Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tomtom

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Tomtom

Ik heb een probleem met mijn TOMTOM GPS.
    Ik weet niet of deze topic in de juiste categorie staat anders verplaats je hem maar..

Ik bezit een TOMTOM ONE met de kaarten van west europa op
    toestel is nu bijna 2j oud.

Vandaag wou ik een route ingeven en ik kreeg gewoon na het opstart scherm de vraag welke taal..
    MAW de begininstellingen die je moet programmeren bij aankoop/eerste gebruik.
    Taal - Rechtshandig/Linkshandige bedienen - Mijl/Km - uur weergave + uur ingeven + stem keuze.
    Na dat ik dit allemaal naar keuze selecteerde blokkeerde het toestel en viel hij uit om nadien weer op te starten en weer van vooraf te beginnen.... Taal... etc.

Heeft iemand dit ook al is voorgehad of wie kan advies geven?
    Ik dacht al aan resetten maar : 1 ikweet niet hoe en 2 zijn mijn favorieten er dan uit ?

beste wat je kan doen is de laatste versie van TomTom softwareop pc hangen en dan je tomtom met de kabel aansluiten

nadien eens alle firmware opnieuw laten installeren. Als probleem blijft bestaan.

Comment

ik heb ook eens problemen gehad met de mijne(tom tom XL IQ route), had de usb losgekoppeld terwijl hij bezig was met data overzetten ... NOOIT doen!
      heb uiteindelijk hem moeten resetten en opnieuw installeren via tom tom home.
      onderaan je tomtom zou een puntje moeten zitten waar je met een stylo in kan prikken en er reset bijstaat.
      of eens zoeken via http://nl.support.tomtom.com/app/ans.../6971/kw/reset
      2013- Volvo V60 D3 R-Design
      2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

alles weer ok deze topic mag toe !

Comment

Working...
        X