Oorspronkelijk geplaatst door kefkie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk Berichten
Bvb deze A5 diesel die hier al 's werd gepost denk ik
Comment
-
Nadeel van tunnel is dat het geluid blijft hangen eh... hoe langer je in de tunnel hangt hoe groter dit effect en hoe minder zuiver het overkomt.
Nu dat van die Audi is knap voor een diesel, maar voor mij veel teveel Johnny decibels... Als je hier rustig mee rijdt, maak je gans het dorp wakker. Liever een uitlaat die 'stil' is bij lage toeren, en pas lawaai maakt als je er om vraagt...
Voor op de parking van de lokale kermis te stoeffen ok, maar voor gewoon gebruik is het 'not my cup of tea'
Comment
-
Geluid van een geblazen 2 liter vind ik meestal niet zo speciaal, is niet persoonlijk op uw EVO bedoeld hoor. Die 4-pitters klinken goed als het n/a's zijn en ze lekker veel toeren draaien, zeker als er dan nog 's een CAI en/of uitlaat onder zitten (genre vtecjes, clio 3 rs met akrapovic enz).
Het klinkt wel "cool", die scoobies en evo's, en je hoort dat het niet fake is, dat er wel power achterzit, maar mooi.. Dat vind ik nu niet echt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenNadeel van tunnel is dat het geluid blijft hangen eh... hoe langer je in de tunnel hangt hoe groter dit effect en hoe minder zuiver het overkomt.
Nu dat van die Audi is knap voor een diesel, maar voor mij veel teveel Johnny decibels... Als je hier rustig mee rijdt, maak je gans het dorp wakker. Liever een uitlaat die 'stil' is bij lage toeren, en pas lawaai maakt als je er om vraagt...
Voor op de parking van de lokale kermis te stoeffen ok, maar voor gewoon gebruik is het 'not my cup of tea'
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVind het proper. Niet overdreven.
Milltek staat erom bekend om geen 'luidruchtige' uitlaten te bouwen eh. Eén van de weinige merken waar je overal mee kunt gaan tracken...(db test)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk BerichtenVind het proper. Niet overdreven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FreddyF1 Bekijk BerichtenMijn wagen nadert zijn eerste 5000 km's.. aangezien het al enorm kriebelt om hem te chippen heb ik niet veel goesting om nog veel langer te wachten! Of zouden jullie mij aanraden toch wat langer te wachten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door -krikke- Bekijk BerichtenGe zijt al 3000km te laat!2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport
2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk BerichtenNen echte verantwoordelijke chauffeur kan zelfs vanaf nieuw chippen.
Bij splinter nieuwe wagens merken we soms dat het doelvermogen niet altijd gehaald wordt.
Comment
-
Nu maken ze ook al reclame voor tuning in Het Belang van Limburg.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
Comment