Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• +1. Tzijn die da de "zogezgde criminelen" zijn..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
      Er daar een andere ECU in (laten) plaatsen.

Da's toch hetgeen hij nu ook op zijn facturen zet ? Hoezo schriftvervalsing ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Motormark Bekijk Berichten
        Om tuningkid gerust te stellen:
        Ik ga de wagen naar BR-Performance rijden. Er daar een andere ECU in (laten) plaatsen. Na tuning zal ik terug de orginele ecu plaatsen en naar huis rijden.
        Pas als ik thuis kom ga ik beslissen of ik een enorm misdrijf ga plegen en de door Brune getunede ECU terug ga plaatsen.

Dan hoeft Bruno niet te vrezen voor een inval van de speciale eenheden. En ben jij ook gelukkig.

En wat me ook is opgevallen is. Is dat de volgens jou, de grote criminelen, hier hun adres, naam en dikwijls nog foto op hun website plaatsen. Jij blijft hier lekker anoniem de boel wat te verzieken. Kom eens uit de kast en zeg wie je bent, en waar en waarom je dit chiptuningtrauma hebt opgelopen.
        ben al hele tojd on de wachteaal op mijn gsm bezig en krijg krampen in mijn duim.
        Zal straks een topic openen waar mister anoniem zich volledig kan laten gaan.

Comment

• @tuningkid: Ach kereltje ga nu toch met je legoblokskes spelen, grote zeurpiet die je bent..man man man...echt zielig.
          Last edited by ; 21/11/2012, 12:58.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
            Ach man ga nu toch met je legoblokskes spelen, grote zeurpiet die je bent..man man man.
            Dat is echt wel een héél sterk tegenargument!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
              Indien zij u vooreerst hun goedgekeurde aanvraag onweerlegbaar kunnen voorleggen ben je niet strafbaar.
              Je geeft wel een zeer hypothetisch voorbeeld omdat invoerders wel over iets meer apparatuur en back-office beschikken dan de lokale chipboer.
              Ben zelf product manager bij de invoerder geweest en neen, dat hebben ze niet. Ze kunnen wel een programma van een onbegrensde versie op een begrensde versie zetten om zo een hoger vermogen te bekomen. Maar ze blijven afhankelijk van de aangeboden productie. De fabrikant zelf beschermt zijn comerce ook hoor.
              Leer eerst je les voor je zulke zaken schrijft.
              einde discutie van mijn kant. Straks maak ik een nieuw topic voor je aan. Lees speeltuin.
              Last edited by Geert DVX; 21/11/2012, 12:57.

Comment

• De nickname slaat echt alles,beter ware klein klein kleuterke ,ofwel vindt ie het gewoon fijn om alles en iedereen tegen zich in het harnas te jagen ,dan neigt dit toch wel naar SM vind ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                  Ik ben dit argument nog aan het analyseren...

Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                  Ben zelf product manager bij de invoerder geweest en neen, dat hebben ze niet.
                  Dus jij kan méér dan de hele R&D van jouw invoerder. Ze zoeken vast iemand zoals jij. Succes verzekerd !!

Comment

Ik ben dit argument nog aan het analyseren...

Dus jij kan méér dan de hele R&D van jouw invoerder. Ze zoeken vast iemand zoals jij. Succes verzekerd !!
                    Zo blijkt toch.

Ik heb enkele jaren geleden vrijwillig de familie verlaten om mijn eigen criminele weg in te slaan en blijkbaar vragen ze toch om met mij zaken te doen.
                    Wij hebben gewoon het specifieke aparatuur en een programmuer met kennis waar zij beroep op doen. Voor die enkele keren gaan ze die investering niet doen en een persoon in dienst nemen.
                    Dit noemt freelance.
                    Kan je me daar een paar wetteksten van neerleggen?

