Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Kan je geloven dat ik nog liever naar TIK-TAK kijk, dan deze nonsens te moeten lezen.....

Heb 3 jaar geleden mijn S60, stock 126 pk op maat laten herprogrammeren door Bruno OP MIJN EIGEN VERZOEK, en ben hier zeer tevreden over geweest. 0.00000000% problemen gehad.

Dat het niet echt wettelijk was, is mijn probleem dat ik zelf diende op te lossen, en dat zou iedereen, die zich iets of wat informeert moeten weten.

Al die overige tra-la-la, zielig om te lezen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
      Dus afgezien van de onvolledige en wettig verplichte informatie, is bus 3 NIET in overeenstemming met de officiële vestigingsgegevens Mr Bruno.
      Jij blijft je klanten, de overheid én jezelf iets wijsmaken.
      Dit is een verregaande vorm van Pseudologia phantastica.
      Ga toch spelen man....

Comment

• Idd. wat ne zever allemaal. Het kleinste kind weet dat chiptuning illegaal is.
        Akkoord tuningkid hebben ze nu wel ferm genaaid en hij is er DUIDELIJK door gefrustreerd.
        Maar ik dacht dat BR-Performance hier eigenlijk NIKS mee te maken had.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk Berichten
          APEC is in ieder geval veeeel duurder dan wat BR-performance voorstelt en de vermogenwinst is niet zo hoog.
          Post#881 en#882 al gezien?
          veeeeel duurder, verklaar jou ervaring ?
          Laatst iemand tegengekomen die bij apec 15% korting kreeg tov BR-P.

vermogenwinst niet zo hoog, verklaar jou ervaring?
          volgens mij is het gewoon een kwestie van reserve inbouwen of een richt getal,
          niet alle pk's moeten eruit geperst worden + geloof niet altijd wat ze
          op een site beweren. Zelfs dyno-runs zijn niet altijd betrouwbaar.

Ik vernoem alleen APEC om dat deze ook wel goed is...en vermits het hier gaat over chiptuning mag ook deze best vernoemd worden.
          ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
            Goed gezegt
            Slecht geschreven.
            For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
              Slecht geschreven.
              Nu je het zegt Shame on me :p ga het direct verbeteren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                excuseer, officieel is het wel bus 3 maar je kan niet missen hoor want er hangt een banner van 3 meter op 1 meter tegen de gevel, dan weet je precies waar het is :-)
                Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                spring gerust eens binnen bij ons, op al onze officiele documenten staat toch bus3 , maar misschien zie ik iets over het hoofd
                Tja, ben eens gaan zoeken en het manneke heeft wel gelijk:
                For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten

Ik vernoem alleen APEC om dat deze ook wel goed is...en vermits het hier gaat over chiptuning mag ook deze best vernoemd worden.
                  Er zijn altijd mensen die pro de ene of de andere tuner zijn, soms uit ervaring , maar spijtig genoeg laten velen zich leiden door wat ik zou noemen "marketing" (lees café-praat ) ,zo kreeg ik vorige week 3 emails van klanten die vroegen of onze testbank wel geijkt was want één of andere tuner zou op zijn facebook beweren dat hij de enige tuner is Belgie is met een geijkte testbank en dat alle andere tuners bedriegers zijn. Uiteraard is onze testbank geijkt, zelfs 2 keer per jaar omdat we zoveel wagens doen. Maar het punt is dat veel mensen het verschil niet zien tussen propaganda en realiteit en ook hier op het forum zitten er veel mensen mee te praten over tuners en tuning, terwijl ze ( zo werd mij door ene moderator verteld ) zelfs nog geen 18jaar zijn of wagen en rijbewijs hebben. Je weet door de nicknames niet meteen wie tegen jou spreekt. Stel je komt een kerel van 14 jaar tegen op zijn fiets met zijn basketsloefkes aan die over chiptuning begint, ik denk niet dat je er veel aandacht aan gaat besteden, maar als die hier op het forum de nickname "porsche99X" heeft dan luistert iedereen....

Maar je mag niet veralgemenen, de ene wagen heeft bij APEX wat meer , de andere bij een andere tuner, of de ene is wat duurder of goedkoper, speelt allemaal weinig rol eigenlijk ! De keuze voor een tuner zou moeten gebaseerd zijn op een hele hoop criteria en je kan het best allemaal eens goed overwegen. De keuze is ook zeer persoonlijk, als jij elke week sprintjes wil gaan doen en wilt winnen, dan ga je beter naar een tuner die meer vermogen belooft dan naar een tuner die betrouwbaarheid garandeert ! Er zijn in Belgie ca 50 chiptuners, keuze genoeg denk ik , en hoe meer er zijn hoe meer concurrentie en daar wordt de consument toch steeds beter van !

