Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shelby GT500 destroys DynoFord mustang shelby gt500 destroys dynoMuuum .... dad's car broke the dynoFord mustang shelby gt500 destroys dynoMuuum .... dad's c...
    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
      damn kom da tegen het zal jou auto maar zijn op de dyno wanneer dit gebeurt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichten
        is er eigenlijk al een oplossing gevonden voor de 'onkraakbaarheid' van de F20? Maw: zijn er al echte remaps op de markt of is alleen tuning met een powerbox mogelijk?
        Nog steeds geen nieuws. Tenzij er de laatste 2 dagen iets is binnen gekomen, want zit nu in HU met StreetGasm 2000

Comment

• Vraagje aan de tuners.
          Wij hebben binnen de firma een GL350 cdi met adblue toevoeging.
          Kan de adblue functie uitgeschakeld worden?
          Want die geeft problemen. Moet de auto op de keuring al voldoen aan de euro6 norm of wordt deze nog aan euro5 gekeurd gezien het bwj?
          Last edited by ; 04/06/2013, 17:22.

Comment

• Iemand een idee wie er piper of cobra uitlaten plaatst hier in Vlaanderen? Is voor een Corsa Nurburgring Edition.
            Ben al eens aan het informeren voor tegen het einde van 't jaar
            Anders zal het een trip naar UK worden..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten
              Iemand een idee wie er piper of cobra uitlaten plaatst hier in Vlaanderen? Is voor een Corsa Nurburgring Edition.
              Ben al eens aan het informeren voor tegen het einde van 't jaar
              Anders zal het een trip naar UK worden..
              If you need a co driver
              BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichten
                Vraagje aan de tuners.
                Wij hebben binnen de firma een GL350 cdi met adblue toevoeging.
                Kan de adblue functie uitgeschakeld worden?
                Want die geeft problemen. Moet de auto op de keuring al voldoen aan de euro6 norm of wordt deze nog aan euro5 gekeurd gezien het bwj?
                Bij mijn weten kan dit niet worden uitgeschakeld en is dit schadelijk voor het verbranding systeem en een of andere pot is ons gezegd geweest op de firma van onze vrachtwagens

Comment

• ik lees net overal dat men het vooral op de vrachtwagens begint uit te schakelen

Comment

• Dan gaan ze volgens mij toch niet de Euro 6 norm halen.
                    Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
                    Audi S3 '02 sold => topic
                    Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
                    Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
                      Dan gaan ze volgens mij toch niet de Euro 6 norm halen.
                      Ja klopt

Comment

• Wie kan dat wat schelen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk Berichten
                          Wie kan dat wat schelen
                          Ons niets maar op de keuring wel en zullen ze lastig doen

Comment

• Zo lang de roetuitstoot goed is gaat er niemand iets zeggen..

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                              Ons niets maar op de keuring wel en zullen ze lastig doen
                              waarom? Auto is van 2011 en toen was alleen de euro5 van kracht. Maar motor voldeed al aan euro6.
                              Dus ga ik ervan uit dat die nu op de keuring altijd volgens minimum euro5 emissienormen gekeurd word.
                              En bij euro 5 was adblue nog niet van toepassing.

Comment

• vraag me af of het zo is wat je zegt

op roos formulier staat eu6, als chassisnr wordt ingetikt komt dat er ook op, kans is mogelijk dat eu6 - eu6 wordt gekeurd

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  vraag me af of het zo is wat je zegt

op roos formulier staat eu6, als chassisnr wordt ingetikt komt dat er ook op, kans is mogelijk dat eu6 - eu6 wordt gekeurd
                                  ik moet er in juli mee gaan omwille van de trekhaak
                                  zal het snel weten

Comment

waarom? Auto is van 2011 en toen was alleen de euro5 van kracht. Maar motor voldeed al aan euro6.
                                    Dus ga ik ervan uit dat die nu op de keuring altijd volgens minimum euro5 emissienormen gekeurd word.
                                    En bij euro 5 was adblue nog niet van toepassing.
                                    Hoe werd de auto ingeschreven euro 5 of euro 6

Comment

• euro6

Comment

euro6
                                        Dan moet hij toch via euro 6 gekeurd worden denk ik kan natuurlijk mis zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk Berichten
                                          Dan moet hij toch via euro 6 gekeurd worden denk ik kan natuurlijk mis zijn
                                          Nee dat klopt, wordt gekeurd volgens euro 6, zo was het toch bij onze ML/250 Bluetec.
                                          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Working...
                                          X