Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenEsso is voor mij gewoon. Niet super maar niet slecht. You're welcome....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenNiet zuiver? jij maakt ze niet zuiver.... Technologie van die motoren gaan vooruit terwijl hun basisbehoefte sinds 2006 onveranderd blijft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenIk heb nu op de Volvo 635.000km enkel op Esso, dus hij gaat het niet meer lang rekken dan? Wat stel je voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenVolvo van 30 jaar geleden? Hahahaha
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk BerichtenTuning kid is precies terug.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenVan juli 2008.
Als em maar bolt eh.. Van mij is niet van u en vice versa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenZijt gy ook al een intergalactische ruimtevaarder?
Als em maar bolt eh.. Van mij is niet van u en vice versa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenKheb ook meer pk en koppel dan gij.
D5'je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMeer dan 200pk en 440Nm koppel?
D5'je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk BerichtenMeer dan 200pk en 440Nm koppel?
D5'je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door beemer_m3 Bekijk BerichtenIk denk dat je uw wagen niet kan vergelijken met wat |) ][ |V| ][ bedoelt als ik correct denk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBussen en camions hebben dezelfde loopcultuur, dus best te vergelijken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenEen "beetje" meer ja. 6 cilindertje he.
6 cilinder doet amper moeite vergeleken met 4 cilinder. Mooie km-stand. Haal ik niet, of moet ik hem meer dan 20 jaar houden......
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk BerichtenBussen en camions hebben dezelfde loopcultuur, dus best te vergelijken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ford-Power Bekijk Berichten
Oordelen terwijl er nog nooit in een sport versie gezeten en gereden..... Zegt de gast met z'n kappersauto
Ook een sport versie! So your point is?2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold
1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold
2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold
2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!
Comment
Comment