Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW velgen
Collapse
X
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenHeb al een scheur gehad met oem bmw velgen en schnitser oem velgen . Oem is ook niet altijd top er kan ook hier en daar minder zijn .
Een replica is niet altijd slecht maar ook niet altijd evengoed er zit echte rommel tss wat levensgevaarlijk kan zijn.
Voor minder dan 1000 euro heb je goede replica 18 met banden op in gewenste model . Moest er ooit 1 stuk gaan dan ben je nog goedkoop af.
Oem is beter van kwaliteit maar de meerwaarde niet waard.
Enfin, dat OEM niet altijd zo super is bewijst deze foto.
Dit is de binnenkant van een OEM BMW 19" velg. Velg is gescheurd door met RFT's te rijden... .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenVoor minder dan 1000 euro heb je goede replica 18 met banden op in gewenste model .
Voor dat geld zit je nog steeds met in het beste geval een band van een B-merk. Je legt dan beter €200-300 meer voor een kwaliteitsband. Op velgen kan je besparen maar op banden doe je dat beter niet. Dat is toch wat ik erover denk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenHet valt mij op dat de BMW performance velg niet veel in replica te koop aangeboden wordt. Is deze zo exclusief?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenVoor dat geld zit je nog steeds met in het beste geval een band van een B-merk. Je legt dan beter €200-300 meer voor een kwaliteitsband. Op velgen kan je besparen maar op banden doe je dat beter niet. Dat is toch wat ik erover denk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie kan je toch gemakkelijk in replica krijgen hoor.
Welke ET waarde heb ik nodig voor de 3 serie? Ze bieden ET 35-44 aan...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenWheelpoint biedt ze inderdaad te koop aan. In het voorjaar maar een bestelling plaatsen daar.
Welke ET waarde heb ik nodig voor de 3 serie? Ze bieden ET 35-44 aan...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenVoor de E90/91 ET 35.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenVallen ze achter dan ook niet meer zo ver naar binnen in de wielkasten? Of moet ik achter dan nog een lagere ET waarde nemen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenHoe lager de ET, hoe verder ze naar buiten komen. Een 8 velg met ET 35 is perfect voor de E9x (origineel ET34). Die replica sets van wheelpoint zijn allen van dezelfde breedte lijkt me, alle vier 8 breed dus met 225 banden. In OEM is dat een breedset: 8 velg vooraan met 225, achteraan 255 op een 9 velg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenDus dan vallen ze achter nog steeds redelijk ver naar binnen zoals dat standaard gebeurd. Oplossen met een spacer?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJij hebt een E91 van voor de facelift. Die hebben achteraan een spoorbreedte die 24 mm minder is dan die van de facelift. Dus spacers van 12 mm zijn zeker oké. Best wel van een goed merk nemen (H&R bijvoorbeeld).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenJij hebt een E91 van voor de facelift. Die hebben achteraan een spoorbreedte die 24 mm minder is dan die van de facelift. Dus spacers van 12 mm zijn zeker oké. Best wel van een goed merk nemen (H&R bijvoorbeeld).
Geen negatieve ervaringen met spoorverbreders?
heb je soms een adres om deze te bestellen? Ik zie ook dat er allemaal verschillende systemen zijn, kun je mij hierin adviseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Diabolic Bekijk BerichtenSpoorverbreders zijn verboden voor de keuring. Het beste systeem is een adapter: eerst vijs je de schijf aan de remschijf en vervolgens vijs je het wiel vast aan de schijf.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenEn waar en van welk merk kan ik die kopen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenKom ik hiermee ook gewoon door de keuring in belgie?
Geen negatieve ervaringen met spoorverbreders?
heb je soms een adres om deze te bestellen? Ik zie ook dat er allemaal verschillende systemen zijn, kun je mij hierin adviseren?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenBeste,
Hebben jullie een goed adres om (online) BMW velgen (replica) te bestellen?
Gr
Comment
Comment