Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BWS Bekijk Berichtenis er eigenlijk al een oplossing gevonden voor de 'onkraakbaarheid' van de F20? Maw: zijn er al echte remaps op de markt of is alleen tuning met een powerbox mogelijk?
Comment
-
Vraagje aan de tuners.
Wij hebben binnen de firma een GL350 cdi met adblue toevoeging.
Kan de adblue functie uitgeschakeld worden?
Want die geeft problemen. Moet de auto op de keuring al voldoen aan de euro6 norm of wordt deze nog aan euro5 gekeurd gezien het bwj?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk BerichtenIemand een idee wie er piper of cobra uitlaten plaatst hier in Vlaanderen?Is voor een Corsa Nurburgring Edition.
Ben al eens aan het informeren voor tegen het einde van 't jaar
Anders zal het een trip naar UK worden..BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk BerichtenVraagje aan de tuners.
Wij hebben binnen de firma een GL350 cdi met adblue toevoeging.
Kan de adblue functie uitgeschakeld worden?
Want die geeft problemen. Moet de auto op de keuring al voldoen aan de euro6 norm of wordt deze nog aan euro5 gekeurd gezien het bwj?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenDan gaan ze volgens mij toch niet de Euro 6 norm halen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenWie kan dat wat schelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk BerichtenOns niets maar op de keuring wel en zullen ze lastig doen
Dus ga ik ervan uit dat die nu op de keuring altijd volgens minimum euro5 emissienormen gekeurd word.
En bij euro 5 was adblue nog niet van toepassing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenvraag me af of het zo is wat je zegt
op roos formulier staat eu6, als chassisnr wordt ingetikt komt dat er ook op, kans is mogelijk dat eu6 - eu6 wordt gekeurd
zal het snel weten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichtenwaarom? Auto is van 2011 en toen was alleen de euro5 van kracht. Maar motor voldeed al aan euro6.
Dus ga ik ervan uit dat die nu op de keuring altijd volgens minimum euro5 emissienormen gekeurd word.
En bij euro 5 was adblue nog niet van toepassing.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sliderke Bekijk Berichteneuro6
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wolfy Bekijk BerichtenDan moet hij toch via euro 6 gekeurd worden denk ik kan natuurlijk mis zijnPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
Comment