Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk BerichtenHad die kerel in de koffer zijn been een beetje verder laten uithangen had hem een lekker vlammeke.
Die meneer in de koffer was wel een koddig zicht :p na de vlam zie je zo direct die zijn been wegtrekken ik zat er eerlijk gezegt op te wachten, ik wist dat er zo'n vlammetje ging komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
Maareh...da's wel indrukwekkend zo'n 1300pk en BR had wel chance dat diene meneer duidelijk wat gewicht in de weegschaal gooit anders had die run niet zo eenvoudig geweest.
Comment
-
Maar die Supra is toch niet door Bruno gemapt dacht ik...
Ik dacht dat Jimmy ( de eigenaar van de Supra) zelf zijn mappings deed...
Oa nog een Supra, een Focus RS en een E46M3 cabrio turbo gemapt, allé waar ik weet van heb alvast...
Wagens gaan één voor één als de brandweer, al enkele keren live mogen aanschouwen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk BerichtenHeb gezien dat er een Supra met +-1300pk op de bank gestaan heeft bij u Bruno
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk BerichtenVolgens mij is het niet echt door BR-P onder handen genomen, maar gewoon de testbank afgehuurd & eens getest. Knap spul die testbank dat het zoveel kracht kan weerstaan
Die meneer in de koffer was wel een koddig zicht :p na de vlam zie je zo direct die zijn been wegtrekken ik zat er eerlijk gezegt op te wachten, ik wist dat er zo'n vlammetje ging komen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenWij hebben de wagen niet afgesteld, de eigenaar heeft dat allemaal zelf gedaan maar is wel regelmatig langs gekomen voor tips, advies diagnose en wat hulp , wij kennen elkaar al jaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenKan er eco tuning toegepast worden op een Golf 1.6 tdi Blue Motion ? Er mag gerust wat vermogensverlies optreden, snelheid is onbelangrijk voor mij. . Ik krijg hem maar moeilijk onder de 4 l/100 km en had hem toch graag wat zuiniger gehad.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dbr2 Bekijk BerichtenKan er eco tuning toegepast worden op een Golf 1.6 tdi Blue Motion ? Er mag gerust wat vermogensverlies optreden, snelheid is onbelangrijk voor mij. . Ik krijg hem maar moeilijk onder de 4 l/100 km en had hem toch graag wat zuiniger gehad.
Ik weet dat Apec eco tuning doet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BART7457 Bekijk BerichtenAchterbank eruit, bekleding van de binnenkant eruit, alles wat eraf kan weg doen, minder gewicht is minder verbruik
ofwel
contact op On zetten zonder te starten en uw vrouw laten duwen, Gé gaat zeker onder de 4liter zitten
Comment
-
Bedankt voor de info. Blijkbaar is het lachwekkend om een zuiniger voertuig te willen. Aan prijzen van 1.35 euro per liter is elke liter minderverbruk meegenomen. Met de huidige technische kennis moet een verbruik van 3l/ 100 km perfect mogelijk zijn. Een verbruik van 30 l op een toeristische route wijst veeleer op een mankement aan uw wagen vrees ik.
Comment
Comment