Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    Hij laat zich niet meer uit over die uitlaat.
    Nog even aan het broeden op een fantasie verhaaltje waarschijnlijk. Daar is hij immers een kei in!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
      Nog even aan het broeden op een fantasie verhaaltje waarschijnlijk. Daar is hij immers een kei in!

T is tegen ne goeien da ge het zegt

Comment

Ja, die van u wel! Zo lang het maar niet over uitlaten enzomeer gaat zeker??
        ik heb u gezegd dat een 330i uitlaat niet past op een 318D zonder aanpassingen , dude zie foto !!

Bijgevoegde Bestanden

Comment

• ...naar het schijnt zijn "enkelen" zelfs naar mijn naam en adres aan het zoeken, aldus Mr B.

Ik moet nu even onderduiken vrees ik totdat ze die anti-tuning-wet gaan aanpassen. Hallo FOD Mobiliteit ? Hallo ...?

Comment

• chiptuning voor je BMW 318D kan je best bij BR Performance gaan op de vermogenstestbank
            Last edited by ; 08/12/2012, 18:38.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
              ik heb u gezegd dat een 330i uitlaat niet past op een 318D zonder aanpassingen , dude zie foto !!

Hallo gast. Per toeval over gelezen zeker?

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
              Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
              ik heb dat toen opgezocht en de uitlaat van de 330i zag er toch wel heel anders uit dan die van een 318d (kijk zelf maar eens op real oem) , vandaar dat ik je heb gezegd dat die niet pastte, toch niet zonder aanpassingen, als je wil kan je alles doen passen, had die 330i geen 2 pijpen en de diesel maar 1 pijp, dit heb je dan toch moeten aanpassen of niet ?

Je vroeg mijn mening en heb die gegeven, dat de eisenmann 2 jaar garantie heeft en die van BMW 1 jaar , dat lijkt me toch dubbel zo lang en van de kwaliteit van Eisenmann afwerking enz heeft denk ik nog niemand geklaagd, die is gewoon goed.
              Natuurlijk moet je dingen aanpassen, alsof je een Eisenmann er zo simpel onder steekt, die moet er ook opgelast worden hoor. En dan zwijgen we nog over de ophangingspunten die bij BMW altijd haarjuist staan, dat kan bij Eisenmann wel eens iets anders zijn. Uiteindelijk is een originele van BMW dus zelfs nog makkelijker te plaatsen. Ik had trouwens een 328i uitlaat, die had maar één buis, minder aanpassingen nodig dus. Maar ik heb ook weet van een 330i uitlaat op een E46 320d, gaat ook perfect. En hou op over die garantie, die uitlaten gaan de geest niet geven op een jaar of twee, drie jaar. Die van BMW zijn ook van RVS, daar komt nooit niks aan. Je gaf trouwens geen meningen, je gaf feiten. Feiten die ALLEMAAL langs geen kanten klopten. Tegendruk niet correct, niet passen, schadelijk voor motor, BMW plaatstaal,... . Maar hé, nog eens, je doet maar hoor. Er loopt altijd wel ergens een naïeve mens rond die trapt in die praatjes.

Comment

• ja hoor bij Br-Performance.be stellen ze je wagen individueel af op de dyno
                Last edited by ; 08/12/2012, 18:39.

Comment

Hallo gast. Per toeval over gelezen zeker?
                  gast, eisenmann is plug en play, niets lassen die klem je erover met een vijs zet je dat vast en alles op originele steunpunten, niets lassen, 10 minuten montage !

geef gewoon toe dat ge verkeerd zijt, een 330i vraagt mayor aanpassingen en laswerk om te doen passen, een eisenmann is plug & play !!

Comment

sorry dat ik het moet zeggen, maar zijt gij nu nog altijd gefrustreerd omdat ik u op u plaats heb gezet over een uitlaat jaren geleden ??
                    Helemaal niet. Iemand die nonsens verkoopt, daar heb ik gewoon wat problemen mee. Geloofwaardigheid van zulke types is dan voor mij blijvend zoek. Voor de rest moet je daar niks achter zoeken hoor.

Comment

gast, eisenmann is plug en play, niets lassen die klem je erover met een vijs zet je dat vast en alles op originele steunpunten, niets lassen, 10 minuten montage !

geef gewoon toe dat ge verkeerd zijt, een 330i vraagt mayor aanpassingen en laswerk om te doen passen, een eisenmann is plug & play !!
                      Eisenman uitlaat voor een E46 diesel vierpitter = lassen. Weeral nonsens!

Comment

aub , je kan toch zelf lezen, staat toch in het andere topic dat ze al weten wie ge zijt en u accounts van andere forums hebben gevonden , daar heb ik niets mee te maken en van mij moet je zeker geen schrik hebben, ik zou nog geen vlieg kwaad doen !
                        Oei ik was al bang dat die vlieg mij kwaad ging doen...
                        Hoeveel van die Johnny's mag ik hier verwachten met hun getunede wagen ?

Kwestie van wat extra kraaienpoten op voorraad te hebben.

Comment

• mannekes mannekes toch...
                          2011 Porsche Boxster S Black Edition

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
                            Hallo FOD Mobiliteit ? Hallo ...?
                            2.0 JTDm

Comment

• tijd dat dit topic eens serieus opgekuist wordt.
                              BMW X5 45e

Comment

• en als ze elkaar in het echt zien, staan ze met blozende wangen naar de tippen van hun schoenen te zien
                                www.peugeotforum.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten
                                  en als ze elkaar in het echt zien, staan ze met blozende wangen naar de tippen van hun schoenen te zien
                                  haha:-)

Comment

• Das hier altijd zo..

Comment

Eisenman uitlaat voor een E46 diesel vierpitter = lassen. Weeral nonsens!
                                      eisenmann moet je helemaal niet lassen, je moet daar zo'n klem voor kopen , maar ok jij weet het beter, en je mag ook lassen als je wilt, zal nog steeds veel minder werk zijn dan de 330i uitlaat aanpassen, dus wie is hier nu ongeloofwaardig
                                      Last edited by ; 07/12/2012, 20:36.

Comment

eisenmann moet je helemaal niet lassen, je moet daar zo'n klem voor kopen
                                        Da's de bedoeling. Maar het gebeurt zelden, ook niet bij uw vorige werkgever!

Comment

Da's de bedoeling. Maar het gebeurt zelden, ook niet bij uw vorige werkgever!
                                          weet je Jakkel, waarover gaat dat hier eigenlijk, laten we gewoon overeenkomen dat we van mening verschillen , je hebt toen mijn raad gevraagd, ik heb eerlijk mijn persoonlijke mening/voorkeur gegeven uit de keuzes die je mij toen voorstelde (persoonlijk vond ik geen van beide keuzes geweldig ) . Om nog even op die tegendruk terug te komen, als ik me niet vergis heeft die pot van de 330i 2 kamers , 1 per pijp waarvan er 1 meer tegendruk moet geven voor iets meer koppel in lage toeren bij de diesel is dat niet het geval, vandaar dat ik zei dat je moest oppassen aan welke van beide pijpen je de buis last , dus zeker niet zomaar een verkoopspraatje, als ik nog eens zo'n demper open slijp zal ik een foto trekken voor jou

Comment

Working...
                                          X