Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
    Ik ken er anders toch ene die sneller is dan een E46M3...
    Tuurlijk, maar dat zal eerder iemand zijn die al serieus aan een stuur kan draaien en niet de eerste de beste stoefer denkik dan?
    BMW X5 45e

Comment

• Beste chiptuners anno 2011

Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten

Vs

Gij zijt waarschijnlijk hier die aan de wiet zit......
      In zijn klasse is dit de MEEST SPORTIEFSTE wagen. Dus Sportwagen in zijn klasse. Ik kan u garanderen dat standaard deze beter rijdt dan een VAG seat leon Turbow diesel smokey engine.
      S-max 2.0 ecoboost (gechipt) kan van 0-100 in 6.8 Seconden. Volgens u dan de SNELSTE ''BUS'' IN THE WHOLE UNIVERSE....
      In zijn klasse ja, als buske. Wat voor comp heeft die dan? Een sharan? Espace?
      En het sportiefst zijn wilt niet zeggen sportwagen. Maarja als ge niet verder kijkt dan ford zult ge nog nooit met een echte sportwagen hebben gereden.

En ik wil gerust eens een rondje zolder/nurburgring/zandvoort rijden tegen u snelste bus in the whole universe, ge zult rap in mijnen doemp vastzitte zenne van mijn vag seat leon.

Ik snap niet waarom die je erbij haalt want ik beweer nergens dat die beter is ofzo dan al de rest. Ik ben realist en weet dat er betere auto's zijn dan dat. En dat zal al zeker geen ford zijn!

Snel rechtdoor rijden kan iedereen, aan uwe grote mond te zien kunde gij da het beste van allemaal. Bochten pakken zal wel heel wat anders zijn.
      Last edited by kefkie; 20/08/2013, 19:10.
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
        8 seconden naar 100 en een beest noemen? dat is vlot, maar totaal geen beest. ik wil uw auto niet afbreken he, dat zal wel zeer plezant rijden voor een familiewagen, maar ik denk dat je uw auto wat overschat.
        Tis ook gene benzine eh! Voor een auto zo groot 0-100 in 8 seconden en dat voor een 2 liter diesel is gewoon goed. Maar dat is niet waar ik hem het beste in vindt.
        Het zijn de tussen sprints die mij totaal verbazen. van 50-80 is gewoon direct in 3e versnelling. Ik moet m'n zicht 1 a 2 seconden op de weg houden en dan kijk ik op de teller en dan zit ge er al.....
        Turbo fluit dan lekker en echt een heerlijk geluid bij het lossen.

Comment

• Van 50 naar 80 in 2 seconden??
          BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
            Jij hebt hetzelfde probleem als bmw rijders, die denken dat ze met hun viercilinder diesel M pack inneens evensnel zijn als een M3
            M3 had ik niet verwacht, maar wel minstens een 1M hoor

Comment

In zijn klasse ja, als buske. Wat voor comp heeft die dan? Een sharan? Espace?

En ik wil gerust eens een rondje zolder/nurburgring/zandvoort rijden tegen u snelste bus in the whole universe, ge zult rap in mijnen doemp vastzitte zenne .
              Snel rechtdoor rijden kan iedereen, aan uwe grote mond te zien kunde gij da het beste van allemaal. Bochten pakken zal wel heel wat anders zijn.
              Denk dat deze vergeleken wordt met een Bmw x1. Een sharan en espace komt niet eens close bij een S-max.
              Awel, als ik in uw ''doemp'' terechtkom dan waarom zeg je dan dat snel rechtdoor rijden iedereen kan?!? Spreekt ge uw eigen tegen?
              Zal niet veel onder doen hoor in bochten.... S-max staat namelijk op exact dezelfde platform als Ford Mondeo... Kijk wat ik vindt. Ford mondeo doet het in 8:57 minuten.
              Die M3 keek zijn ogen wel uit dat volgens u een Fordje Diesel em kan volgen hahaha
              The best lap of the day, despite being held up by the Loaded M3. Joking aside, it was a fun lap to end a great day at the Nordschleife. Allthough the Mondeo ...

