Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Chiptuning BMW X1

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Chiptuning BMW X1

Hallo,

Ben binnenkort eigenaar van een nagelnieuwe BMW X1 s18d
    Ik lees zo wat van alles over chiptuning. Ben er nog ni goed uit wat te doen.
    Iemand ervaring met Bull-power chiptuning
    Ben op zoek naar ne goeie (lees ene die mij meer koppel geeft binnen de grenzen van het betrouwbare, PK's kunnen me gestolen worden)

Thnx voor t'advies

PATI

Dus je besteld een 18d, je hebt hem nog niet maar weet nu al dat hij te traag zal zijn?

Waarom geen 20d of 23d genomen?

Comment

Prijskaartje
      Idd zal er eerst wel een tijdje mee rijden. Ben gewoon eens aan 't informeren
      De proefrit was in ieder geval goed (anders had ik hem ni gekocht). Maar ik rij soms met een motortrailer naar Frankrijk (Alpjes ed) dus vandaar

PATI

Comment

APEC doet aan eco-tuning, dit is enkel dmv extra koppel bijgeven, de X1 staat er ook tussen.

Last edited by Wouter; 05/12/2010, 13:03.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PATI Bekijk Berichten
          Hallo,

Ben binnenkort eigenaar van een nagelnieuwe BMW X1 s18d
          Ik lees zo wat van alles over chiptuning. Ben er nog ni goed uit wat te doen.
          Iemand ervaring met Bull-power chiptuning
          Ben op zoek naar ne goeie (lees ene die mij meer koppel geeft binnen de grenzen van het betrouwbare, PK's kunnen me gestolen worden)

Thnx voor t'advies

PATI

ja , bull-power ken ik goeie gast

ge gaat er geen miserie mee hebben, ik heb zijn chips al uitvoerig ge(p)test onder alle mogelijk omstandigheden
          hij heeft er nu al 3 wagens gedaan van mij

als ge hem belt, doe de Koen de groeten van mij.

Comment

APEC Switch

Iemand al ervaringen met de APEC Switch. Lijkt mij interessant omdat er drie programma's beschikbaar zijn
            1. Origineel
            2. Eco
            3. perfo

Standaard op Eco rijden en dan wanneer de trailer eraan hangt op Performance.
            Lijkt ok of niet ?

PATI

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door PATI Bekijk Berichten
              Iemand al ervaringen met de APEC Switch. Lijkt mij interessant omdat er drie programma's beschikbaar zijn
              1. Origineel
              2. Eco
              3. perfo

Standaard op Eco rijden en dan wanneer de trailer eraan hangt op Performance.
              Lijkt ok of niet ?

PATI
              zo'n switch bestaat niet voor de X1 want de ecu moet open om die te programmeren

Comment

Working...
              X