in mijn uitvoering toch) de bal serieus misgeslagen imo door geen olie/water temp meter te installeren in de tacho. Ik weet NOOIT wanneer mijnen auto op bedrijfstemp is... En als ge dan naar de dealer belt, krijgt ge als antwoord: gewoon vijf minuutjes rondrijden meneer, dan is die warm. OK DAN, ook in de winter? Ook als hij binnenstond? Of buiten? BS eerste klas imo.
Dus, ik ben op zoek naar een simpele oplossing, en liefst één die geen fortuinen kost, want dan vind ik het zelf ook wel. Der bestaan zaken als Scangauge, maar die lezen meestal geen olietemp, enkel watertemp. Daarenboven ben ik er niet voor om heel de tijd iets in mijn OBD plug te hebben steken. Any ideas? SHOOT!
Dus, ik ben op zoek naar een simpele oplossing, en liefst één die geen fortuinen kost, want dan vind ik het zelf ook wel. Der bestaan zaken als Scangauge, maar die lezen meestal geen olietemp, enkel watertemp. Daarenboven ben ik er niet voor om heel de tijd iets in mijn OBD plug te hebben steken. Any ideas? SHOOT!
Comment