Mededeling

Collapse
No announcement yet.

chiptunen van een chevrolet cruze

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door ST_TDCi Bekijk Berichten

Mvg
    Waar heb ik deze post nog eens gezien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
      zoals de foto's van ST_TDCI al aantonen valt de cruze zonder probleem te herprogrammeren , zeer goede motor , zeer stevig blok ook die 2L dus geen enkel probleem

groetjes
      Bruno
      Denk dat ik binnenkort eens met mijn Cruze ga langskomen bij jullie , al veel goede commentaar over jullie gelezen en gehoord op Fordclub.be en nog een beetje in de buurt ook

Comment

spring gerust binnen ;-)

Comment

Ga bij iemand in de buurt met een goede reputatie. Zou een beetje gek zijn om 100km te rijden als dat spel later opnieuw moet geherprogrammeert worden.
          Last edited by ; 12/06/2012, 16:15.

Comment

Er zijn geen updates meer voor de cruze dus normaal moet die maar 1 maal geherprogrammeerd worden, en 100km is maar een uurtje onderweg en ca 9 euro aan diesel ;-)

Bij jou in de buurt is denk ik CTH inderdaad wel de enige aanrader ;-)

Comment

Er zijn geen updates meer voor de cruze dus normaal moet die maar 1 maal geherprogrammeerd worden, en 100km is maar een uurtje onderweg en ca 9 euro aan diesel ;-)

100km is inderdaad een uurtje rijden maar dan moet het ook van de éérste keer goed zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                100km is inderdaad een uurtje rijden maar dan moet het ook van de éérste keer goed zijn.
                dat mag geen probleem zijn, gelukkig heel wat ervaring met de cruze :-)

Comment

Hebben jullie trouwens ook al software voor de 163 pk versie , op het cruze forum is er veel vraag achter maar blijkbaar is er nog niemand die herschreven software van de 163 heeft , enkel een aangepaste versie van de 150 pk alhoewel het hier wel om een andere motor gaat. (ter info,ik heb de 150)
                  Ik twijfelde tussen cth en jullie , maar jullie ligging heeft het hem voor mij gedaan . Met mijn mondeo heb ik alles bij Streetperformance laten doen , voor ford (en vooral mondeo's) een aanrader .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hangterisaan Bekijk Berichten
                    Hebben jullie trouwens ook al software voor de 163 pk versie
                    die computer is beveiligd met een paswoord, vandaar dat ze nog niet kan, ik hoop over enkele weken (of maanden ) dat dit mogelijk wordt

Comment

die computer is beveiligd met een paswoord, vandaar dat ze nog niet kan, ik hoop over enkele weken (of maanden ) dat dit mogelijk wordt
                      Hey Bruno,ik heb gemerkt op jullie site dat er nu ook bij de 163 pk staat NEW . Is het gelukt om de software te kraken dan? (kan ik gelijk op het forum eens gaan reclame maken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hangterisaan Bekijk Berichten
                        Hey Bruno,ik heb gemerkt op jullie site dat er nu ook bij de 163 pk staat NEW . Is het gelukt om de software te kraken dan? (kan ik gelijk op het forum eens gaan reclame maken
                        ja klopt, kan nu ook getuned worden ;-)

Comment

ja klopt, kan nu ook getuned worden ;-)
                          Zal het eens direct gaan posten

Comment

Working...
                          X