staat in het underground gedeelte
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenZin om m'n 350CDI te laten chippen,k ga niet heel de thread lezen ,wie is de beste?(niet Heinz)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenWaarom niet heinz? Die heeft een nieuwe programmeur. Lijkt me terug op de goede weg. Wie de beste is ga je uit deze thread niet kunnen afleiden hoor ;-) mail me anders even naar sales@dvxperformance.be. Dan kan ik je alle nodige info geven.
Hij wou zich er snel vanaf maken had k de indruk en ook roken als zot(ervoor niets),waar ik van spreek is al wel 13-14j geleden ze.
Was toen een nieuwe golf3 tdi 110pk.
Ok,k zal dat morgen eens doen als k tijd heb.Last edited by Davy_; 29/04/2013, 00:23.2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk BerichtenZin om m'n 350CDI te laten chippen,k ga niet heel de thread lezen ,wie is de beste?(niet Heinz)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
Alleen de prijs zal :thumbdown: zijn2010 Mercedes S212 E350 CDI
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten313 pk en bijna 700 nm,i want :thumbup:
Alleen de prijs zal :thumbdown: zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk BerichtenBrabus is powerbox zeker?2011 Porsche Boxster S Black Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenStap 1 gedaan (uitlaat).
Stap 2 wordt zéér binnekort gedaan (Ecutek).
Bevindingen volgen van zodra -2- gedaan is. Zal trachten om wat foto's te nemen tijdens de 'brain surgery'.
Comment
-
-
Zeer zeer lekker geluid voor een "stoof"...maar het is mij al opgevallen dat een Audi 3.0 tdi een veel mooier geluid maakt dan een BMW 3 liter diesel, zelfs standaard...Is het trouwens een dpf-off?
Maar binnenkort heeft iemand van bimmerboard een open uitlaat met dpf-off en ben razend benieuwd wat daar het resultaat van gaat zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenZeer zeer lekker geluid voor een "stoof"...maar het is mij al opgevallen dat een Audi 3.0 tdi een veel mooier geluid maakt dan een BMW 3 liter diesel, zelfs standaard...Is het trouwens een dpf-off?
Maar binnenkort heeft iemand van bimmerboard een open uitlaat met dpf-off en ben razend benieuwd wat daar het resultaat van gaat zijn.
Comment
-
Het geluid, voor een diesel is echt wel cool, bij die Audi.
Wat mij ook opvalt is dat er bijna geen gefluit hoorbaar is, wat bij een BMW zeer nadrukkelijk aanwezig is bij een DPF-off, en dan nog met het origineel uitlaatsysteem, nota bene.
Zou dat te maken hebben met de dubbele turbo??
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhet ging toch niet over jouw auto ! kleine tip, eerst goed lezen, daarna reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenHet geluid, voor een diesel is echt wel cool, bij die Audi.
Wat mij ook opvalt is dat er bijna geen gefluit hoorbaar is, wat bij een BMW zeer nadrukkelijk aanwezig is bij een DPF-off, en dan nog met het origineel uitlaatsysteem, nota bene.
Zou dat te maken hebben met de dubbele turbo??
Comment
Comment