PS, de speeltuin is klaar. ENJOY
                    Last edited by Geert DVX; 21/11/2012, 13:21.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Luc ///M3 Bekijk Berichten
                      De nickname slaat echt alles,beter ware klein klein kleuterke ,ofwel vindt ie het gewoon fijn om alles en iedereen tegen zich in het harnas te jagen ,dan neigt dit toch wel naar SM vind ik
                      Als ik het niveau van posts van sommige mede forumleden hier bekijk, dan vraag ik me af wie hier de echte kleuters zijn hoor.

Comment

Het "sterke" tegenargument is, zoals jij het laat blijken, dat hij volledig offtopic is maar dan ook VOLLEDIG, ook al heeft hij nog zo'n groot gelijk maar dat had jij ook wel kunnen bedenken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert DVX Bekijk Berichten
                          Zo blijkt toch. Ik denk dat jij gefrustreerd bent omdat het je niet lukt voet aan grond te zetten.
                          Ik heb enkele jaren geleden vrijwillig de familie verlaten om mijn eigen criminele weg in te slaan en blijkbaar vragen ze toch om met mij zaken te doen.

discutie / het specifieke aparatuur / programmuer /
                          Sinds wanneer verlaat iemand vrijwillig de familie ? Lid van Scientology of zo ?

Als jouw tuning-software ook zo'n schrijffouten bevat als jouw teksten hier ziet het er niet zo goed uit voor je "één of meerdere" klanten.

Comment

• laat ons even tot rust komen

Comment

Sinds wanneer verlaat iemand vrijwillig de familie ? Lid van Scientology of zo ?

Als jouw tuning-software ook zo'n schrijffouten bevat als jouw teksten hier ziet het er niet zo goed uit voor je "één of meerdere" klanten.
                              Als ge nu spreekt van ne zeiker ,awel kameraad you are n°1!
                              2012 Mazda MX-5 NC 2.0 Sport

2016 VW TIGUAN 150 TDI R-LINE

Comment

• haha, groot gelijk Bruno.

Dat is het slimste.
                                Sommigen laten zich maar al te graag in het harnas jagen lijkt mij.
                                2014 BMW F32 420 dA M-pakket
                                2011 BMW F10 520 dA (verkocht)
                                2015 Opel Corsa E 1.3 CDTi Cosmo (Besteld)
                                2008 Opel Corsa D 1.3 CDTi Enjoy

Comment

Als ik het niveau van posts van sommige mede forumleden hier bekijk, dan vraag ik me af wie hier de echte kleuters zijn hoor.
                                  So true
                                  BMW X5 45e

Comment

Ik schrijf geen software. En zeker niet met een iphone en gebroken pols. Daar zorgt davy voor.

Ben jij vroeger veel gepest geweest?
                                    Mijn deur staat nog steeds open. Mss kunnen we eens over uw problemen praten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DolF Bekijk Berichten
                                      haha, groot gelijk Bruno.

Dat is het slimste.
                                      Sommigen laten zich maar al te graag in het harnas jagen lijkt mij.
                                      Denk dat je gelijk hebt.
                                      Time out:-)
                                      on topic?

Comment

Uw zinsbouw klopt ook niet.
                                        Waar gaat dit eigenlijk nog over?
                                        Persoonlijke vetes of iets dergelijks.
                                        Het schelden naar elkaar voegt niks toe aan dit topic.
                                        Misschien een nieuw topic openen: Chiptuning legaal of illegaal?
                                        Ik zal daar met plezier de discussie verder volgen.
                                        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alanus Bekijk Berichten
                                          Uw zinsbouw klopt ook niet.
                                          Waar gaat dit eigenlijk nog over?
                                          Persoonlijke vetes of iets dergelijks.
                                          Het schelden naar elkaar voegt niks toe aan dit topic.
                                          Misschien een nieuw topic openen: Chiptuning legaal of illegaal?
                                          Ik zal daar met plezier de discussie verder volgen.
                                          Topic reeds aangemaakt.
                                          Begin me ook af te vragen of het persoonlijk is, maar zolang we zijn echte identiteit niet kennen zullen we dit nooit weten.
                                          Allee hop, back on topic :-)

Comment

Working...
                                          X