Comment

Tja, ben eens gaan zoeken en het manneke heeft wel gelijk:
                    http://kbopub.economie.fgov.be/kbopu...mer=2197656546
                    dan moeten ze dat dringend eens aanpassen bij de FOD, want het is hier toch echt wel bus 3 ;-)

@ tuningkid, mea culpa , u had gelijk, blijkt dat de FOD een verkeerd busnummer heeft, maar voor de duidelijkheid wij zitten wel degelijk op bus 3 !
                    Last edited by ; 27/06/2012, 10:23.

Comment

dan moeten ze dat dringend eens aanpassen bij de FOD, want het is hier toch echt wel bus 3 ;-)
                      Ja sorry, maar zij kunnen enkel werken met de gegevens die ze ontvangen... Misschien moet jij maar even contact opnemen om de correcte gegevens door te geven?
                      Zoals je zelf kan zien, zijn er nog wel meer gegevens die ontbreken, zo is de naam BR-Performance zelfs nergens terug te vinden...

Niet dat het me interesseert, maar juist is wel juist natuurlijk.

Comment

• 50 chiptuners in België?

serieuze business dan
                        BMW X5 45e

Comment

Ja sorry, maar zij kunnen enkel werken met de gegevens die ze ontvangen... Misschien moet jij maar even contact opnemen om de correcte gegevens door te geven?
                          Zoals je zelf kan zien, zijn er nog wel meer gegevens die ontbreken, zo is de naam BR-Performance zelfs nergens terug te vinden...

BR-Performance is een merknaam (zoals Dash een merk is van de firma Procter en Gamble) die ga je daar niet terug vinden, wij hebben wel degelijk bus 3 doorgegeven, maar zoals je kan zien hebben ze zich gewoon vergist met de bus 2 van ons ander vestigingsadres, maar mijn collega zal eens rondmailen om dat te laten aanpassen, juist is juist. Daar we uitbreiden komt er binnenkort ook nog bus 1 bij dus dan doen we dat allemaal in 1 keer ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                            50 chiptuners in België?

serieuze business dan
                            op 10.000.000 inwoners zijn er dat eigenlijk nog einig, in Duitsland zitten er veeel meer per aantal inwoners. Er is dus ruimte voor meer, en de volgende jaren komen ze zeker ook nog bij .

Comment

Er zijn altijd mensen die pro de ene of de andere tuner zijn, soms uit ervaring , maar spijtig genoeg laten velen zich leiden door wat ik zou noemen "marketing" (lees café-praat ) ,zo kreeg ik vorige week 3 emails van klanten die vroegen of onze testbank wel geijkt was want één of andere tuner zou op zijn facebook beweren dat hij de enige tuner is Belgie is met een geijkte testbank en dat alle andere tuners bedriegers zijn. Uiteraard is onze testbank geijkt, zelfs 2 keer per jaar omdat we zoveel wagens doen. Maar het punt is dat veel mensen het verschil niet zien tussen propaganda en realiteit en ook hier op het forum zitten er veel mensen mee te praten over tuners en tuning, terwijl ze ( zo werd mij door ene moderator verteld ) zelfs nog geen 18jaar zijn of wagen en rijbewijs hebben. Je weet door de nicknames niet meteen wie tegen jou spreekt. Stel je komt een kerel van 14 jaar tegen op zijn fiets met zijn basketsloefkes aan die over chiptuning begint, ik denk niet dat je er veel aandacht aan gaat besteden, maar als die hier op het forum de nickname "porsche99X" heeft dan luistert iedereen....

Maar je mag niet veralgemenen, de ene wagen heeft bij APEX wat meer , de andere bij een andere tuner, of de ene is wat duurder of goedkoper, speelt allemaal weinig rol eigenlijk ! De keuze voor een tuner zou moeten gebaseerd zijn op een hele hoop criteria en je kan het best allemaal eens goed overwegen. De keuze is ook zeer persoonlijk, als jij elke week sprintjes wil gaan doen en wilt winnen, dan ga je beter naar een tuner die meer vermogen belooft dan naar een tuner die betrouwbaarheid garandeert ! Er zijn in Belgie ca 50 chiptuners, keuze genoeg denk ik , en hoe meer er zijn hoe meer concurrentie en daar wordt de consument toch steeds beter van !

