Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door jjwael Bekijk Berichten
    Mijn Mazda 3 1.6 CDVi laten chiptunen bij Ziptuning in Evergem. Ik wordt nauwelijks vermogenwinst gewaar en verbruik is met eenzelfde rijstijl gemiddeld meer dan1l/100km gestegen. Men heeft dit gratis nagezien en aangepast en het is nog verslecht. Nu bied men de wagen gratis op de testbank te plaatsen om na te kijken of er al dan niet vermogenwinst is. In verband met het verbruik zeggen ze dat dit nooit een vast gegeven is....
    Ik denk er aan de originele software terug te plaatsen.
    Dat is jammer!! Ging net m'n pagani zonda 7.3 daar laten doen. Ze BELOVEN dit:
    The premium domain ziptuning.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

Maar na dit te lezen, ga ik misschien toch beter naar chiptuning.com ermee...

Ik ga je niet verder vervelen, je zal je al slecht genoeg voelen. Belgie en chiptuning = Holland en bier...
    ...Laat staan die online crap...

Comment

• Hebben blijkbaar bij chiptuning.com geen vermogensbank, toch een belangrijk ontbrekend gegeven.
      En wat is er mis met de chiptuner die hier regelmatig post?
      Last edited by ; 18/01/2012, 09:46.

Comment

• waarschijnlijk niets,

maar om persoonlijke redenen zou ik eerder 1000km omrijden naar de UK dan naar naar eenders de welke in Belgie. Dat is mijn persoonlijke mening en niemand zal me ooit van gedacht veranderen.

Weet wel dat ik nooit aan de diesel hype zou meedoen en dus niet gelijk half belgie een VW Audi groep een diesel 1.9 laaten chippen,

Ik zeg dus niet dat er geen goeie tuners zijn, half de wereld drinkt uitendelijk ook heineken, en is er tevreden van...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Slug Bekijk Berichten
          Dat is jammer!! Ging net m'n pagani zonda 7.3 daar laten doen. Ze BELOVEN dit:
          The premium domain ziptuning.be is for sale on fruits.co. Secure the domain now and start your online success story. Safe payment and quick transfer are guaranteed.

Maar na dit te lezen, ga ik misschien toch beter naar chiptuning.com ermee...

Ik ga je niet verder vervelen, je zal je al slecht genoeg voelen. Belgie en chiptuning = Holland en bier...
          ...Laat staan die online crap...
          Ik zou in ieder geval een tuner zoeken die al ervaring heeft met Pagani, er zijn er maar 2 in Belgie die ooit al een Pagani getuned hebben , dus je kan best even contact opnemen met BR-Performance

Comment

• ik heb al heeeeel veel goede zaken gehoord over dvxperformance.be

heb er geen persoonlijke ervaring bij maar de referenties zijn wel goed

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederikstr Bekijk Berichten
              ik heb al heeeeel veel goede zaken gehoord over dvxperformance.be

Werken ze met een vermogensbank?

Comment

• Wie laat er nu in godsnaam ne Pagani chippen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                  Wie laat er nu in godsnaam ne Pagani chippen

iemand die meer vermogen en koppel wil

Comment

moet eerlijk zeggen na tuning had die ca 40Nm extra en dat kon je goed voelen in deze lichte wagen

Comment

Stel als ge nu aan het licht komt te staan naast een andere pagani, zal dat wel een beetje helpen
                      BMW X5 45e

Comment

• Of die gechipte porsche turbo die je daardoor net achterlaat.

Comment

• Hey allemaal

Ale den astra is behandeld. Alles stipt verlopen leuk en aangenaam onthaal ... koffie SUPER !
                          om half 10 stond den astra op de bank om een vermogenstest te doen om dan de aanpassingen te starten . Resultaal was 110.8 pk en 276 NM fabriek-af
                          Na een kleine 2 uurtjes was alles klaar om te het vermogen te meten op de testbank.

