Mededeling
Collapse
No announcement yet.
OEM BMW ledverlichting
Collapse
X
-
-
Veel liever angel-eyes.
Anderzijds, die angel-eyes op 3-reeksen zonder xenons lijken ook op niet veel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichtenwtf
die felle angel-eyes zijn al méér dan genoeg, zeker op de nieuwe BMW's waar ze ook nog eens LED zijn
maar alle gasten het is den tijd van kerstmis, en in den boom moeten lampkes
Comment
-
Ik vind het maar niks. Alle merken beginnen tegenwoordig met zo'n 'kerstboomlichtjes toestanden' (Mercedes, Audi, Range,...). De lichtringen (angel eyes) in de koplampen van de BMW's zijn typerend en uniek aan het merk, laat het daar dan ook maar bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenVOORAL GEEN KERSTVERLICHTING OP BMW's!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk BerichtenMaar vanaf volgend jaar is (dagrijverlichting) verplicht, dus zal het zoiezo nog meer gaan komen...
Dan vind ik het bij mijn Mégane toch een pak beter en knapper, gewoon een extra lamp in de koplamp inplaats van zo'n ledstrip
Ik hoop niet dat BMW die LED-strips ipv Angle Eyes als dagverlichting gaat steken, of ja enkel op de halogeenlichten. Dat misstaat echt zo'n auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk BerichtenAlleen op nieuwe modellen.
Ik hoop niet dat BMW die LED-strips ipv Angle Eyes als dagverlichting gaat steken, of ja enkel op de halogeenlichten. Dat misstaat echt zo'n auto.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk BerichtenNet op de website van bmw teruggevonden
LED-dagrijverlichting
Zo wordt de kans groter om overdag in elke verkeerssituatie te worden gezien.
Comment
Comment