Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Beste chiptuners anno 2011

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
    De flikken zullen zekers eerst controleren of zijn activiteiten wel toegelaten zijn
    hebt gij nu echt niks anders te zeggen?
    het begint wat afgezaagd te worden hoor

hij doet niet aan tuning, maar aan brandstofoptimalisering van het motormanagement
    en dan is de kous af he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hozee Bekijk Berichten
      Vreemd, als ik op de site ga dan staat er rechtsboven dat ze momenteel nog gesloten zijn.
      dat zijn de openingsuren

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuningkid Bekijk Berichten
        De flikken zullen zekers eerst controleren of zijn activiteiten wel toegelaten zijn
        ze zijn al langsgeweest , om de combi te tunen

Comment

• voila de vectra is terug gedaan
          Bruno' service is 10/10

Comment

• Hey Bruno,

Kan je mij een goede prijs geven voor tuning stage 1 + carbonio luchtfilter voor mn golf V GTI?(via pm)
            Eerlijk gezegd twijfel ik nog tussen jou en tussen JD Engineering.Daarom als jij me een mooie prijs geeft....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
              ze zijn al langsgeweest , om de combi te tunen
              En wat heb je gedaan, er een Vmax van 70km/h ingestoken?

Als je hier durft te bekennen dat die ook maar 1 pk meer gekregen hebben, dan ben je al je klanten kwijt.

Veel succes met je zaak.
              Last edited by Tommie1; 20/04/2011, 15:23.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Als je hier durft te bekennen dat die ook maar 1 pk meer gekregen hebben, dan ben je al je klanten kwijt.

Veel succes met je zaak.
                Mij zou da eigenlijk nie al te veel kunnen schelen..Al komen alle combi's en de rest van hun karren voor een tuningske. So what?
                Zolang ze met mij nie meekunnen is er geen probleem.

Comment

Ik zie het probleem niet...
                  Oorspronkelijk geplaatst door BMWMB
                  Dat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
                  If you're not living on the edge, you're taking up too much space!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yucei Bekijk Berichten

Ik begrijp dus echt niet hoe Shiftec die astronomische waarden bekomt.

Een 116d 115 PK --> 181 PK

Volvo 2.4D
                    163 PK --> 227 PK

Tiguan 2.0 TDI 192 PK

E200 202 PK

en ga zo maar voort..
                    dit zijn allemaal begrensde motoren die je uithaalt, bijvoorbeeld de 116D is eigenlijk een 118D ( 143pk ) motor die is ingehouden om aan een lagere CO2 uitstoot te komen voor de fleet markt

Elke tuner haalt deze waarden op deze wagens

Comment

• Bruno wat haal je uit een 1.5 dCi (k9k) 90pk uit de dacia duster?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PiTTbuLL003 Bekijk Berichten
                        Bruno wat haal je uit een 1.5 dCi (k9k) 90pk uit de dacia duster?
                        Een 20pk en 50Nm extra en dit komt wel van pas bij de zware Duster

Comment

• Toch even een relaas van de afgelopen dagen ... want het zal sommigen (met nadruk op sommigen) die twijfelen omtrent chiptuning misschien een hart onder de riem kan steken ...

Vrijdag laatstleden stuurde ik een mailtje naar Bruno van BR-Performance met de vraag om mijn auto (Passat Variant 2011, 136pkCR) eens onder handen te nemen en een paar data voor te stellen waarop ik zou kunnen langskomen. Ik had gelezen dat hij nog foto's voor op zijn nieuwe site nodig had en speciale voorwaarden aanbied tijdens deze openingsmaand van zijn nieuwe zaak. Gisteren zat er een mailtje in de mailbox waarin Bruno stelde dat er een afspraak was weggevallen en dat hij vandaag (jaja, op Pasen) eventueel nog een gaatje vrij had.

Nou, dat ging vlot ... vrijdag mailen en zondagmorgen om 9 uur op de rollen ... Bij mijn aankomst was Bruno reeds aanwezig en na het vastsjorren van m'n auto op de rollen werd de bestaande situatie uitgelezen. 136,1 pk, 338Nm ...

Met deze gegevens is Bruno dan aan de gang gegaan en een een goed uur later werd de gewijzigde configuratie terug op de chip geschreven. Resultaat : 190pk en 412Nm !!

Een testritje dan maar, kwestie van eens te checken of alles ok is ... Ik denk dat de kerel in de Volvo V70 die voor ons de boel aan het ophouden was en op het moment dat er een tweede baanvak bijkwam en er duidelijk niet tegen kon dat we hem gingen voorbijsteken, er nu waarschijnlijk nog niet goed van is ... Als een raket hernomen in 4e en weg waren we !!

Na een testritje van een paar kilometer zijn we dan teruggereden naar de garage en hebben we afgerekend...

Laat het nu louter toeval zijn dat ik op de terugweg op de autostrade voorbij een identieke Passat Variant 2011 kom gereden. Duidelijk gesticulerend zie ik de bestuurder aan zijn vrouw uitleggen dat het een identieke auto is die hem net is voorbijgestoken omdat je dat duidelijk kan zien aan de gewijzigde achterlichten ... Die besluit dus om even te komen plakken aan de achterbumper. Nou ja, even dan toch want eens het derde baanvak vrij was van trager verkeer heb ik het gaspedaal een vol ingedrukt. Very impressive !!

Mensen, als starter van dit topic wil ik het graag ook afsluiten met hetvolgende. Er zijn in dit topic reeds veel interessante maar ook veel van de pot gerukte posts verschenen. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen met zijn kapitaal uiteindelijk de beslissing neemt die hij of zij zelf bereid is te nemen maar ik kan jullie hetvolgende met de hand op het hart zeggen. Bruno is een topprofessional die met veel precisie en gedrevenheid zijn werk doet. Hij heeft er met mij alvast (opnieuw, want ik was vroeger al een klant van hem toen hij nog bij Heinz werkte) en HEEL tevreden klant bij !

Thanks Bruno en nog veel succes met je zaak, ik maak later zeker nog eens een afspraak voor de Golf van mijn vrouw...

Wim

Comment

• Waarschijnlijk zijn mensen als jij nu net de reden dat ik overga tot chippen.

Er is bijna geen 2.0d die ik bij kan houden. Allemaal al langs Bruno geweest

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichten
                              Een 20pk en 50Nm extra en dit komt wel van pas bij de zware Duster
                              Dus in weze dezelfde motor als 110pk? Ja vind het ook wa weinig vandaar

Comment

Veel succes met je zaak.
                                Veel succes met jouw gezond verstand.

Comment

• BrunoL
                                  E30 320i kan je daar wat mee?
                                  als je er teveel werk moet insteken om dit op te zoeken of iets is dit niet nodig, 'k had het gewoon graag eens geweten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichten
                                    BrunoL
                                    E30 320i kan je daar wat mee?
                                    als je er teveel werk moet insteken om dit op te zoeken of iets is dit niet nodig, 'k had het gewoon graag eens geweten

m20b25, goed voor +41pk en +62Nm!

zoiets chippen is vrij zinloos....

Comment

• Ik ken niets van chip-tuning!
                                      Dus het is vrijwel nutteloos?
                                      chip-tunen is meer voor dieselstoofjes zeker? zoals m'n peugeot 406?

Comment

• Lees jezelf dan eerst wat in..

Overal is er eenvoudig verstaanbare informatie over te vinden, bijvoorbeeld op http://www.br-performance.be/nl-be/faq/

Comment

Working...
                                        X