Resultaat is een mooie 156.8 pk en een 328.6 NM

Wagen rijdt fenomenaal goed , neemt vlotter op en eens boven de 2000tr/min gaat ie echt flink vooruit. geen geschok of zwarte rook wathever .
                          Echt een fijn afgestelde auto waar ik alle dagen plezier aan heb ! ! ! Een echte aanrader ! !

MERCI AAN HET TEAM IN WILLEBROEK ! ! !

wie meer info wil ==> PM no problem

groetjes Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tommie73 Bekijk Berichten

MERCI AAN HET TEAM IN WILLEBROEK ! ! !

groetjes Tom
                            met veel plezier gedaan , binnenkort kan ook iedereen altijd en overal live meevolgen via onze live webcam op de homepage

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                              met veel plezier gedaan , binnenkort kan ook iedereen altijd en overal live meevolgen via onze live webcam op de homepage

http://www.br-performance.be/nl-be/
                              Ha ha, prachtig Bruno nog 5 à 6 weken wachten op de mijne, dan nog een 2 à 3 weken inrijden en dan mag je me verwachten.
                              Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                              Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                              Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Ik blijf er nog steeds aan twijfelen of ik mijn C4 al dan niet zou laten chippen
                                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door frederikstr Bekijk Berichten
                                  ik heb al heeeeel veel goede zaken gehoord over dvxperformance.be

Heb hier ook al veel goede commentaren over gehoord.
                                  Iemand die hier persoonlijk ervaring mee heeft?
                                  2007 - Peugeot 207 CC - TURBO
                                  2009 - Yamaha R1 Model 2008

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door psycho dad Bekijk Berichten
                                    Heb hier ook al veel goede commentaren over gehoord.
                                    Iemand die hier persoonlijk ervaring mee heeft?
                                    Mijn Polo'ke is daar gedaan. Ondertussen al meer als een jaar geleden en een dikke 20k km terug. Niets van problemen mee gehad. Echt content van, prijs valt ook goed mee.

Voorlopig hebben ze nog geen testbank, maar die zou blijkbaar opkomst zijn.
                                    2008 VW polo 1.4tdi Trendline: Sold

1990 VW Golf MK2 CL 1.3: Sold

2010 Vw polo 1.6CRTDI: Sold

2011 VW Scirocco 2.0TDI met exclusieve sjoemelsoftware!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
                                      Werken ze met een vermogensbank?

Nee,tuning zonder testbank

Comment

• Chiptuners groeien tegenwoordig gelijk paddestoelen uit de grond.
                                        Vaak wordt software aangekocht en zoveel mogelijk verder verkocht en dikwijls nog zonder enige vorm van controle (testbank).
                                        Last edited by ; 16/06/2012, 02:20.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nick_r Bekijk Berichten
                                          Chiptuners groeien tegenwoordig gelijk paddestoelen uit de grond.
                                          Vaak wordt software aangekocht en zoveel mogelijk verder verkocht en dikwijls nog zonder enige vorm van controle (testbank).

Testbank voor en na is toch een minimum vereiste voor een goede tuning.
                                          Zo weet je ook of je wel van een gezonde basis vertrekt.
                                          Een tuner die zelf software maakt ,aanpast naar de wensen van de klant en zich niet focust op enkel vermogen is toch zeker een plus punt.
                                          Daarom denk ik dat je bij Bruno (br performance) wel goed zit.
                                          Laatst mijn 335i daar laten doen en zeer tevreden met het resultaat.
                                          Had al een br stage 2 software,deze moest gecontroleerd en aangepast worden omwille van een turbo upgrade.
                                          Heb even getwijfeld,gewoon door het feit dat ik hem enkele dagen moest achterlaten voor de stage 3 tuning.
                                          Denk dat bruno goed werk geleverd heeft voor een super prijs.
                                          Auto rijdt echt aangenaam.
                                          453pk en 600nm... damn wat een beest :-)

Comment

Working...
                                          X