Oorspronkelijk geplaatst door El Greco
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Beste chiptuners anno 2011
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenjou kennende is de nieuwe pas over 500.000km ofzoPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenHaha
ik rij met een Audi A4 (1.8tfsi) en ik word vanavond bij jou verwacht om 17.30
Ik kan maar proberen eh
Btw Bruno, ik heb jou adres via EL GRECO van op het grote a4 topic op dit forum (nogmaals thx elgreco )
greetz!Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtentot straks dan
Ben gisteren langs Bruno (BR Performance) geweest,
Auto is onder handen genomen (110---->204pk)... wat een vershil , echt top!!!!
Prima service, alles perfect verlopen, leuke testrit
Nen zeer tevreden mens hier
greetz!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk Berichten
greetz!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenBen gisteren langs Bruno (BR Performance) geweest,
greetz!!!
Eerste keer dat ik zoiets lees..welk blok is dit precies? Kan je hier wat meer informatie over geven, Bruno?
Comment
-
Ik krijg toch ook wel zin om mijne nieuwe te laten chippen (320d 163 pk)...
Heeft de transmissie eigenlijk een grote invloed op het chippen (manueel vs automaat)?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door exacorta Bekijk BerichtenDas bijna een verdubbeling van het vermogen
Eerste keer dat ik zoiets lees..welk blok is dit precies? Kan je hier wat meer informatie over geven, Bruno?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie Bekijk BerichtenIk krijg toch ook wel zin om mijne nieuwe te laten chippen (320d 163 pk)...
Heeft de transmissie eigenlijk een grote invloed op het chippen (manueel vs automaat)?
Comment
-
Maar de te behalen winsten zijn wel min of meer dezelfde?
Ik zit dus met een drie weken oude 320dA Touring (6-traps Steptronic met beperkt vermogen).
215PK en 440NM blijven haalbaar?Oorspronkelijk geplaatst door BMWMBDat is net hetzelfde als een vrouw met een dik gat die ook dikke tetten heeft. Hiermee is ze niet mooier, maar wel minder lelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fosgate Bekijk BerichtenBen gisteren langs Bruno (BR Performance) geweest,
greetz!!!
Ben er serieus over aan't nadenken om mijn wagen ook eens onder handen te laten nemen. Heeft er iemand al ervaring met het opvoeren van een bmw 320d (163 pk, E90)
Was eerst van plan om mijn licht gaan op te steken bij Heinz (als Oilsjteneir zijnde ) maar het eindresultaat van de Audi spreekt voor zich... Nu ben ik dus aan het twijfelen
Hulp/mensen met ervaring steeds welkom!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twgmn Bekijk BerichtenVandaag eens meegereden met de gechiptunede Audi. Man, man, man... nie normaal! Een serieus bommeke!
Ben er serieus over aan't nadenken om mijn wagen ook eens onder handen te laten nemen. Heeft er iemand al ervaring met het opvoeren van een bmw 320d (163 pk, E90)
Was eerst van plan om mijn licht gaan op te steken bij Heinz (als Oilsjteneir zijnde ) maar het eindresultaat van de Audi spreekt voor zich... Nu ben ik dus aan het twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door twgmn Bekijk BerichtenVandaag eens meegereden met de gechiptunede Audi. Man, man, man... nie normaal! Een serieus bommeke!
Zie mijn eerdere post ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenhet is een 1.8 TFSI 120pk, dat is een begrensde 160pk motor, vandaar de grote vermogenstoename
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenAllemaal goed en wel, maar hoe zit dan met andere onderdelen zoals de versnellingsbak?
Een goede tuner houdt daar rekening mee maar ik vermoed ergens dat je dat al wist...
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sjoerie Bekijk BerichtenAllemaal goed en wel, maar hoe zit dan met andere onderdelen zoals de versnellingsbak?
Mijn persoonlijk idee over slijtage van de koppeling ... de rijstijl van de eigenaar maakt hier alle verschil als dat nu een gechipte wagen is of niet...
(2 kennissen rijden al 4 jaar met gechipte autos die al serieus boven de 100.000km zitten zonder enig probleem)
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BrunoL Bekijk Berichtenook die is identiek aan de 160pk versie , vandaar ook dat die origineel niet zo soepel rijdt, de overbrengingsverhoudingen zijn te lang ( afgestemd op de 160pk)
Ik had zelf ook nog deze wagen bekeken en de eindoverbrenging verschilt toch weldegelijk had ik vernomen.
Als beide (120 en 160pk) getuned zijn maakt dat dat de 120pk versie sneller is in accelartie !
Enkel maak je op snelheid wat meer toeren bij dezelfde snelheid en ligt de topsnelheid ietsje lager.
Comment
Comment