Zo hoor ik het graag BrunoL, is ook mijn mening wat je hier boven post.
                              Spijtig dat jou naam vroeger niet veel goeie commentaren kreeg, en soms achtervolg het je nog steeds.
                              Ik ben van mening dat iedere tuner wel ergens z'n best doet en hopelijk leert uit z'n fouten.
                              ////1 - 2 - 4 - 5 - 3

Comment

op 10.000.000 inwoners zijn er dat eigenlijk nog einig, in Duitsland zitten er veeel meer per aantal inwoners. Er is dus ruimte voor meer, en de volgende jaren komen ze zeker ook nog bij .
                                ja oke, maar niet elke inwoner met een auto gaat die laten tunen he

dermee dat ik het zoveel vind.
                                BMW X5 45e

Comment

• De vergelijking komt van beide websites te vergelijken en hun eigen cijfers.
                                  Dat de testbank niet zou juist zijn bij Bruno zal ook niet kloppen, mijn karretje had volgens de papieren 115pk, op zijn testbank 116pk.
                                  Over die korting moet er ook niet zo geboft worden, Bruno heeft vaak ook goeie prijzen, had die 'iemand' ook geïnformeerd naar korting bij Bruno?
                                  Anyway, het is wat komkommers met bananen vergelijken denk ik, ik ga er ook niet verder op ingaan.

Oorspronkelijk geplaatst door Doohie Bekijk Berichten

Comment

( zo werd mij door ene moderator verteld ) zelfs nog geen 18jaar zijn
                                    Sinds wanneer staat er een leeftijd bij een IP adres ?

dan moeten ze dat dringend eens aanpassen bij de FOD, want het is hier toch echt wel bus 3
                                    blijkt dat de FOD een verkeerd busnummer heeft, maar voor de duidelijkheid wij zitten wel degelijk op bus 3 !
                                    Dus gij werkt onder een vals adres en wéér hebt ge daar ne uitleg voor. Dit bewijst nogmaals hoe frauduleus er alles aan toe gaat.
                                    Opgave van valse adressen , en zeker inzake ondernemingen, is een zeer zwaar misdrijf. (BTW, Belastingen, sociale lasten etc....)
                                    FOD moet dat dringend aanpassen ? Yeah sure....

De reden voor uw opzettelijke misleiding is wél slim gespeeld. Proficiat dat het zo lang geduurd heeft.
                                    Zo kunnen de advocaten van Mr Bruno de huiszoeking ongeldig verklaren gezien ze de inval op bus 2 gaan doen, terwijl het bus 3 moest zijn. (of omgekeerd)

Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten

Maar volgens Bruno is naam BR -performance die gemeenschappelijke naam van zijn 4 bedrijven in die 3 landen.
                                    (lees : andere zelfstandigen die zijn naam mogen gebruiken tegen afname van tuning-files)

BR-Performance is een merknaam (zoals Dash een merk is van de firma Procter en Gamble) die ga je daar niet terug vinden, wij hebben wel degelijk bus 3 doorgegeven, maar zoals je kan zien hebben ze zich gewoon vergist met de bus 2 van ons ander vestigingsadres, maar mijn collega zal eens rondmailen om dat te laten aanpassen, juist is juist. Daar we uitbreiden komt er binnenkort ook nog bus 1 bij dus dan doen we dat allemaal in 1 keer ;-)
                                    Dus niet enkel je adres is vals, ook de handelsnaam mag je niet gebruiken gezien deze NIET vermeld is bij de FOD.
                                    Je weet toch dat vermeldig van het BTW nummer op je website OOK verplicht is hé ?

...zegt Mr Bruno tegen de ambtenaar : " We werken in feite al jaren met niet-correcte gegevens, maar NA de uitbreiding gaat dat allemaal in orde komen. Echt waar, geloof me nu maar meneer de Ambtenaar. Wij doen niets wat niet mag en die niet-correcte gegevens zijn de fout van de FOD Economie. en dat chiptuning ook niet mag is de fout van FOD Mobiliteit, dus ik heb hier allemaal niets mee te maken."

Comment

• Zijt gij een oude zure gepensioneerde mens met teveel tijd die niet mee mag op de uitstapjes van de bejaardenbond en daarom maar een andere bezigheid zoekt?
                                      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                                        Sinds wanneer staat er een leeftijd bij een IP adres ?
                                        als ik me niet vergis moet je geboorte datum ingeven bij registratie op de site ;-)

voor de rest mag je stoppen met alle insinuaties, van fraude , misleiding enz , dat is de grootste onzin, er is niets louche aan, wij zijn een correcte vennootschap, we zijn met alles in orde en betaling keuring onze belastingen. Ik zal er asap voor zorgen dat de nodige instanties zijn ingelicht over het huisnummer, dan is er geen probleem meer. En om jou plezier te doen zal ik aan de webmaster vragen het btw nummer op de website te plaatsen , verder nog iets ?

Comment

• Geeftem een tuningbeurt cadeau
                                          BMW X5 45e

Comment

Working...
                                          X