Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• staat in het underground gedeelte

Comment

• Zin om m'n 350CDI te laten chippen,k ga niet heel de thread lezen ,wie is de beste?(niet Heinz)
      2010 Mercedes S212 E350 CDI

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Davy_ Bekijk Berichten
        Zin om m'n 350CDI te laten chippen,k ga niet heel de thread lezen ,wie is de beste?(niet Heinz)
        Waarom niet heinz? Die heeft een nieuwe programmeur. Lijkt me terug op de goede weg. Wie de beste is ga je uit deze thread niet kunnen afleiden hoor ;-) mail me anders even naar sales@dvxperformance.be. Dan kan ik je alle nodige info geven.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
          Waarom niet heinz? Die heeft een nieuwe programmeur. Lijkt me terug op de goede weg. Wie de beste is ga je uit deze thread niet kunnen afleiden hoor ;-) mail me anders even naar sales@dvxperformance.be. Dan kan ik je alle nodige info geven.
          Vroeger eens een auto laten doen en niet echt content van geweest.
          Hij wou zich er snel vanaf maken had k de indruk en ook roken als zot(ervoor niets),waar ik van spreek is al wel 13-14j geleden ze.
          Was toen een nieuwe golf3 tdi 110pk.
          Ok,k zal dat morgen eens doen als k tijd heb.
          Last edited by Davy_; 29/04/2013, 00:23.

Comment

Zin om m'n 350CDI te laten chippen,k ga niet heel de thread lezen ,wie is de beste?(niet Heinz)

Comment

• 313 pk en bijna 700 nm,i want :thumbup:
              Alleen de prijs zal :thumbdown: zijn

Comment

313 pk en bijna 700 nm,i want :thumbup:
                Alleen de prijs zal :thumbdown: zijn
                Geen idee wat ze er ervoor vragen... informeer is eh...

Comment

• Brabus is powerbox zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                    Brabus is powerbox zeker?
                    Normaal wel, ik denk dat ze rond de 2000EUR vragen.
                    2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Stap 1 gedaan (uitlaat).
                      Stap 2 wordt zéér binnekort gedaan (Ecutek).

Bevindingen volgen van zodra -2- gedaan is. Zal trachten om wat foto's te nemen tijdens de 'brain surgery'.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
                        Stap 1 gedaan (uitlaat).
                        Stap 2 wordt zéér binnekort gedaan (Ecutek).

Bevindingen volgen van zodra -2- gedaan is. Zal trachten om wat foto's te nemen tijdens de 'brain surgery'.
                        veel moet je u daar nie bij voorstellen zenne, das een sonde in de uitlaat, geluidssensor op den blok en een pries in de OBD2 poort en tis al :p

Comment

• Dat het niet spectaculair zal zijn om te zien weet ik. Ik doel op de bevindingen (onderwerp van dit topic) om andere mensen info te geven over het goede of minder goede resultaat van deze mapper. Kwestie van aanbevelingen te doen gebaseerd op eigen ervaring.

Comment

• Nice dieselsound op een 3.0 TDi :-) http://www.youtube.com/watch?v=N4iKO9_rXGM

Comment

• Zeer zeer lekker geluid voor een "stoof"...maar het is mij al opgevallen dat een Audi 3.0 tdi een veel mooier geluid maakt dan een BMW 3 liter diesel, zelfs standaard...Is het trouwens een dpf-off?

Maar binnenkort heeft iemand van bimmerboard een open uitlaat met dpf-off en ben razend benieuwd wat daar het resultaat van gaat zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                Zeer zeer lekker geluid voor een "stoof"...maar het is mij al opgevallen dat een Audi 3.0 tdi een veel mooier geluid maakt dan een BMW 3 liter diesel, zelfs standaard...Is het trouwens een dpf-off?

Maar binnenkort heeft iemand van bimmerboard een open uitlaat met dpf-off en ben razend benieuwd wat daar het resultaat van gaat zijn.
                                Idd dpf delete. Alles open, alles weg. Geen groene zegels meer. Denk dat hij nu euro 3 is.

Comment

• Het geluid, voor een diesel is echt wel cool, bij die Audi.
                                  Wat mij ook opvalt is dat er bijna geen gefluit hoorbaar is, wat bij een BMW zeer nadrukkelijk aanwezig is bij een DPF-off, en dan nog met het origineel uitlaatsysteem, nota bene.

Zou dat te maken hebben met de dubbele turbo??
                                  Last edited by ; 03/05/2013, 17:11.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                    het ging toch niet over jouw auto ! kleine tip, eerst goed lezen, daarna reageren
                                    Ik snap er niets van, volgens mij is je korte termijn geheugen niet zo goed... over welke auto dan wel...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                      Het geluid, voor een diesel is echt wel cool, bij die Audi.
                                      Wat mij ook opvalt is dat er bijna geen gefluit hoorbaar is, wat bij een BMW zeer nadrukkelijk aanwezig is bij een DPF-off, en dan nog met het origineel uitlaatsysteem, nota bene.

Zou dat te maken hebben met de dubbele turbo??
                                      deze heeft een enkele turbo. Heb je het resultaat al gehoord bij de bmw? Zo ja, waar ergens? Ben benieuwd om het te horen...

Comment

• Wat een geluid voor een diesel
                                        Zalig goe werk

Comment

• Voor een diesel klinkt dat goed.

Comment

Working...
                                          X