Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
chiptunen van een chevrolet cruze
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenzoals de foto's van ST_TDCI al aantonen valt de cruze zonder probleem te herprogrammeren , zeer goede motor , zeer stevig blok ook die 2L dus geen enkel probleem
groetjes
Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenEr zijn geen updates meer voor de cruze dus normaal moet die maar 1 maal geherprogrammeerd worden, en 100km is maar een uurtje onderweg en ca 9 euro aan diesel ;-)
Bij jou in de buurt is denk ik CTH inderdaad wel de enige aanrader ;-)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten100km is inderdaad een uurtje rijden maar dan moet het ook van de éérste keer goed zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenEr zijn geen updates meer voor de cruze dus normaal moet die maar 1 maal geherprogrammeerd worden, en 100km is maar een uurtje onderweg en ca 9 euro aan diesel ;-)
Bij jou in de buurt is denk ik CTH inderdaad wel de enige aanrader ;-)
Ik twijfelde tussen cth en jullie , maar jullie ligging heeft het hem voor mij gedaan . Met mijn mondeo heb ik alles bij Streetperformance laten doen , voor ford (en vooral mondeo's) een aanrader .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hangterisaan Bekijk BerichtenHebben jullie trouwens ook al software voor de 163 pk versie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtendie computer is beveiligd met een paswoord, vandaar dat ze nog niet kan, ik hoop over enkele weken (of maanden ) dat dit mogelijk wordt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door hangterisaan Bekijk BerichtenHey Bruno,ik heb gemerkt op jullie site dat er nu ook bij de 163 pk staat NEW . Is het gelukt om de software te kraken dan? (kan ik gelijk op het forum eens gaan reclame maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenja klopt, kan nu ook getuned worden ;-)
Comment
Comment