Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Zoals jullie mss weten heb ik een leon laten tunen.
Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden blijkbaar en zou dat een deze maanden vervangen moeten worden.
Wat raden jullie aan? ( of andere mensen)
een sachs ombouwset naar een vastvliegwiel ( dat eigenlijk cheaper is) of gewoon naar de seat dealer gaan en terug een bi-massavliegwiel laten steken?
Zoals jullie mss weten heb ik een leon laten tunen.
Nu is mijn vliegwiel zo goed als kapot doordat ik niet met een auto kan rijden blijkbaar en zou dat een deze maanden vervangen moeten worden.
Wat raden jullie aan? ( of andere mensen)
een sachs ombouwset naar een vastvliegwiel ( dat eigenlijk cheaper is) of gewoon naar de seat dealer gaan en terug een bi-massavliegwiel laten steken?
Valt te zien. Plannen om nadien verder te gaan dan stage 1?
Indien niet zou ik ori bi mass vliegwiel nemen en sachs koppelingskit. Boit ligt toch open.
Ga je wel verder kan je opteren voor single mass.
Zou je programma er ook zo snel mogelijk afsmijten. ;-)
Met de miserie dat ik nu al heb denkik niet dat ik nog verder ga gaan .
Maar ik wil liefst deftige marchandise dak nie over 80k weer met hetzelfde probleem zit.
Pakt dan maar gewoon terug bi-mass. (comfort) en herdoe de mapping.
Bi mass kan je her en der kopen. Moet niet persé bij de seat dealer.
Dacht dat deze rond de 635 euro kosten (vorige week nog eentje geplaatst)
Pakt dan maar gewoon terug bi-mass. (comfort) en herdoe de mapping.
Bi mass kan je her en der kopen. Moet niet persé bij de seat dealer.
Dacht dat deze rond de 635 euro kosten (vorige week nog eentje geplaatst)
Merci voor de tip. Ga ik onthouden voor binnekort.
Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
Merci voor de tip. Ga ik onthouden voor binnekort.
Wat kost een herprogrammatie bij incl dat plaatse enal? Zit op iphone en da ding werkt nie echt mee.
Kefke. Prijzen geven we via mail. Als we hier iets posten krijg je massas pms met tegenoffertes :-) Onze prijzen zijn goed en vast ;-)
Comment