Mededeling

Collapse
No announcement yet.

OEM BMW ledverlichting

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• OEM BMW ledverlichting

Net op de website van bmw teruggevonden

LED-dagrijverlichting

Zo wordt de kans groter om overdag in elke verkeerssituatie te worden gezien.

voor BMW 1 Reeks, BMW 3 Reeks, BMW 5 Reeks, BMW 6 Reeks, BMW 7 Reeks, BMW X1, X3 tot 11/10, BMW X5, BMW X6, BMW Z4

Iemand meer info hierover?
    Last edited by ; 04/12/2010, 22:34.

aanvullende info: wordt niet aangeraden wegens lelijk.

Comment

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Even opgezocht hoe het op mijn 3 zou staan

Comment

Veel liever angel-eyes.

Anderzijds, die angel-eyes op 3-reeksen zonder xenons lijken ook op niet veel.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

beikes
            Vind dat nu echt eens 1 van de belachelijkste "trends" de laatste tijd.
            OEM of niet ..

Als het er standaard zou opzitten, ik sloopte het eraf als het zonder schade kan.

Comment

wtf

die felle angel-eyes zijn al méér dan genoeg, zeker op de nieuwe BMW's waar ze ook nog eens LED zijn

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
                wtf

die felle angel-eyes zijn al méér dan genoeg, zeker op de nieuwe BMW's waar ze ook nog eens LED zijn

maar alle gasten het is den tijd van kerstmis, en in den boom moeten lampkes

Comment

zag er vandaag 1-tje rijden

Comment

Ik vind het maar niks. Alle merken beginnen tegenwoordig met zo'n 'kerstboomlichtjes toestanden' (Mercedes, Audi, Range,...). De lichtringen (angel eyes) in de koplampen van de BMW's zijn typerend en uniek aan het merk, laat het daar dan ook maar bij.

Comment

VOORAL GEEN KERSTVERLICHTING OP BMW's!!!
                      2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                      2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                      2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                      2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                        VOORAL GEEN KERSTVERLICHTING OP BMW's!!!
                        Bwa, één maand per jaar zou het nog kunnen hé.

Comment

Mja, hebben ze er geen in rood, groen blauw of zo ? Happy christmas, happy christmas !

Dit komt in ieder geval niet op mijn auto.

Teveel show voor mij.

Comment

Maar vanaf volgend jaar is (dagrijverlichting) verplicht, dus zal het zoiezo nog meer gaan komen...

Dan vind ik het bij mijn Mégane toch een pak beter en knapper, gewoon een extra lamp in de koplamp inplaats van zo'n ledstrip

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ken_DS Bekijk Berichten
                              Maar vanaf volgend jaar is (dagrijverlichting) verplicht, dus zal het zoiezo nog meer gaan komen...

Dan vind ik het bij mijn Mégane toch een pak beter en knapper, gewoon een extra lamp in de koplamp inplaats van zo'n ledstrip
                              Alleen op nieuwe modellen.

Ik hoop niet dat BMW die LED-strips ipv Angle Eyes als dagverlichting gaat steken, of ja enkel op de halogeenlichten. Dat misstaat echt zo'n auto.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tato Bekijk Berichten
                                Alleen op nieuwe modellen.

Ik hoop niet dat BMW die LED-strips ipv Angle Eyes als dagverlichting gaat steken, of ja enkel op de halogeenlichten. Dat misstaat echt zo'n auto.
                                Ja enkel op nieuwe wagens, je moet dus geen ledstrip op een wagen van 1990 gaan plakke ofzo

Comment

Dagverlichting hoeft niet persé zo'n LED gedoe te zijn hé. Een bijkomend halo lampje mag ook hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bmw5series Bekijk Berichten
                                    Net op de website van bmw teruggevonden

LED-dagrijverlichting

Zo wordt de kans groter om overdag in elke verkeerssituatie te worden gezien.
                                    te worden gezien als een onnozelaar die aandacht nodig heeft door potsierlijke leds te plaatsen waar je eigenlijk gewoon uw lichten kunt aanzetten om ook beter gezien te worden, in feite nog meer als met een rij leds ?

Comment

Working...
                                    X