Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
    Dolletjes... de chiptuners komen hier elkaar verwijten naar het hoofd slingeren en elkaar zwart maken.
    Je mag het zo niet zien, vergelijk het eerder met de "supermarkt oorlog" , alleen zijn er sommige supermarkten die vals spelen door bijvoorbeeld eerst de prijs te verhogen en daarna mega kortingen te beloven. Zo is het ook in de chiptuning, sommige chiptuners proberen het vals te spelen door een heel marketing verhaal op te hangen op hun website en facebook waaruit zij telkens als de "beste tuner" uitkomen, ik moet lachen als ik het zie.

Zo las ik onlangs bij tuner XXXX dat ze waarschuwen voor te hoge uitlaatgastemperaturen op de 1.6 TDI bij tuners die 140pk halen, ongelofelijk want als je naar de grafiek van hun tuning en EGT kijkt (die ze zelf opgeven ) zie je dat ze na tuning aan bijna 850°C komen met maar 130pk, ik had bij 140pk net geen 800°C, vermoedelijk staat hun inspuitbegin tijdstip te laat waardoor ze te dicht bij BDP inspuiten en zodoende met slechts 130pk meer warmte ontwikkeling krijgen als andere tuners met 140pk en een perfect afgestelde inspuiting. Kortom de "leek" die dit leest denkt "wouw dat ziet er een professionnele firma uit, uitlaatgastemperaturen bla bla bla" , maar eigenlijk is hun product niet goed en dus moeten de marketing het verkopen.
    Last edited by ; 11/07/2012, 16:54.

Comment

• Amen : Love1:

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
        Een goed product verkoopt zichzelf, daar hoef je als verkoper niets voor te doen, mond-aan-mond reclame doet het allemaal voor jou ;-)
        Jij komt hier ook (gratis) reclame maken voor je product, toch?
        For reasons beyond my comprehension I have been forced to remove my funny quote...

Comment

conclusie, is je product niet goed dan kan je niet anders dan het product van de concurrentie met leugens zwart maken
          En dat doe jij toch ook een beetje in posts 963 en 981, niet?
          Van mij mag hier alles gezegd worden hoor, maar jij beweert dat het zwart maken van andermans product voortvloeit uit tekortkomingen van je eigen producten net nadat je zelf nogal wat commentaar op andermans producten hebt geleverd.
          Tja, dan kan je je misschien zelf ook beter beperken tot je eigen producten in plaats van die anderen te bekritiseren.
          Het is het één of het ander hé, ofwel zeg waarom je zelf goed bent, ofwel lever je kritiek op anderen maar moet je ook verdragen dat je zelf kritiek krijgt.
          Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
          Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
          If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk Berichten
            En dat doe jij toch ook een beetje in posts 963 en 981, niet?
            Van mij mag hier alles gezegd worden hoor, maar jij beweert dat het zwart maken van andermans product voortvloeit uit tekortkomingen van je eigen producten net nadat je zelf nogal wat commentaar op andermans producten hebt geleverd.
            Tja, dan kan je je misschien zelf ook beter beperken tot je eigen producten in plaats van die anderen te bekritiseren.
            Het is het één of het ander hé, ofwel zeg waarom je zelf goed bent, ofwel lever je kritiek op anderen maar moet je ook verdragen dat je zelf kritiek krijgt.
            nee nee, je begrijpt me verkeerd, ik probeer niemand zwart te maken, vandaar dat ik zo weinig mogelijk merken en namen vermeld, maar soms kan het niet anders als het nu net over een bepaald merk of product gaat.
            Plus het blijft hier een forum dus je gaat altijd wel reacties krijgen en schrijven, dat is een beetje de bedoeling , maar zolang dat met respect gebeurd zie ik niet wat er mis is.

Comment

ik probeer niemand zwart te maken.
              ...echt ?

Comment

• Haallllei, t kindje komt ook weer janken. Begint een leuke soap te worden als gij opdaagt kid.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                  ...echt ?
                  ja echt :-)
                  Last edited by ; 11/07/2012, 14:59.

Comment

• Toch niet den deze zeker :

Trouwens als die zijn chiptuning even goed in orde is als zijn website belooft dat anders wel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                      Toch niet den deze zeker :

Trouwens als die zijn chiptuning even goed in orde is als zijn website belooft dat anders wel.
                      die website lijkt wel sterk geinspireerd op de mijne, dat logo met de vlagjes , de naam, de logo's van de wagens, hahahaha en op zijn facebook staat in het groot een 1M die ik getuned heb :-)

Comment

ja echt :-)
                        Dienen "tjoeningkid" begint hier precies serieus door de mand te vallen.. Zaaaalig!

