Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
hier heeft niemand zitten pretenderen dat deze projecten niet deugden, in tegendeel, ik en velen hier hebben al heel wat van dit soort projeten achter de rug en het ging hier enkel over het prijs/pk verhaal, dat is alles.
ps welkom op het forum, je eerste 4 posts kunnen alvast tellen
Nou jij verteld toch heel stilletjes dat het niet zo deugt.. maar als je zelf al niet snapt wat je eigen motief is, wie ben ik dan om dat jou wijs te maken.. ( effe kijken. post 6 telt ook mee nu )
mijn post had/heeft niets met jou te maken, nog met jouw bedrijf, nog met jouw tuning, ik begrijp dan ook totaal je reactie niet. Het is hier een forum waarop mensen kunnen praten met elkaar, ik was met motormark aan het praten over prijs/pk verhouding en de zin/onzin van zware tuning in het algemeen. Je mag je gerust in het debat mengen met goede argumenten, maar om daar dan nu zo op te reageren
sportieve groeten
Bruno
Ps lees nog eens heel goed mijn posts na , nergens vernoem ik jou of je tuning, nog wordt er ergens bespot of negatief bekeken, dus graag effe on topic blijven ;-)
Oja dat bedoel ik nou. het heeft allemaal niets en niets met iemand en of bedrijf te maken.. LOL
Blijkbaar zijn er hier mensen die het nodig vinden van mijn rekening te maken, maar ik kan gerust zeggen dat het elke euro meer dan waard is.
De vergelijking met een 335d gaat ook langs geen kanten op, de mijne weegt er 1180kg, een 335D weegt er 1600.
Qua betrouwbaarheid moet ik mij geen zorgen maken, tenslotte is hij door Davy en Geert in elkaar gestoken en niet door Heinz.
Deze mannen weten waar ze mee bezig zijn.
`t mooiste van al is dat ik zo ongelofelijk zuinig nog kan rijden, dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht.
Het voordeel van een anonieme sleeper met veel vermogen is dat niemand verwacht dat je zo scherp uit de hoek kunt komen. Deze gaat, dankzij de vlakke koppelcurve gewoon door tot +250. Er hebben al veel mensen grote ogen getrokken.
Comment