Test S-max vs Bmw x1
              We worden overspoeld door vreemdsoortige auto’s. Twee populaire voorbeelden, de Ford S-Max en BMW X1, maken duidelijk of dat erg is.   Slechte auto’s worden niet meer gemaakt’, is het cliché dat men zo vaak bezigt. Nee, en normale auto’s al helemaal niet meer, lijkt het wel eens. Wij kunnen het niemand kwalijk nemen als […]
              Last edited by ; 20/08/2013, 19:17. Reden: Spelfout

Comment

Van 50 naar 80 in 2 seconden??
                Alstublieft

Mijne is denk ik nog iets sneller want de 2.2Tdci is zwaarder en evenveel vermogen als m'n 2.0Tdci (gechipt dan)

Comment

• Wauw, iemand met een ford kan een bmw volgen.
                  U punt is?

Dat die gast in de mondeo beter kan rijden dan die gast in de M3? Klopt.

Is daarom de mondeo een super auto die ge moet vergelijken met de M3 als concurrent? Dan zijt ge serieus fout bezig.
                  BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
                    Die M3 keek zijn ogen wel uit dat volgens u een Fordje Diesel em kan volgen hahaha
                    The best lap of the day, despite being held up by the Loaded M3. Joking aside, it was a fun lap to end a great day at the Nordschleife. Allthough the Mondeo ...
                    Hmja...
                    Als je écht gelooft dat een Mondeo een M3 kan bijhouden...

Comment

Alstublieft

Mijne is denk ik nog iets sneller want de 2.2Tdci is zwaarder en evenveel vermogen als m'n 2.0Tdci (gechipt dan)

Sound of pure Silence, or if sombody told a bad joke

Comment

Alstublieft

Dat was 2,3 sec en dat is van 60 en niet van 50.
                        BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Comment

Wauw, iemand met een ford kan een bmw volgen.
                            U punt is?

Dat die gast in de mondeo beter kan rijden dan die gast in de M3? Klopt.

Is daarom de mondeo een super auto die ge moet vergelijken met de M3 als concurrent? Dan zijt ge serieus fout bezig.
                            Tis toch nooit goed bij u eh........ Is geen Super auto. Maar wel de Beste in z'n klasse (alweer!!!!)

Als ge me niet gelooft, verbindt ik u door......

Comment

Tis toch nooit goed bij u eh........ Is geen Super auto. Maar wel de Beste in z'n klasse (alweer!!!!)

http://www.honestjohn.co.uk/topten/t...e-family-cars/
                              http://www.youtube.com/watch?v=TYuGRm-6gII

Comment

Dat was 2,3 sec en dat is van 60 en niet van 50.
                                Ja, misschien wel. Maar hij gaf niet volle gas int begin. Hij ging effkes en toen pas drukte hij het in.

Comment

Ja, misschien wel. Maar hij gaf niet volle gas int begin. Hij ging effkes en toen pas drukte hij het in.
                                  nee hoor, dat is gewoon turbolag.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nickotje Bekijk Berichten

Wannebe?!? Doe eens iets dat origineels is en niet van iemand anders..... Mrja zo is Opel eh. Proberen te volgen zonder het te kunnen
                                    Last edited by ; 20/08/2013, 19:27.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door brechen Bekijk Berichten
                                      nee hoor, dat is gewoon turbolag.
                                      Bwa, misschien een beetje, maar de 2.2Tdci heeft wel meer Turbolag dan een 2.0Tdci. Dus dan ben ik weer in't voordeel

Comment

Beste in z'n klasse maar je post wel een filmpje tegen een M3...
                                        Kom kom, het begint er nu wel een beetje over te gaan.
                                        We weten dat je een Ford liefhebber bent, en dit bij hoog en laag zal verdedigen.
                                        Ik ben BMW liefhebber, maar durf eerlijk toegeven dat die ook hun minpunten hebben. Elk merk heeft z'n goede en minder goede wagens.
                                        Blijf aub een beetje realistisch, en gelieve vanaf nu on-topic te blijven, of een nieuw topic aan te maken en daar verder te doen.

Comment

Blaas eens wat minder van uwen toren man. Is hier nog steeds een autoforum en geen fordforum

veel plezier

Comment

Working...
                                          X