Wanneer is het mogelijk om de 520 d F10 te chippen? Dit laat wel erg lang op zich wachten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtendat is een powerbox en daar zijn we dus geen voorstanders van ;-)
Oké alvast bedankt voor de info. (heb ondertussen al wat meer gelezen in dit topic)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door forn9 Bekijk BerichtenIs het chippen van een astra 1.3 cdti 90pk aan te raden? Heb al horen zeggen dat versnellingsbak/koppeling/vliegwiel er niet sterk genoeg voor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk BerichtenWanneer is het mogelijk om de 520 d F10 te chippen? Dit laat wel erg lang op zich wachten
Comment
-
Jan, is het de 258pk of de 265pk versie?
Na tuning zijn beide modellen gelijk.
340Nm en 279pk.
Misschien best eens een mailtje sturen naar Bruno?...
edit: Aja... eerst stukken monteren en dan chippen denk ik...
Ik zou het wel doen, het verschil is niet zo groot maar je krijgt iets meer power in lage toeren en de power blijft langer doorlopen in hoge toeren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ßart West-VL. Bekijk BerichtenHozee, ik zou daar wel wat meer over willen lezen.
Kun je een link posten? thanks.
Comment
-
Hey,ik ben hier nieuw op dit forum maar ik had toch ff een klein vraagske en ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb namelijk een audi a6 van 1998 (110 pk) en ik zou hem graag willen chippen maar is dat nog wel de moeite aangezien het al een oudere auto is en ook 210 000 km heeft?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TMC Bekijk BerichtenHey,ik ben hier nieuw op dit forum maar ik had toch ff een klein vraagske en ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb namelijk een audi a6 van 1998 (110 pk) en ik zou hem graag willen chippen maar is dat nog wel de moeite aangezien het al een oudere auto is en ook 210 000 km heeft?
Comment
-
Hij is altijd heel goed onderhouden geweest... de vorige eigenaar was een vrachtwagen chauffeur met een liefde voor auto's en dat merk je echt wel hij rijdt nog heel goed maar ik zou toch wat meer power willen hebben aangezien het een zware auto is met niet de sterkste motor. Bij BR-performance zou ik er toch een 30 pk kunnen bij krijgen heb ik net gezien (ff op uw link geklikt ) zou dat voelbaar zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TMC Bekijk BerichtenBij BR-performance zou ik er toch een 30 pk kunnen bij krijgen heb ik net gezien (ff op uw link geklikt ) zou dat voelbaar zijn?
Comment
-
Zou de dag van vandaag toch niet opteren voor de goedkoopste oplossing.
Opteer toch zeker voor iemand met een testbank en die het programma op maat van uw wagen schrijft.
Zoals Bruno al zei hangt het af van je motor, maar je zel zeker een verschil voelen.
Mocht er al slijtage zijn zal hij zijn origineel vermogen niet meer halen en zal bruno of wie dan ook hier wel iets aan veranderen.
Wat we wel het meeste tegenkomen bij motors met deze km-stand is dat de staat van de motor nog goed is, maar dat de turbo vervuild is. Kijk dit toch wel even na. Luchtmassameter toch ook even nakijken. (kan eventueel al eens vervangen zijn.)
Comment
-
Ah, een nieuwe eend in de bijt en dan nog in samenwerking met Spanjolen?
En lukt dat zo'n beetje want zijn niet de gemakkelijkste figuren, al zeg ik het zelf..hehe.
Ps: In het gedeelte "desarollo" wordt nogal hard van leer getrokken tegen de Belgische tuners hun kunnen. Een geschatte 2% die echt weten waar ze mee bezig zijn?
Pas op, ik veroordeel dat niet zomaar hoor want dat zou wel eens kunnen.
Maar allé, ik vermoed wel dat Bruno bij die 2% zal zitten, in de achting van DVX performance..
Comment
Comment