Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• BMW velgen

Beste,

Hebben jullie een goed adres om (online) BMW velgen (replica) te bestellen?

Gr

Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
    Beste,

Gr

.
    .
    .
    .

... En alle grote bandencentrales

Comment

Ook nog iemand een goed adres voor replica velgen?

Comment

Ook nog iemand een goed adres voor replica velgen?
        .....

Comment

Die eerste link, zijn dat niet gewoon echte BMW-velgen? Zou alleszins toch mogen voor die prijzen.
          En op die andere link zie ik helemaal geen velgen die op BMW-velgen lijken.
          Geen replica's dus.
          120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
            Die eerste link, zijn dat niet gewoon echte BMW-velgen? Zou alleszins toch mogen voor die prijzen.
            En op die andere link zie ik helemaal geen velgen die op BMW-velgen lijken.
            Geen replica's dus.
            1. In de post boven uw post heb ik die link van die eerste achterwege gelaten. Dus... beter lezen, beta.
            2. Replica's worden tegenwoordig zelden of nooit meer op sites gezet (reden hoef ik niet te zeggen zeker?). Daarvoor moet je ze contacteren.
            3. In bovenstaande post staat ook: "Alle grote bandencentrales"

Dus... wel replica's, dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              1. In de post boven uw post heb ik die link van die eerste achterwege gelaten. Dus... beter lezen, beta.
              2. Replica's worden tegenwoordig zelden of nooit meer op sites gezet (reden hoef ik niet te zeggen zeker?). Daarvoor moet je ze contacteren.
              3. In bovenstaande post staat ook: "Alle grote bandencentrales"

Dus... wel replica's, dus.
              Hoe kan jij nu weten of ze op die URL's replica's van BMW-velgen verkopen? Iemand vraagt specifieke adressen en jij post twee URL's waar geen enkele replica-velg op staat.
              Over die bandencentrales heb ik niets gezegd.
              120d Hatch Edition Sport

Comment

Hoe kan jij nu weten of ze op die URL's replica's van BMW-velgen verkopen? Iemand vraagt specifieke adressen en jij post twee URL's waar geen enkele replica-velg op staat.
                Over die bandencentrales heb ik niets gezegd.
                1. Hij vraagt in z'n openingspost niet enkel naar replica's, het woord 'replica' staat immers tussen haakjes. Nog eens, je moet eens wat beter lezen beste vriend.

Lees:
                Beste,

Gr
                2. Ik weet dat omdat het zo is. Ik ken al mensen die daar replica's gekocht hebben. Even geleden stond de site nog vol met foto's van replica's trouwens

3. Die bandencentrales, dat herhaal ik nog eens omdat jij zegt:"Geen replica's dus". En... (grote) bandencentrales hebben nagenoeg allemaal wel een aanbod van replica's. Dus, wel replica's, en niet: 'geen replica's'. Snappie snap?

@ DR.007
                Sorry dat ik mijnheer stoorzender even repliceerde.

Ik heb nog een goed adres.
                Bij hen vind je werkelijk alles van replica.

Comment

2. Ik weet dat omdat het zo is. Ik ken al mensen die daar replica's gekocht hebben. Even geleden stond de site nog vol met foto's van replica's trouwens

3. Die bandencentrales, dat herhaal ik nog eens omdat jij zegt:"Geen replica's dus". En... (grote) bandencentrales hebben nagenoeg allemaal wel een aanbod van replica's. Dus, wel replica's, en niet: 'geen replica's'. Snappie snap?
                  Jij weet dat dat zo is, maar dat staat niet in jouw post. Kwestie van op de vraag te antwoorden zeker?

En wat begin jij nu weer over die bandencentrales? Mijn reactie ging over die twee URL's.
                  Jij voelt je graag tegengesproken zeker?
                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Internet sites staan vol . 2dehands en kapaza staan ook nieuwe tss.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                      Internet sites staan vol . 2dehands en kapaza staan ook nieuwe tss.
                      Inderdaad, da's ook waar.

Comment

Jij weet dat dat zo is, maar dat staat niet in jouw post.
                        Moet dan elke post beginnen met "Ik weet dat ..."?
                        Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk Berichten

Comment

You're missing the clue. Het ging erover dat hij bedoelde dat ze in die bandencentrales replica's zouden verkopen. Dat staat echter nergens in het antwoord, dus is het antwoord niet volledig.
                            120d Hatch Edition Sport

Comment

Als dit de vraag is

Beste,

Gr
                              en dit het antwoord

alle grote bandencentrales
                              dan is het toch duidelijk, niet?
                              Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

Wat is eigenlijk het verschil tussen Replica velgen en originele BMW velgen buiten het grote prijsverschil?
                                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Als dit de vraag is

en dit het antwoord

Herlees het nog even allemaal.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Als dit de vraag is

en dit het antwoord

Tuurlijk is dat duidelijk, als ik zeg dat je 't daar kan krijgen dan is dat een antwoord zo klaar als een klontje. Dan kan je dat daar krijgen. Staat het niet op de site? Tsja, een winkel heeft ook niet altijd al z'n producten in het foldertje staan, zeker niet als het over namaak zou gaan.
                                    Ik zou zeggen, leven en laten leven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                      Wat is eigenlijk het verschil tussen Replica velgen en originele BMW velgen buiten het grote prijsverschil?
                                      Replica's zijn meestal van iets mindere kwaliteit, er bestaan veel verschillende soorten ('merken') replica's waardoor je als consument nooit weet wat je precies krijgt. De laatste jaren is de algemene kwaliteit van replica's er wel op vooruit gegaan. Met OEM zit je eigenlijk altijd goed (alhoewel ik al OEM heb gezien met slecht spuitwerk bijvoorbeeld). Je kan stellen dat je met replica's in de meeste gevallen meer waar voor je geld krijgt. Een BMW replica velg van tegenwoordig in 18' bijvoorbeeld kost ongeveer zo'n 150 euro 't stuk. Voor een OEM ben je langs de officiële kanalen al snel 4 tot 500 euro kwijt per stuk. Bijna drie keer zo veel dus, maar drie keer zo slecht als OEM is een hedendaagse replica nooit, op het vlak prijs/kwaliteit zit je met een replica dus beter.
                                      Blijft er wel het feit dat namaak natuurlijk niet mag, maar dat laten we nu even buiten beschouwing.

Comment

Heb al een scheur gehad met oem bmw velgen en schnitser oem velgen . Oem is ook niet altijd top er kan ook hier en daar minder zijn .
                                        Een replica is niet altijd slecht maar ook niet altijd evengoed er zit echte rommel tss wat levensgevaarlijk kan zijn.
                                        Voor minder dan 1000 euro heb je goede replica 18 met banden op in gewenste model . Moest er ooit 1 stuk gaan dan ben je nog goedkoop af.

Oem is beter van kwaliteit maar de meerwaarde niet waard.

Comment

Working...
                                        X