Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    http://kbopub.economie.fgov.be/kbopu...svormExact=ALL

Waar staat hier dat gij werken aan voertuigen moogt uitvoeren ?
    als ik zo ons bedrijf ga opzoeken, vind ik ook nergens terug dat wij mogen behangen,renovatievlies plaatsen,glasvlies plaatsen,.... wij mogen dus blijkbaar enkel muren en deuren schilderen Hahahaha

Comment

http://kbopub.economie.fgov.be/kbopu...svormExact=ALL

Waar staat hier dat gij werken aan voertuigen moogt uitvoeren ?
      Hij maakt in ieder geval kassa kassa . Tegen dat ze chiptuning verbieden is bruno een rijke man. Hij verdient immers de maandloon van een gemiddelde mens op een dag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
        als ik zo ons bedrijf ga opzoeken, vind ik ook nergens terug dat wij mogen behangen,renovatievlies plaatsen,glasvlies plaatsen,.... wij mogen dus blijkbaar enkel muren en deuren schilderen Hahahaha
        bij mij staat zelfs het adres fout, mss hebben ze zich wel van bedrijf vergist, zou me niet verwonderen :-)

Comment

• Er is hier iemand met een ziekelijke interesse in het doen en laten van een andere persoon op het forum.

Tele-Onthaal. Praten is de eerste stap.
          Tele-Onthaal is 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7 bereikbaar op het telefoonnummer 106.
          Via deze website kan je elke avond chatten met
          Tele-Onthaal.
          Via e-mail kunnen we geen gesprekken voeren.
          Bij Tele-Onthaal kan je terecht met al je vragen en problemen. Je hoeft je niet bekend te maken.
          Niemand komt te weten dat je een gesprek had.

Comment

• ......en heb je trouwens het opgefokte vermogen van "jouw" Porsche aan **-Lease doorgegeven ?
            Leg me eens uit hoe dat nu wettelijk in zijn werk gaat beste B.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
              Er is hier iemand met een ziekelijke interesse in het doen en laten van een andere persoon op het forum.

Tele-Onthaal. Praten is de eerste stap.
              Tele-Onthaal is 24 uur op 24 uur, 7 dagen op 7 bereikbaar op het telefoonnummer 106.
              Via deze website kan je elke avond chatten met
              Tele-Onthaal.
              Via e-mail kunnen we geen gesprekken voeren.
              Bij Tele-Onthaal kan je terecht met al je vragen en problemen. Je hoeft je niet bekend te maken.
              Niemand komt te weten dat je een gesprek had.
              +1

Comment

......en heb je trouwens het opgefokte vermogen van "jouw" Porsche aan **-Lease doorgegeven ?
                Bekijk de post van motormark boven u en weet dat dit voor u eigen goed kan zijn... echtwaar!

Comment

......en heb je trouwens het opgefokte vermogen van "jouw" Porsche aan **-Lease doorgegeven ?
                  correctie Porsches

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                    bij mij staat zelfs het adres fout, mss hebben ze zich wel van bedrijf vergist, zou me niet verwonderen :-)
                    Verwondert mij inderdaad ook niet dat ook dit weer fout is.
                    Die werken ook maar enkel met de gegevens die ze van U gekregen hebben. Dus ge zit op bus 3, maar de officiële documenten tonen bus 2.

Comment

1. Leef je uit als advocaat of gefrustreerde controleur
                      2. Als mensen hun auto laten tunen zijn zij vragende partij schiet niet op de uitvoerder
                      3. Ik stoorde veel meer aan gastjes van 16 jaar die openbaar blowen in de metro overdag en mijn kinderen lastig vallen. Als je wil opkomen en strijden tegen misbruiken zou ik je dankbaar zijn en je energie die je er in steekt
                      4. Je hebt je punt gemaakt en volgens de letter van de wet heb je gelijk. Je moet dat echt niet elke pagina terug willen bewijzen

Ik vind je soms wel grappig dus houden die humor
                      *sent from my Tacx hometuner*
                      Last edited by Jokke_vlo; 08/12/2012, 19:00.

Comment

Verwondert mij inderdaad ook niet dat ook dit weer fout is.
                        Die werken ook maar enkel met de gegevens die ze van U gekregen hebben. Dus ge zit op bus 3, maar de officiële documenten tonen bus 2.
                        Volgens mij hebben jullie (tuningkid en Bruno)het daar al eens over gehad.
                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Awel heel simpel... ge pakt uwen telefoon, en ge belt na uwe verzekeraar (die aan u een goede klant heeft als ge met uw bedrijf en alle auto's en persoonlijke dingen bij hem verzekert bent) en ge verteld diene mens: Meneer de verzekerings-agent, ik heb in mijne porsche 20pk extra gestoken door m te chippen, wilde gij da effe inorde brengen dat da allemaal wettelijk is...

Antwoord verzekerings-agent: Watte??? wa bedoeld ge???.. hebde nen anderen otto? nee? voorwa belde dan feitelijk? Ale salu he....

Comment

• Ik heb wel al motoren en onderdelen stuk gereden door Tuning en dit ten volle te benutten maar ik ken ook de voordelen langs de andere kant (zie ML). Waarom moet dit zwart of wit zijn. En meer koppel is nietende slijtage als je weet hoe en waarom je auto het heeft en waar je het gebruikt. Ik denk dat aangehaald te hebben. Het is allemaal niet zo zwart wit

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NürburgRay Bekijk Berichten
                              voorwa belde dan feitelijk? Ale salu he....
                              Succes met deze makelaar dan. Is precies goed op de hoogte van de wetgeving...

Comment

• Ressentiment:

Ressentiment is een oorspronkelijk uit het Frans afkomstige term term die gebruikt wordt in de psychologie en filosofie. In het dagelijkse taalgebruik bedoelt men er haat of wrok mee. In de filosofie werd de term geïntroduceerd door de Duitse filosoof Friedrich Nietzsche (1844-1900). In de reactie van de filosoof Max Scheler (1874-192 op het werk van Nietzsche speelt de notie van ressentiment een centrale rol.

Ressentiment is een reactieve neiging: een emotioneel antwoord op iets dat zich heeft afgespeeld over een langere tijd. Het openbaart zichzelf hiermee als een emotionele reactionaire houding ten aanzien van alle wereldlijke ervaring. Het is het resultaat van onmacht. Een voorgaande emotionele toestand, die het gevolg is van emotioneel leed, wordt herbeleefd door de ressentiment-persoon. De ressentiment-persoon zoekt de oorzaak van zijn onmacht niet in zichzelf maar wijst een schuldige buiten zichzelf aan. Het kan gericht zijn tegen een persoon, hele klassen van mensen, sociale toestanden of zelfs het bestaan van de gehele mensheid.

Comment

• Rofl ...

Comment

Succes met deze makelaar dan. Is precies goed op de hoogte van de wetgeving...
                                    da's ne makelaar die in de realiteit leeft, tuningkid, en niet in uw theoretische obsessieve waan.
                                    Last edited by ; 08/12/2012, 20:57.

Comment

• motormark is hier een goede diagnose aan 't stellen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door onefivenine Bekijk Berichten
                                        motormark is hier een goede diagnose aan 't stellen...
                                        Behandeling van de patient zal moeilijker worden.

Comment

Working...
                                        X