Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Upgrade remmen, van gewone naar gegroefde. Keuring?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Upgrade remmen, van gewone naar gegroefde. Keuring?

Iemand die weet als gegroefde remschijven voor de keuring mogen? Heb het is gelezen dat het mag maar ben niet 100% zeker..

Ben wel geintresseerd in een EBC upgrade..
    EBC gegroefde remschijven + greenstuff blokken.

Grtz

Oorspronkelijk geplaatst door Timmie Bekijk Berichten
    groeven wel, gaatjes niet.
    Echt?
    Zeker dat je niet geventileerde bedoelt?

Comment

Geventileerd is meestal standaard he? Geboorde mogen niet volgens mij. Grtz

Comment

Ik dacht eigenlijk dat gegroefde ook niet mochten.

@ NHke: geen optie om de remmen van de Abarth Grande Punto te steken? Die zullen wel wat groter zijn van diameter en ook al beter remmen en voor de keuring wss geen probleem opleveren...
        sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
          Ik dacht eigenlijk dat gegroefde ook niet mochten.

@ NHke: geen optie om de remmen van de Abarth Grande Punto te steken? Die zullen wel wat groter zijn van diameter en ook al beter remmen en voor de keuring wss geen probleem opleveren...
          Dat is ook een optie, maar ik vrees dat dan mijn winterwielen niet meer gaan passen in de winter Die remklauwen zijn aanzienlijk groter

Comment

Ik zou zeer goed informeren . Zoveel geld investeren en dan wisselen voor en na de keuring is een zonde.

Comment

Ik ben jaren naar de keuring geweest met mijne 206 1.4hdi met de remklauwen van ne 206RC en gegroefde ebc schijven en greenstuff blokken. Nooit iets van gezegd op de keuring. En t is niet dat het niet opvalt want mijn 15" velgen zitten nu vol. Kleiner wiel gaat niet.

Comment

gegroevde schijven mogen zeker, (brembo max'en bijvoorbeeld, daar kan je zelfs attesten voor downloaden)
                Geperforeerde mag niet voor de keuring tenzij deze standaard op je wagen zitten !

Die ebc upgrade waar je dus over spreekt zal je geen problemen geven op de keuring.

grtzz

Comment

heb op de mijne ook EBC gegroefd steken en da's idd geen probleem voor de keuring.
                  heb wel zwarte remschijven

Comment

normaal mag alles zolang het binnen de originele specs blijft

op men lancia had ik brembo max en daar heb ik een attest moeten voorleggen en gekeurd

op de brera heb ik brembo geperforeerde sport schijven.

nu is de brera nog maar 3jaar maar ik denk niet dat het op keuring probs gaat geven omdat vele merken nu standaard gaatjes hebben.

maar ik denk bijv niet dat ze u gaan geloven als je met ne peugoet 106 voor de dag komt met die schijven.

Comment

Gegroefd mag, geperforeerd niet.
                      EBC heeft ook remschijven die gegroefd zijn en deels geperforeerd , is als het ware niet volledig doorboord.

Normaal zou je daar ook geen problemen mee mogen hebben...

Comment

Dit jaar naar de keuring geweest met brembo max gegroefde schijven en ebc blokken. Was geen enkel probleem.

Ik kan wel de EBC blokken niet aanraden. Na nog geen jaar waren de binnenste blokken verbrijzeld....

Comment

Ik ga binnenkort met geperforeerde remmen naar de keuring. En ik denk niet dat ze lastig gaan doen.

1994 E36 M3 zonder europees gelijkvormigheidsattest. En trouwens mijn velgen zijn redelijk dicht en moeten ze al goed kijken ertussen.

Nuja we zien wel. ik ga toch binnen paar weken .

greetz

Comment

Als 'ie op de brug staat zien ze je remmen langsbinnen eh

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                              Als 'ie op de brug staat zien ze je remmen langsbinnen eh

Bij mij niet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychotronik Bekijk Berichten
                                Bij mij niet
                                Ah, zo'n afdekplaat of koelplaat langsbinnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                  Ah, zo'n afdekplaat of koelplaat langsbinnen?

Goh ... ik schat gewoon dat dat een afdekplaat is. Of die aan koeling doet weet ik niet.

Nuja binnenkort is keuren en zien. Misschien zet ik er wel gewoon banden met wieldeksels op. Dan weten ze helemaal niks .

Comment

Vandaag een groen kaart gekregen op keuring.

- CO2 (weeral) was 80 ofzo en je mag maar 30 hebben. (ok)

Tuningblad:
                                    - velgen is tuning? Orgineel 3.0 . Maarja je doet maar.
                                    - Geperforeerde remmen op tuningblad ;D ;D
                                    - Niet orginele uitlaat... (race supersprint en X-pipe met dempers)

Comment

Working...
                                    X