Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Is het enigszins de moeite om een 130i te chippen ? (qua gevoel dan, cijfers zullen hoogstwaarschijnlijk nietveel veranderen?)
Ik zou ook graag een bmw performance inlaat & uitlaat(pot) monteren, best chippen na montage of hoeft dit niet?
Misschien best eens een mailtje sturen naar Bruno?...
edit: Aja... eerst stukken monteren en dan chippen denk ik...
Ik zou het wel doen, het verschil is niet zo groot maar je krijgt iets meer power in lage toeren en de power blijft langer doorlopen in hoge toeren.
Hey,ik ben hier nieuw op dit forum maar ik had toch ff een klein vraagske en ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb namelijk een audi a6 van 1998 (110 pk) en ik zou hem graag willen chippen maar is dat nog wel de moeite aangezien het al een oudere auto is en ook 210 000 km heeft?
Hey,ik ben hier nieuw op dit forum maar ik had toch ff een klein vraagske en ik hoop dat er iemand mij kan helpen. Ik heb namelijk een audi a6 van 1998 (110 pk) en ik zou hem graag willen chippen maar is dat nog wel de moeite aangezien het al een oudere auto is en ook 210 000 km heeft?
alles zal afhangen van de staat van de motor, 210.000km kan veel maar ook heel weinig zijn voor deze motor !
Hij is altijd heel goed onderhouden geweest... de vorige eigenaar was een vrachtwagen chauffeur met een liefde voor auto's en dat merk je echt wel hij rijdt nog heel goed maar ik zou toch wat meer power willen hebben aangezien het een zware auto is met niet de sterkste motor. Bij BR-performance zou ik er toch een 30 pk kunnen bij krijgen heb ik net gezien (ff op uw link geklikt ) zou dat voelbaar zijn?
Ben juist op de site van Racechip geweest... Iemand al ervaring mee? Lijkt mij te mooi ( en goedkoop ) om waar te zijn daarom als er iemand al ervaring mee heeft please let me know
Zou de dag van vandaag toch niet opteren voor de goedkoopste oplossing.
Opteer toch zeker voor iemand met een testbank en die het programma op maat van uw wagen schrijft.
Zoals Bruno al zei hangt het af van je motor, maar je zel zeker een verschil voelen.
Mocht er al slijtage zijn zal hij zijn origineel vermogen niet meer halen en zal bruno of wie dan ook hier wel iets aan veranderen.
Wat we wel het meeste tegenkomen bij motors met deze km-stand is dat de staat van de motor nog goed is, maar dat de turbo vervuild is. Kijk dit toch wel even na. Luchtmassameter toch ook even nakijken. (kan eventueel al eens vervangen zijn.)
Ah, een nieuwe eend in de bijt en dan nog in samenwerking met Spanjolen?
En lukt dat zo'n beetje want zijn niet de gemakkelijkste figuren, al zeg ik het zelf..hehe.
Ps: In het gedeelte "desarollo" wordt nogal hard van leer getrokken tegen de Belgische tuners hun kunnen. Een geschatte 2% die echt weten waar ze mee bezig zijn?
Pas op, ik veroordeel dat niet zomaar hoor want dat zou wel eens kunnen.
Maar allé, ik vermoed wel dat Bruno bij die 2% zal zitten, in de achting van DVX performance..
De spanjaarden zijn inderdaad niet de makkelijkste. Maar als je er zelf 10jr gewoond hebt weet je wel hoe je ze moet aanpakken ;-)
Maar dat laat ik liever aan davy over...
Comment