Last edited by ; 11/07/2012, 15:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door commanderke Bekijk Berichten
                          Toch niet den deze zeker :

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                          die website lijkt wel sterk geinspireerd op de mijne, dat logo met de vlagjes , de naam, de logo's van de wagens, hahahaha en op zijn facebook staat in het groot een 1M die ik getuned heb :-)
                          echt he, wat een deja vu

foto van die rode M3 is ook gewoon van het internet genomen -heeft heir eens gestaan met een fotoshoot volgens mij-, ik betwijfel of de eigenaar daar zou gaan ( ken hem persoonlijk )
                          BMW X5 45e

Comment

Didier, gelieve de mensen correct te informeren, daar is iedereen meer bij gebaat!
                            Da's nu typisch aan jou Bruno, als er ook maar iemand komt aandraven met iets over APEC spring je erop met (al dan niet valse) argumentaties om ons toch maar te proberen in een slecht daglicht te stellen. Ik kwam hier enkel een opmerking verdedigen en jij maakt er een welles/nietes spelletje van, mijn excuses, hier heb ik absoluut de tijd niet voor.

Onze bedoeling is om ons werk te doen, zo goed als mogelijk, dag in, dag uit, en dat werpt zijn vruchten af. Mochten we onze klanten beliegen en bedriegen waren we al lang failliet.

Mensen die tuning gerelateerde vragen hebben mogen mij PM'en of mailen, vragen/opmerkingen over andere tuners negeren we.

@Bruno: ik wens het bij deze sportief af te handelen en jou veel succes wensen in al je (netjes uitgeruste) ateliers!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door N-D-D-V-D-B Bekijk Berichten
                              Dolletjes... de chiptuners komen hier elkaar verwijten naar het hoofd slingeren en elkaar zwart maken.
                              M.a.w. criminelen onder elkaar...

Comment

Comment

Als ik chiptuner was ik deed u e proces aan wegens laster kerel.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door xtratec Bekijk Berichten
                                    Da's nu typisch aan jou Bruno, als er ook maar iemand komt aandraven met iets over APEC spring je erop met (al dan niet valse) argumentaties om ons toch maar te proberen in een slecht daglicht te stellen. Ik kwam hier enkel een opmerking verdedigen en jij maakt er een welles/nietes spelletje van, mijn excuses, hier heb ik absoluut de tijd niet voor.

Onze bedoeling is om ons werk te doen, zo goed als mogelijk, dag in, dag uit, en dat werpt zijn vruchten af. Mochten we onze klanten beliegen en bedriegen waren we al lang failliet.

Mensen die tuning gerelateerde vragen hebben mogen mij PM'en of mailen, vragen/opmerkingen over andere tuners negeren we.

@Bruno: ik wens het bij deze sportief af te handelen en jou veel succes wensen in al je (netjes uitgeruste) ateliers!
                                    Didier, ik zeg niets slechts over je werk/tuning, alleen dat het Revo tool niet zo mooi is als de reclame laat uitschijnen en dat de mensen zich daar ook van bewust mogen zijn, dat heeft op zich niet veel met Apex te maken ;-)

Je lokt het ook wel zelf wat uit door een aantal uitspraken, je facebook staat vol van commentaar over "de andere tuners" , oké een aantal tuners houden er zeer onfrisse praktijken op na, maar door het altijd over gevaren van slechte tuning te hebben wek je wel het beeld alsof tuning een groot risico is en dat is het zeker niet.
                                    Last edited by ; 11/07/2012, 17:04.

Comment

Didier, gelieve de mensen correct te informeren, daar is iedereen meer bij gebaat!
                                      BrunoL, gelieve je klanten te informeren dat chiptuning verboden is.

Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                      ... wek je wel het beeld alsof tuning een groot risico is en dat is het zeker niet.
                                      Dat is het wél omdat het verboden en illegaal is.

Comment

• En hup, daar gaan we weer. Dacht dat we van tuningkid vanaf waren maar waarschijnlijk is hij de laatste twee weken maar op vakantie geweest naar Plopsaland en kon hij daar niet op het net.
                                        Last edited by Metaxa; 11/07/2012, 21:02.
                                        Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                        Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                                        Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                          En hup, daar gaan we weer. Dacht dat we van tuningkid vanaf waren maar waarschijnlijk is hij de laatste te weken maar op vakantie geweest naar Plopsaland en kon hij daar niet op het net.

Comment

Working...
                                          X