Hi Bruno, nog nieuws over mijn Milltek-uitlaat? (kan niet wachten)
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door rangeev Bekijk BerichtenHi Bruno, nog nieuws over mijn Milltek-uitlaat? (kan niet wachten)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenBruno of Dimi,
Ik wil mijn winterwielen laten plastidippen om ze wat te beschermen in de winter. Doen jullie dat? en wat vragen jullie ervoor?
Merci!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDixie heeft volledig gelijk, Fastchip is 1 van de tuners die ervoor zorgt dat je hem nergens anders meer kan laten programmeren, je kan zelfs geen update meer krijgen bij de dealer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TOM1978 Bekijk BerichtenOp 24 oktober een afspraak bij BRP om mijn VW Golf 1.6 TDI te laten chippen. Hopelijk valt hij niet uit de toon tussen al dat tuninggeweld. Misschien toch eens wassen, want het lijkt wel alsof ik door een patattenveld heb gereden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichtendus jullie kunnen me niet meer helpen tenzij ik andere ecu steek?
Comment
-
Kan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?
Bij een manuele bak krijgt de koppeling het zwaar te verduren maar wat wordt er bij een automaatbak precies zwaarder belast?
Is het een goede automaatbak om eventueel te chippen?
Gr,
DR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenKan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?
Bij een manuele bak krijgt de koppeling het zwaar te verduren maar wat wordt er bij een automaatbak precies zwaarder belast?
Gr,
DR
mvg
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichtendus jullie kunnen me niet meer helpen tenzij ik andere ecu steek?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dixie Bekijk BerichtenInderdaad heb ik ook moeten doen want voor de ECU origineel te zetten maakt Henk meestal geen tijd (er is niks aan verdient hé).
nieuwe ecu koste nog wel wat zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door subarufreakdd Bekijk Berichtenvolgens Jo zou hij het wel willen doen.
nieuwe ecu koste nog wel wat zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DR.007 Bekijk BerichtenKan iemand duidelijkheid verschaffen m.b.t. het chippen van een BMW E91 met automaatbak?
Gr,
DR
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dimitri-BRP Bekijk BerichtenBeste DR.007, kan je me even vertellen van welk bouwjaar hij is? Is voor ons toch wel belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk BerichtenDat is nu niet persoonlijk tegen jou, maar als jij race-motoren maakt dan zou je beter moeten weten, want elke "engine builder" weet dat de klus niet af is na de assemblage van de motor, neen, pas dan begint het, je moet de motor nog gaan afstellen ( meestal met een DTA, bosch motorsport of Motec ECU) en daar kruipt de meeste tijd in en hier kan ook het meeste mis gaan. Lijkt me dus dat jij als geen ander zou moeten weten hoe een goede of slechte afstelling van de computer tot een goed of slecht resultaat kan leiden.
copy en pasten , en dan eens rollen op de bank
maar de motor echt optimaliseren naar zijn vermogen toe , ik weet er niet echt veel die het doen , want daar steekt veel te veel tijd in
en voor 500 a 750 euro kun je dat niet , anders werk je voor niets
das toch mijn mening hierover
Comment
Comment