Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hi Bruno, nog nieuws over mijn Milltek-uitlaat? (kan niet wachten)

Comment

• Bruno of Dimi,

Ik wil mijn winterwielen laten plastidippen om ze wat te beschermen in de winter. Doen jullie dat? en wat vragen jullie ervoor?

Merci!
      BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door rangeev Bekijk Berichten
        Hi Bruno, nog nieuws over mijn Milltek-uitlaat? (kan niet wachten)
        nog niet ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
          Bruno of Dimi,

Ik wil mijn winterwielen laten plastidippen om ze wat te beschermen in de winter. Doen jullie dat? en wat vragen jullie ervoor?

Merci!
          geen enkel probleem, stuur mailtje voor prijs, hangt af van de kleur en finish enz

Comment

• Allright, komt eraan
            BMW X5 45e

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
              Dixie heeft volledig gelijk, Fastchip is 1 van de tuners die ervoor zorgt dat je hem nergens anders meer kan laten programmeren, je kan zelfs geen update meer krijgen bij de dealer.
              dus jullie kunnen me niet meer helpen tenzij ik andere ecu steek?

Comment

• Op 24 oktober een afspraak bij BRP om mijn VW Golf 1.6 TDI te laten chippen. Hopelijk valt hij niet uit de toon tussen al dat tuninggeweld. Misschien toch eens wassen, want het lijkt wel alsof ik door een patattenveld heb gereden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk Berichten
                  Op 24 oktober een afspraak bij BRP om mijn VW Golf 1.6 TDI te laten chippen. Hopelijk valt hij niet uit de toon tussen al dat tuninggeweld. Misschien toch eens wassen, want het lijkt wel alsof ik door een patattenveld heb gereden
                  zeker wassen want we gaan ook foto's trekken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichten
                    je moet eigenlijk gewoon naar fastech gaan en eisen dat hij je ecu terug origineel programmeert ;-)

Comment

• Kan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?
                      Bij een manuele bak krijgt de koppeling het zwaar te verduren maar wat wordt er bij een automaatbak precies zwaarder belast?
                      Is het een goede automaatbak om eventueel te chippen?

Gr,

DR

Comment

• Daarnet een afspraak gemaakt voor een herprogrammatie bij br-performance. Ben tot nu toe zeer te spreken over de manier waarop mijn vragen beantwoord werden! Top klantenservice me dunkt, nu enkel het rijplezier nog

Sent from my iPhone using Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
                          Kan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?
                          Bij een manuele bak krijgt de koppeling het zwaar te verduren maar wat wordt er bij een automaatbak precies zwaarder belast?

Gr,

DR
                          Opgegeven waardes vormen geen probleem voor je automaat. Tot nu toe heeft hier nog niemand van onze klanten problemen mee gehad. Maar als je wil kan hij ook geprogrammeerd worden met een beperkte koppelwinst.

mvg

Comment

Inderdaad heb ik ook moeten doen want voor de ECU origineel te zetten maakt Henk meestal geen tijd (er is niks aan verdient hé).

Comment

• @ BrunoL: Serieus? Zo'n standaard VW Golf met krassen is geen reclame, zenne

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk Berichten
                                Inderdaad heb ik ook moeten doen want voor de ECU origineel te zetten maakt Henk meestal geen tijd (er is niks aan verdient hé).
                                volgens Jo zou hij het wel willen doen.
                                nieuwe ecu koste nog wel wat zeker?

Comment

volgens Jo zou hij het wel willen doen.
                                  nieuwe ecu koste nog wel wat zeker?
                                  Voor mijn Megane was dat ongeveer 450 euro dacht ik....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk Berichten
                                    Kan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?

Gr,

DR
                                    Beste DR.007, kan je me even vertellen van welk bouwjaar hij is? Is voor ons toch wel belangrijk.

Comment

• hoop binnekort ook iets positiefs over BRP te melden))))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk Berichten
                                        Beste DR.007, kan je me even vertellen van welk bouwjaar hij is? Is voor ons toch wel belangrijk.
                                        Bouwjaar 11/2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                                          Dat is nu niet persoonlijk tegen jou, maar als jij race-motoren maakt dan zou je beter moeten weten, want elke "engine builder" weet dat de klus niet af is na de assemblage van de motor, neen, pas dan begint het, je moet de motor nog gaan afstellen ( meestal met een DTA, bosch motorsport of Motec ECU) en daar kruipt de meeste tijd in en hier kan ook het meeste mis gaan. Lijkt me dus dat jij als geen ander zou moeten weten hoe een goede of slechte afstelling van de computer tot een goed of slecht resultaat kan leiden.
                                          Ja , das inderdaad mapping van 0 starten , wat de meeste chiptuners doen is de programmatie van zelfde motor type met een hoger vermogen
                                          copy en pasten , en dan eens rollen op de bank

maar de motor echt optimaliseren naar zijn vermogen toe , ik weet er niet echt veel die het doen , want daar steekt veel te veel tijd in
                                          en voor 500 a 750 euro kun je dat niet , anders werk je voor niets

das toch mijn mening hierover
                                          Last edited by ; 17/10/2012, 14:33.

Comment

Working...
                                          X