Bruno , kan jij iets doen met een benz w202 220cdi? zoja, wat?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk BerichtenJa hoor, zou niet weten waarom niet.
Op saabforum rijden er toch een paar rond met een gechipte Aero op lpg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk kan niet begrijpen dat Audi de s-tronic niet aanbied op de 2.0TDI?
De CVT vijlt de slechte kantjes van een viercilinder diesel weg, vlot vanuit stilstand accelereren verloopt echt zonder drama.
In een S-tronic / Tiptronic, gaat 'ie 2 - 3 keer tegen de toerental begrenzer aan knallen en kabaal maken voor hetzelfde te doen (eigenlijk overbodig).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenIkke wel, omdat het -met uitzondering van extreme rijomstandigheden- nogal pointless is... ?
De CVT vijlt de slechte kantjes van een viercilinder diesel weg, vlot vanuit stilstand accelereren verloopt echt zonder drama.
In een S-tronic / Tiptronic, gaat 'ie 2 - 3 keer tegen de toerental begrenzer aan knallen en kabaal maken voor hetzelfde te doen (eigenlijk overbodig).
Comment
-
En de BMW5 is all of the above?
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenJa maar niet met hetzelfde gevoel.
Ook met S-tronic en quattro ga je niet datzelfde gevoel krijgen, daarvoor is 'n A6 toch ook te groot en te comfortabel?
Of je moet dat compenseren onder de motorkap... vandaar dat ik het zeg, daarvoor koop je m.i. geen 2.0TDI in dit segment.
Oorspronkelijk geplaatst door IceBlue Bekijk BerichtenIk heb vroeger een A3 2.0TDI DSG gehad en dat reed fantastisch. Daarna de A5 getest 2.7 multitronic maar dit kon mij totaal niet overtuigen en was qua gevoel een stuk minder sportief en snel dan de DSG. In de praktijk wss ook de A5 2.7 had toen volgens mij 163pk en de A3 was gechipt tot 186pk.
Comment
-
Ff mijn mening: DSG bij VW en DKG ( DCT) bij BMW zijn niet te overtreffen...Rulez
Het enige probleem is, vind ik, dat ze bij BMW de DKG enkel bij bepaalde specifieke motoren toepassen terwijl ik daar de logica niet van wil begrijpen...Gewoon die bak toepassen op al de motorisaties en eventueel een keuze hebben voor de 8-bak, moeilijk eh.
Al de rest is toch passé?
DSG en DKG zijn dé versnellingsbakken maar ik vemoed dat "de" nog ff wordt uitgemolken, bij BMW dan toch.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door logic Bekijk BerichtenEn de BMW5 is all of the above?
Comment
-
@Bruno: Gisteren nog een tevreden klant van jou gesproken. Met zijn witte 120 is hij eens bij jou geweest voor een intercooler, chipje, EGR-klep & nog een boel. Wat een zalig machientje is dat & wat een kracht voor zo'n blok. Als je uit vakantie bent, kan je mij eens een PM sturen, ik heb een vraagje Fijne vakantie trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten@Bruno: Gisteren nog een tevreden klant van jou gesproken. Met zijn witte 120 is hij eens bij jou geweest voor een intercooler, chipje, EGR-klep & nog een boel. Wat een zalig machientje is dat & wat een kracht voor zo'n blok. Als je uit vakantie bent, kan je mij eens een PM sturen, ik heb een vraagje Fijne vakantie trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenBruno ( en / of andere tuners ) krijg jij nog iets uit een benz w202 220cdi? Zoja, wat? Is wel een automaat.
Is maar omdat ik niets vind op de site, maar bij andere tuners wel, daarmee dacht ek dat jij het ook wel zou kunnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenHeb gezien dat er een Supra met +-1300pk op de bank gestaan heeft bij u Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenWaar heb je dat gezien?BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenOp hun site staat er een live webcam van de testbank.
Comment
Comment